Miten saan vaihdettua tietsikalle ilmestyvän etusivun? Lapsi sähläsi
jotakin koneella ja nyt on sitten joku typerä aloitussivu.
Mitä sivuja teillä on?
Kommentit (15)
Mulla oli aiemmin aloitussivuna google mutta voisin ottaa jonkun toisenkin, esim. Hesarin.
Mitä aloitussivuja teillä on käytössä?
ap
työkalut ja internet-asetukset, siinä aukeaa ruutu johon kirjoitat haluamasi kotisivun osoitteen.
ap
ps. jään odottelemaan vinkkejä kivoista aloitussivuista. Jokaisella tietty omansa mutta jos joku yleinen kiinnostava sivu.
käytössä Googlen kotisivu, johon olen koonnut mm. Ylen, HS:n, BBC:n, CNN:n ja Ilmatieteen laitoksen "gadgetit". Pidän sitä hyvänä systeeminä nähdä pääuutiset samantien.
paitsi että miten osaa laittaa ne gadgetit?
Mulla siis suomenkielinen Vista jos joku vielä ehtii neuvomaan. Saisin kerralla kuntoon koko sivun. ap
ja se avaa aloitussivun, jossa jo muutamia gadgeteja. Niitä voit vaihtaa tai hakea "Lisää sisältöä" kohdasta.
Käyn kokeilemassa jos onnistuu. Kuulostaa mulle liian vaikealta.
ap
google chromea ja tykkään kun mun avatessa sen on 6 tärkeintä sivua valittavana joskus safariakin ja aloitussivu on yleensä googlen-hakusivu
Ff on niin raskas pyöritettävä koneelle, joten en sitä ees viitti käyttää.
on toi iGoogle ja gadget't käytössä, ja sieltä nbc, bbc, sää, youtube ja mitähän muuta mukavaa... nyt ei muista.
Täs pöytäkoneella vaan fb, iltalehti, iltasanomat, kaleva, gmail
Mitään ylimääräisiä en sinne saanut lisättyä. Mutta tämä riittääkin. Kiitos neuvojille! ;-D
t. läppäri-ap
on toi iGoogle ja gadget't käytössä, ja sieltä nbc, bbc, sää, youtube ja mitähän muuta mukavaa... nyt ei muista.
Täs pöytäkoneella vaan fb, iltalehti, iltasanomat, kaleva, gmail
Mitään ylimääräisiä en sinne saanut erikseen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2010 klo 15:35"]
jotakin koneella ja nyt on sitten joku typerä aloitussivu.
Mitä sivuja teillä on?
[/quote]
Vista on käyttöjärjestelmä, ei selainohjelma. Oletettavasti käytät selaimena Internet Exploreria, tuskin olet osannut asentaa mitään muutakaan...
eiköhän sillä ole chrome ollu käytössä jos google aloitussivuna.
Sen nyt ei kerro mitään selaimestasi. Veikkaisin Internet Exploreria. Mikäli olen oikeassa, ap saa kuolla pois
tools-options-general ja sitten laitat siihen ruutuun sen aloitussivun osoitteen. Siis työkalut-vaihtoehdot-yleinen kai suomeksi. Sivun saat päättää itse.