Palstalla kautta aikain: kuka nikki jäänyt negatiivisesti mieleesi? Ja miksi?
Kommentit (26)
noin 40-vuotias, ylipainoinen nainen. Suhde johonkin kouluttamattomaan etelä-eurooppalaiseen mieheen tms...
Martina-88
Pelottava tapaus / provo !
Ja oletettavasti saman tyypin muut nikit yvonne79, Jemina87 ja Taru88
joka kertoi viemänsä pientä vauvaa yöhoitoon, että saavat rentoutua miehensä kanssa. Kirjoitti vauva-puolella vuosi sitten.
on niiiiiin TYLSÄ!!!
Jos niissä avauksissa ei lukis S-e-i-j-aa, kukaan ei niitä avais!
Ihme taliperseaivo muija. Ja sen jutut. Voi elämän kevät.
Seija. Kohta se täti alkaa raportoimaan meille oman suolensa toimintaa, että onko se kakki tullut ja millaista se oli jne.
minun mieleeni joskus 3 -4 vuotta sitten vauvapuolella, kun he tiesivät kaiken ja olivat kaikessa muita parempia.
Ihan hullu lehmä mm. mokupuolelta, ja täällä av:lläkin käy välillä vittuilemassa. En yhtään positiivista viestiä ole häneltä nähnyt. Ja ai niin, mainitsihan se horo yhdessä viestissä että jos hän lihoo, hänen miehensä ottaa avioeron. Varmaan johtuu tuosta epäterveestä suhteesta se että säkkyrä on aina kuin perseeseen ammuttu karhu!
2005 toukokuisissa odotti..
Hän sitä ja hän tätä.. plaplaa kaikki mitä hän tekee on oikein ja hän on palstaillu vauva-lehden sivuilla jo vuodesta yksi ja kaksi... Kuvittelee, että hänen elämänsä ja tapansa niin palstailussa kuin kaikessa muussakin on se ainoa oikea.
mutta nyt kun hän on kertonut sairaudestaan, ei hän ärsytä enää lainkaan vaan on päinvastoin ihan symppis. terkkuja vaan siniperho jos tunnistat..............
AV-palstan ämmälauma on ottanut täällä yhden fiksuimmista palstailijoista silmätikukseen. Kaikkea se kateus teettää :( Täällä pitäisi kaikilla olla juoppo mies ja adhd:ta sairastavat lapset ja lukemisena Seiska. Mädäntykää haaskat!
Hamkala eritellä, kun vierailijana kuka tahansa voi kirjoittaa mitä sattuu leimaamatta omaa nikkiään. Tässäkin ketjussa taisi olla pelkkiä vierailijoita. Olen huomannut, että tuolla tupakointi keskusteluissa riehuu oikein tosissaan ja kaikki tietenkin vierailijoita...
Lisäksi täällä puidut Eppuliini ja joku kakara joka oli ottanut risiiniöljyä (en muista nikkiä) ja vauvalleen oli meinannut käydä todella huonosti...
Ihan pimee provo tai surullinen tosi tapaus
sanon minäkin! pelottaa ihan jos se tulee joskus vastaan, niin varmaan yrittää kampata tai ainakin VÄHINTÄÄN vetää huivista :D
väsää varmaan par aikaa jotain islamin vastasta propagandahässäkkänettisivua jos ei ole jo sellaista keksinyt
sen mies on salettiin semmonen " yes honey, whatever u say honey" ja kulkee haaleana varjona vaimonsa perässä ja liehittää isolla bambusta tehdyllä viuhkalla.
vaimo vaanii kaikenmoisia ihmisiä 5vuotiaan uhmalla odottaen että saa sanoa " ei" tai " kyllä" , no miten vaan, mutta kunhan se on TOISINPÄIN kun mitä alunperin väitettiin...
Ilkeä vittumainen ja ei ymmärää kenenkään muun mielipidettä kuin omansa.
Adele85 niin uskomattoman inhottava tyyli kirjoitella asioista ja sen lisäksi vielä aika outo ajatusmaailma liittyen yhteiskuntaan jne..
tapsa68. Kirjallinen ulosanti maailman huonointa. Tuli fiilis, että äijä on tosi puupää.