Minkälainen pituusero sinulla ja miehelläsi on?
Tuli vaan mieleeni, kun katsoin Katie Holmesin ja Tom Cruisen juttua. Me olemme mieheni kanssa yhtä pitkiä tai lyhyitä 167 senttisiä.
Kommentit (31)
minä 170 cm, mies 179 cm.... olis kiva jos mies olis vähän pidempi, mut ihan jees näinkin. Pisin mies meikäläisellä on ollut 208 cm ( se oli liikaa! ), lyhyin 171 cm :D
ja juuri tuo ratkaiseva muutama sentti on mielestäni hyvä.
174/180
Optimaalinen ihanne olisi ehkä sellainen 185 cm, mutta muuten on niin hyvä mies että en vaihtais ;)
eli lyhyellä matikalla 14cm mies pidempi. Just hyvä on, esim halattaessa mun pää menee just sopivasti miehen kaulaa vasten niinku palapelin palat :D En tiedä miten osaisin seurustella itseäni lyhyemmän kanssa, mutta tunteitaanhan ei itse voi päättää. Hyvä näin kuitenkin :)
on nainen vähän päälle 140 ja mies jotai 195, vajaa pari metriä kuitenki. Alkaa olla jo aika hassua kun yli puoli metriä eroa :D
Ja päinvastoin tietty. Olen itse 182cm ja olen huomannut myös, että minua ovat vuosien varrella lähestyneet paaljon lyhyemmät miehet tosi tarkoituksella. Todella pitkät (sanotaan nyt yli 188) eivät niinkään ole lähestyneet. Normimittaiset sitten taas lähestyvät:)
Oma mies on kaksi senttiä lyhyempi.
mun hyväksi. Mä olen 174 cm ja mies 169 cm.
minä 158cm, mies 183cm.