Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset hiukset ottaisit, jos ihan mikä tahansa olisi mahdollista?

Vierailija
03.06.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis pidennykset ja värjätyt.

Eli mustat, pitkät ja paksut :)

Vierailija
2/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja blondit tietty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiharat! Mulla on pitkät ja kerrostetut hiukset ja kiharat sopii mulle tosi hyvin ja lisää seksikkyyttä, vaikka kaikki muut mitä väittäis!

Vierailija
4/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paksummat, kiiltävämmät ja parempikuntoiset ja helpommin selvitettävät :) Mulla on keskiruskeat, luonnonkiharat aika pitkät hiukset.

Vierailija
5/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta saisivat olla piikkisuorat, mieluiten tosi kiiltävät.

Vierailija
6/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset kuin Julianne Moorella, pitkät, kiiltävät, punaiset. Mutta ehdottomasti pitäisi olla luonnostaan punainen tukka, muuten ei koskaan matsaa kauniisti ihonväriin. Jää siis toteuttamatta.

Vierailija
7/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paksut ja karheat luonnokiharat/taipuisat hiukset. Joudun aina suoristamaan.

Vierailija
8/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut, suorat ja ihanan auringonpaahtaman viljan väriset. Nyt on kyllä pitkät ja suorat, mutta ohuet ja maantienharmaat

Vierailija
9/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sinuna tosi ylpeä - mutta helpostihan sä suoristusraudalla ja hyvillä hoitotuotteilla saat sileät, jos niin kaikesta huolimatta haluat!

Noita sliipalettejä nyt vaan on ihan liikaa mielestäni.

T:seksikkäät kiharat tahtova

Vierailija
10/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi leikkaat kananpersetukan??

Vierailija
12/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, paksut, hyväkuntoiset, suorat (saan myös laineet) ja vaaleat.

Vierailija
13/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sinuna tosi ylpeä - mutta helpostihan sä suoristusraudalla ja hyvillä hoitotuotteilla saat sileät, jos niin kaikesta huolimatta haluat! Noita sliipalettejä nyt vaan on ihan liikaa mielestäni. T:seksikkäät kiharat tahtova

Mulle nyt vaan sopii paremmin suorat hiukset.

Vierailija
15/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne kihara ovat vain takana, olisipa koko päässä...tykkään kiharasta, en ovat siis todella kiharaiset en tajua miksi ne ovat suorat edestä. Veljilläni on myös kiharat hiukset.

Vierailija
16/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaaleat, mutta niin ohuet, ettei voi ajatellakaan kasvattavansa :(

Vierailija
17/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni on juuri tällainen tukka ja aina hoen hänelle miten ihana se on :) tyttö itse taas haluaisi tämmöisen hiirenhäntä tukan kun mulla niin ei tarviis aina letittää :)

Vierailija
18/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksu, hyväkuntoinen, suora, keskiruskea polkka. Vaaleita raitoja otan tuon tuosta.

Vierailija
19/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa vastanneista on ilmeisesti oikeasti lyhyttukkaisia kerta LUULEVAT haluavansa pitkät. Tai sitten pitkähiuksisia mitkä ei tee fyysistä työtä.

Minä (duunari) elin yli 10v pitkien, paksujen, tuuheiden, hyväkuntoisten hiusten kanssa aina vaan kituen koska aina ne piti kiinni vääntää kuitenkin ja tuskaa oli selvitys. Yhtä helvettiä koko elämä, pari tuntia päivässä sai varata hiuksiinsa.

Sitten leikkasin lyhyeksi. Tai siis lyhemmäksi, on kai nää puolipitkät (olkapäille) yhä. Mieskin tykkää kun voin spontaanimmin tulla, mennä ja olla kun ei tarvitse aina tapella hiusten kanssa.

Haluaisin lyhyet hiukset, siis oikeasti lyhyet. Jotenkin jännästi leikatut jotka kehystäisi kasvoja juuri kauniisti. Punertavat. Mutta en uskalla koska en ole ikinä opetellut miten sellaisia laitetaan, pelkään että jättäisin sitten laittamatta ja näyttäisin pojalta..

Vierailija
20/23 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan, jossa hiukset näyttävät lähinnä suoristusraudalla käsitellyltä mopilta. Siis miten voikaan olla noin feikin näköiset lisäkkeet tähdellä? Ja noi räpsyripset todella kruunaa feikkiyden.

Makuja on näemmä monia..