Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minusta on tullut nynny

Vierailija
15.06.2010 |

Olin aikasemmin todella sosiaalinen ja rempseä, mutta lasten myötä minusta on tullut todella nynny ja epävarma. Ulkonäöstä tämä ei johdu, koska olen tällähetkellä 20 kg laihempi kuin ennen raskauksia ja paremman näköinen kuin ennen (ainakin omasta mielestäni :)) Mutta minusta on tullut uskomattoman tylsä ja nyhverö. En osaa enää jutella ihmisille ja minulla ei ole enää hitustakaan huumorin tajua. En kuitenkaan ole masentunut. Onko muilla ollut samaa ja onko tämä ohimenevää. Imetän edelleen nuorimmaista, joka on 4 kk. Myös seksihalut ovat täysin kadoksissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että en oikeastaan ilahdu suuremmin mistään, mutta en myöskään hermostu. Ikään kuin tunteet olisi jotenkin jumissa.

Vierailija
2/3 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit ovat ne mammat jotka käyvät ryyppäämässä ja jättävät pienet lapsensa vieraille hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parissa vuodessa pikkuhiljaa palaudut entisellesi... kun pääset takaisin ihmisten ilmoille niin sieltä tarttuu juttuja. Vaikea sitä on hirveän huvittavia juttuja elämästään kertoa, jos se pyörii tissien ja kakkavaippojen ympärillä, niistä kun ei kuitenkaan muut halua kuulla. Oman vauvan itku oli ainakin minulle hormonien vuoksi niin kova stressitekijä, etten pystynyt keskittymään mihinkään keskusteluun jos vauva sylissä kitisi yhtään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä