Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Power Park niin hyvä huvipuisto, että

Vierailija
15.06.2010 |

sinne kannattaa ajaa yli 6h matka+ pysähdykset päälle?

Lapset sinne haluaisivat, mutta aika pitkälle tuntuu matka.

Matkassa on 2 yli 120cm lasta ja yksi n. 110cm pitkä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä vuodelta lisää kokemuksia. Onko Powerpark pysynyt vielä siistinä? Olen ehkä kuusivuotiaani kanssa menossa sinne vielä heinä-elokuussa. Onko kauheet jonot heinäkuussa? Ei ap

Vierailija
42/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Suomen paras huvipuisto! Käytiin tänä kesänä ekan kerran ja vertailupohjaa on, Pohjoismaiden isoimmat puistot käyty läpi. Hotelliksi suosittelen Seinäjoella Sokos Hotel Lakeutta. Tehokas ilmastointi ainakin Superior-huoneessa :) puisto aukeaa vasta klo 11, hyvin ehtii ajella aamiaisen jälkeen, ei ole pitkä matka. Itse ollaan Itä-Suomesta ja jaksettiin kyllä hyvin jatkaa road trip-matkaa Ouluun puistopäivän jälkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin heinäkuun eka viikolla helteiden alettua. Ei ollut jonoja, paikka oli erittäin siisti. Vesilaite oli ainoa johon joutui jonottamaan 15 min, muihin laitteisiin pääsi suoraan. Ruokapuoli toimi myös erinomaisesti! T.50

Vierailija
44/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntylinnassa mekin yötä. Tykättiin!

Kahtena vuonna olemme olleet poverissa. Tänä vuonna olimme Särkänniemessä johon 15 min matkaa. Ensi vuonna Poveriin, se meidän perheelle parempi.

Vierailija
45/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sama käydä lähimmässä huvipuistossaan, jos ei välttämättä ole asiaa sinne päin.

Vierailija
46/53 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös me Mäntylinnassa ja kivaa oli. Lapset 7, 5 ja 1v. Tykkäsivät kovasti. Yleensä olemme olleet särkänniemessä kun siihen on lyhyt matka. Nyt taidamme vaihtaa kyllä. Puisto oli todella siisti ja henkilökunta mukavaa. Suosittelen!

Vierailija
47/53 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikka on lapsiperheelle! Kesällä uudestaan ja teatteria katsomaan, suosittelen kaikille ilomielin! 

Nyymi

Vierailija
48/53 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kun vierailtiin täällä powerparkissa viime kesänä niin eivät muualle enää tahdokaan - itsekin olin kyllä positiivisesti yllättynyt koko paikasta :) Nyt 1.5. aijotaan heti sinne suunnata kun on kauden avajaiset, ilmeisesti avataan joku vesilaite, ja siellä on aikuisempaankin makuun ohjelmaa kun miss suomi finalistit ja hunksit on siellä :)

Onko kellään tietoa tuosta Uusi iloinen teatteri mikä se on?

Vierailija
49/53 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Jääskän Loma tarjoaa majoitusta.

Vierailija
50/53 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PowerPark on siisti myös siksi, että siellä kiertää koko aukioloajan vähintään kaksi siivoojaa keräten roskia. Myös itse hra Lillbacka keräilee tumppeja hyvinkin ahkerasti, tai on ainakin keräillyt aikoinaan.

Vierailija
51/53 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla kokemuksia. Särkänniemi on tässä ihan lähellä meitä ja siihen on vähän kyllästytty jo, joten mukava lähteä tsekkaamaan joku toinen huvipuisto.Puuhamaatakin suunnittelin, mutta se jotenkin niin rapistunut ja kulahtanut, että päädyttiin lähteä tsekkaamaan PP. T. Se 6v kanssa Powerparkkiin lähtevä

Vierailija
52/53 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna käytiin heti powerparkissa kun suht lähellä asutaan, en aiemmin ole oikein edes tietoinen ollut mitä kaikkea siellä onkaan. Olen todella vaikuttunut, ja perheen kanssa yhteistuumin päätettiin että kesällä suunnataankin perinteisen helsinki-lintsi-reissun sijaan pitkälle viikonlopulle powerparkkiin ja otetaan naapuritkin mukaan. Erityisesti ihastutti paikan majoitusmahdollisuudet

Vierailija
53/53 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainos? :)

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 12:31"]

Vappuna käytiin heti powerparkissa kun suht lähellä asutaan, en aiemmin ole oikein edes tietoinen ollut mitä kaikkea siellä onkaan. Olen todella vaikuttunut, ja perheen kanssa yhteistuumin päätettiin että kesällä suunnataankin perinteisen helsinki-lintsi-reissun sijaan pitkälle viikonlopulle powerparkkiin ja otetaan naapuritkin mukaan. Erityisesti ihastutti paikan majoitusmahdollisuudet

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi