Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua vituttaa kun mies olettaa että minä olen aina käytettävissä lastenhoitajana.

Vierailija
13.06.2010 |

Ja mies vaan ilmoittaa minulle milloin hänellä on menoja, ei kysy että sopiiko minulle hoitaa omia lapsiani tänäkin iltana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vien lapset hoitoon tutulleni tai vanhemmilleni, hän hakee ne pois ja tuo minulle vahdittavaksi. Itse ei lapsia katso, mutta pitää huolen, että ne ovat aina minulla. En pysty tekemään mitään omia asioitani tai käymään missään. Hän vetoaa yhteishuoltajuuteen ja siihen, että en voi viedä lapsia hoitoon ilman hänen lupaansa. Onko tämä oikeasti mahdollista? Kohta en pääse parturiinkaan, vaan mies haluaa hallita minua ja menemisiäni lasten kautta koko ajan. Kertokaa oikeuteni.

Vierailija
2/2 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishultajuus tarkoittaa etta teilla molemmilla vanhemmilla on oikeus ja velvollisuus huolehtia lapsistanne parhaanne mukaan. Ei siina mitaan lupia tarvi kysya etta voiko vieda lapset tutulle tai mummolaan. Kun ensi kerralla viet lapset hoitoon, sanot ensin miehellesi etta jos kayt heidat hakemassa ennen sovittua aikaa kotiin niin saat itse heita sitten hoitaakin, samaten kotityot, sina lahdet asioille. SITA se yhteishuoltajuus tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla