Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla olla yksin kotona remonttimiesten kanssa.

Vierailija
28.09.2005 |

Meillä tehdään keittiöremppaa ja remonttimiehet (2kpl) tulevat aamuisin klo 8 ja lähtevät about klo 14. En uskalla jäädä yksin kotiin koska pelkään että he saavat päähänsä raiskata mut tai jotain vastaavaa. Kerroin miehelleni peloistani ja ensin hän nauroi ja luuli vitsiksi (varsinkin kun toinen remppamiehistä on oma serkkuni).



Tänään kun mieheni ei ollu kotona, toinen remonttimiehistä ikäänkuin iski silmää ja sanoi että " mitäs pikku rouva, pelkäätkö että tullaan sun makkariin?" . Mies oli siis kertonut heille!! Miten nöyryyttävää! Kun sulkeuduin makuuhuoneeseen, mies tuli läähättämään oven taakse kuin koira. Halusi vissiin pelotella mua! Arvaatkaa onko kiva ens viikko tulossa!! Mitä tää tällanen kiusaaminen on, aikuisia ihmisiä?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtakaa remppaporukkaa, hullujahan nuo miehet ovat! Mä oisin antanut jo kenkää tollaisesta!

Vierailija
2/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vakava puhuttelu muuten miehellekin, jos on mennyt kertomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelon seurauksena! Inhottava mies!

Vierailija
4/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne yleensä mitään tarkoita kunhan frittailee.

ja mikäs sulla on 2 komeaa miestä vai onko ne komeita?

Vierailija
5/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskais, mutta en vaan pääse pelostani yli. En tiedä olenko aivan vainoharhainen, mutta tää koko juttu alkoi siitä kun oon ihan varma että pyykkikorista oli kadonnut yhet mun alushousut. Luulen että ne miehet (tai toinen niistä) on ottanut ne! Oman mieheni mielestä on olen täysin kahjo, mutta en kyllä mielestäni kuvittele näitä asioita..



ap

Vierailija
6/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pelolle jotain todellista syytä? onko joskus tapahtunut jotain miksi pelkäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen siitä kyllä ollut ihan hiljaa. Ja olen laittanut sen liikojen dekkareiden tiliin...

Vierailija
8/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sairaslomalla ja periaatteessa vuodelevossa. Täytyy vaan kestää mutta on se kamalaa elää jatkuvassa pelossa.. onneksi ei enää kuin ensi viikko..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolusta nainen itseäsi ei kukaan sitä sun puolesta tee. Pelkosi ei ole minullekaan vieras. sinun ei tarvitse/et voi omassa kodissasi tuntea pelkoa, hankkiudu eroon niistä tekijöistä jotka sitä aiheuttaa. Kodin pitää olla jokaisen turva!

Vierailija
10/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit antaa miehellesi anteeksi että menee kertomaan sun ajatukset niille työmiehille?



En usko että kuvittelet, mun mielestä on hyvä olla tarkkana ja varuillaan aina. Et VARMASTI ois ensimmäinen nainen jonka joku rahvas työmies raiskaa! Pystytkö hommaamaan lukon makuuhuoneen oveen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea loukkaus se on SINULTA remppamiehille, ja vielä omalle serkulle??! Jos on kertonut miehesi on uskomaton tollo!

mutta en ihmettele miesten pelleilyä jos näin on, ajattele itse miltä mahtaa tuntua kun saa kuulla että talon rouva pitää sinua niin kauheana ihmisenä että raiskaisit hänet heti tilaisuuden tullen?

koko sotku miehesi vikaa, mut kyllä voisit sinäkin itseesi ja miettiä, anteeksi kai aika turha tollasta pyytää, selittely ehkä vaan pahentaa. korkeintaan jos pystyt vakuuttavasti esittämään että vitsailit vain miehellesi. (ja iske silmää päälle ja sano että tokkopa noin komeiden miesten tarvitsisi voimakeinoihin ryhtyä).

Vierailija
12/17 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap sun miehesi on typerys jos on mennyt tollasta sanomaan ja ne työmiehet on kyllä ollut sua kohtaan törkeitä. Sen sijaan, että olisivat käytöksellään lievittänyt sun pelkoa ja ymmärtänyt sua, käyttäytyivät kuin 15v teini idiootit!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies

Vierailija
14/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Oikeesti ap sun miehesi on typerys jos on mennyt tollasta sanomaan ja ne työmiehet on kyllä ollut sua kohtaan törkeitä. Sen sijaan, että olisivat käytöksellään lievittänyt sun pelkoa ja ymmärtänyt sua, käyttäytyivät kuin 15v teini idiootit!!

Voitko pyytaa kaverin kylaan siksi aikaa kun remonttimiehet on siella? Tai menna tuttuun paikkaan vuodelepoon, esim. vanhempien tai ystavan luokse? Tai edes jutella kavereiden kaa puhelimessa sen aikaa? (tiedan et on monta tuntia, mutta... soita kaikki tutut lapi ja vaihda kuulumiset) - tiedan, taa neuvo on jo epatoivoinen ;)

Sano niille remonttimiehille jotain takasin (puhumattakaan siita, etta sun mies ansaitsisi kunnon puhuttelun) - joko laitat huumorin piikkiin tai sit sanot et en voi mitaan mut pelottaa vaikka jarki sanoo toista, ettehan pelottele mua lisaa vaan olkaa kuten mitaan ei ois tapahtunu. Varmaan vaikea selittaa mitaan serkulle tosin :/ Sori vaan, mutta miehesi oli tosi typera jos kertoi sun pelosta remonttimiehille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks meillä remppaa on tehneet vaan mieheni ja appiukko... se jos raiskais nii ois kyllä maailmankirjat sekasin! olis se niiiiiiin epäuskottavaa!! =D

Vierailija
16/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä ravaa vähän väliä etukäteen ilmoittamatta jos jonkin sortin remonttireiskaa. Niinpä lukitsen wc:n oven aina kun olen yksin kotona ja harkitsen tarkkaan, ennen kuin kuljen täällä OMASSA KODISSANI vähissä vaatteissa jne. Sanoisin, että ap:n pelko on ihan normaalia. Se, että kaikki eivät niin tunne, ei tee ap:stä hullua.



Asuessani opiskelija-asunnossa joskus muinoin, meillä oli talonmies, joka oli hieman omituinen. Saattoi tulla etukäteen ilmoittamatta tarkistelemaan ties mitä juttuja, vaikka mistään ei ollut valitettu. Äijä soitti ovikelloa kerran ja oli heti perään avaamassa ovea yleisavaimilla. Ei siis edes odottanut, tulisiko joku avaamaan. Minut se kahjo yllätti kerran aamutuimaan nukkumasta. Kun aloin vetää aamutakkia paitulin peitoksi, ukko vinkkasi silmää ja sanoi rasvaisesti, ettei hänen takiaan kyllä kannata ruveta vaatteita lisäämään... Jonkun mielestä varmaan pientä ja viatonta, mutta minua puistatti ja sen jälkeen kuvittelin aina, että äijä tulee kylään juuri, kun olen suihkussa tms.



Ap; miehesi ansaitsee todellisen läksytyksen, jos on kertonut remonttimiehille pelostasi. Todella veemäinen temppu.

Vierailija
17/17 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun aamuisin aina tervehtii mua tuossa pihalla. Pitäisköhän tilata valvontakamerat ovien lähistölle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan