Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: olisitko mieluummin tosi läski vakityössä vai timmi hyväkroppainen työtön?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritän yhdistää sekä työnteon että itsestäni huolehtimisen, eikä ole edes kovin vaikeeta :-)

Jos jäisin työttömäksi, alkaisin urheilla vielä enemmän. Ihan oikeesti uskon siihen, että timmillä kropalla saa myös töitä. Näin se vaan menee.

Vierailija
2/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni timmiksi. Helpompaa se ainakin olisi mulle kuin vakityön saaminen. Onneksi kuitenkin olen sekä vakityössä että timmi ja hyväkroppainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruvetaan säätämään. Eli molempi olotila on tietysti pysyvä. Timmi ja hyväkroppainen työtön ikuisesti vai läski työssä ikuisesti? Ei laihtumisen mahdollisuutta.

Vierailija
4/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä mä löytäisin kyllä helposti, mut jos mä olisin läski niin enhän mä kehtais kotoo mihinkään töihin lähtee.

Onneks mä oon timmi ja töitäki löytyy.

Vierailija
5/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että timmi työtön, koska kaikki velat on maksettu, läskiä on 20 kiloa ja tämä työ tympii, haluaisin uudelleenkoulutukseen.

Vierailija
6/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nämä teidän gallupit.

Keskimäärin lienee työssä käyvät ovat timmimmässä kunnossa kuin työttömät. On näytettävä kollegoiden ja asiakkaiden silmissä hyväkuntoiselta.

On sitten nykyinen elämäntilanne kotiäitinä, työttömänä tai työssä, paras pitää kroppa kuosissa.

Vierailija
7/7 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaiseksi en itseäni pienten tissieni vuoksi sanoisi, mutta ei tässä nykytilassa kovin paljon valittamista ole. :) "Tosi läskinä" olisi vaikeampi löytää sopivia vaatteita ja vakityö voisi olla pepusta, joten ei sekään välttämättä herkkua olisi.