Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko omille vanhemmillesi työ kaikkein tärkein asia elämässä?

Vierailija
15.06.2010 |

Mun vanhemmilleni oli, ja on yhä edelleen. Kuitenkin he valittavat koko ajan työttömistä ja muista yhteiskunnan "joutilaista" kun he, raatajat, pitävät tätä yhteiskuntaa pystyssä. Mä en jaksais enää kuunnella tuollaista valitusta. Pistää myös vihaksi esimerkiksi äitini tapa moittia siskoaan toimettomaksi, vaikka tätini on äitinsä omaishoitaja, ja nousee yölläkin vaihtamaan tälle vaippoja ja huolehtimaan. Lisäksi olen itse kotona hoitamassa 1,5-vuotiasta lastani, ja koen äitini vihjailut tosi ikävinä; mä mieluummin elän hetkellisesti vähän vaatimattomammin ja pidän huolta lapsestani ja nautin elämästä, kuin uhraan lapseni varhaislapsuuden siksi että kaikkein tärkeintä on käydä töissä. Omat vanhempani eivät juuri edes muista meidän omien lastensa lapsuudesta mitään, meistä piti huolta mummo ja pph:lla oltiin joskus yötäkin. Mä en halua samaa omalle lapselleni.

Onkohan mun vanhemmat jotenkin poikkeuksia, vai onko muutkin suuriin ikäluokkiin kuuluvat sitä mieltä, että työ on elämässä kaikkein tärkeintä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka "eivät välitä rahasta". Käytännössä se tarkoittaa kädestä suuhun elämistä, konkursseja, työttömyyttä, jatkuvaa rahapulaa ja rahan kinuamista.

Eivät hekään lapsistaan välitä. Lapsilla on vain välinearvo ja asema pankkina, kun ei enää muualta rahaa heru.

Vaihtaisin milloin tahansa kitsaaseen ja säästäväiseen sukuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla