Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein? (asiaa erotilanteesta ja appivanhemmista)

Vierailija
13.06.2010 |

Olemme mieheni kanssa eroamassa ja hän kertoi vanhemmilleen. että olemme päättäneet erota (kuten asiaan kuuluu). Hän ei halua kertoa minulle, mitä mieltä hänen vanhempansa ovat eropäätöksestämme. Onko mielestänne oikein? Loukkaannuinko turhasta, kun mielestäni asia kuuluisi minulle ja haluaisin todella tietää tämänkaltaisen itseäni ja tätä tilannetta koskevan asian. Eikö minulla ole oikeus tietää edes pintaraapaisu siitä mitä mieltä miehen vanhemmat ovat?

Olemme miehen kanssa puhuneet, että välimme pysyisivät hyvinä ja pysyttäisiin ystävinä, mutta tällainen ei minusta kovin avointa ole?!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa sinulle ap, että todelliset ongelmasi ovat todennäköisesti vasta edessäpäin. Koveta nyt äkkiä nahkasi! Sinun ja miehesi luottamuksellisest välit ovat LOPULLISESTI OHITSE eivätkä ne palaa enää koskaan.

Sellaista eroaminen on.

Vierailija
22/25 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kostaa toiselle osapuolelle joku asia, jos kokee asioiden menneen toisin kuin on sovittu tai mitä itse haluaisi...

Ap vaikuttaa kyllä nyt aika keskenkasvuiselta. Näin vähäpitoisen asian vuoksi hänen mielestään on mahdotonta erota enää sovussa ja pysyä ystävinä.

Eroon kuuluu ap kyky päästää irti. Se tarkoittaa sitä, että sinä et enää kuulu miehesi sukuun, eikä sen sivun asiat ja mielipiteet kuulu sinulle. Ainakaan niin, että miehen pitäisi välittää tietoja omien vanhempiensa ajatuksista sinulle. Todella, todella lapsellinen ajatus.

Jos sinä haluat edelleen olla yhteyksissä appivanhempiisi, hoidat asian aivan itse. Muussa tapauksessa oivallat, että ovatpa he mitä mieltä hyvänsä niin ei kuulu sinulle.

Avioeroon liittyy monenlaisia asioita ja kyllä se vähäpitoisin niistä on se, että mitä ulkopuoliset ihmiset ajattelevat teidän erostanne. Ja kyllä, appivanhemmat ovat ulkopuolisia.

Mitäpä jos unohtaisin tuollaisen tyhjänpäiväisen katkeruuden siitä, että mies ei teekään kaikkea kuten sinä haluat, vaan huolehdit vain omasta käytöksestäsi. Sillä pääsee aika pitkälle tässä elämässä muutenkin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroatte. vai onko teillä vaan muuttunut kaveruudeksi?

Vierailija
24/25 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä erosin,minulla oli muita murheita kun miettiä appivanhempia..ihan sama mitä ajattelevat tai ajattelevatko mitään=)

Vierailija
25/25 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi pahastunut ko. appivanhempien mielipiteestä ja heitä vastaan minulla ei ole mitään. Mutta miestä vastaan on nyt, koska meillä ei näköjään ole sellaisia luottamuksellisia välejä, että tällaiset asiat voisi mulle kertoa :-(. ap

Ei kukaan täysijärkinen voi tämän perusteella kommentoida kuten yllä.

Ja ylipäätään, jos erotaan, niin eihän ne välit voi olla mitkään 100% luottamukselliset muutenkaan. Miksi sitten edes erottaisiin?

Mikä ihmeen tarve ap:lla on kontrolloida miehensä ja näiden vanhempien sanomisia ja ajatuksia?