Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Molemmat työssä, koska nainen saa tehdä jotain...

Vierailija
12.06.2010 |

Olen varmaan miljoona kertaa tänne mieltä purkanut ja taas on sen aika. Että rassaa! Molemmat käymme työssä ja lapset hoidossa. Kun tulen työstä, mies häipyy samalla oven avauksella ulos rassaamaan kaiken maailman masiinoita. Itse koetan sitten selvitä lasten kanssa kaikista kasautuneista kotitöistä, no joo, en nyt joka ilta jaksa kauheasti. Mutta koti siisti, anyway..

Joka perjantai mies menee myös ulos touhuilemaan illaksi ja ottaa vähän olutta tai sitten se lähtee kalaan tai johonkin kaverin luo "kun harvoin on mahdollisuus". Lauantaipäivän se tekee koko päivän omia juttujaan, mitä milloinkin. Kun yritän saada vähän vapaailtaa, esim. tänään sanoin, että tule sitten ajoissa sisään, otan pari lasia viiniä ja saunon. No ei taatusti sovi, kun tämä ja se on pakko saada just nyt valmiiksi eikä kuule tiedä kuinka myöhään menee ja entä jos huomenna sataa. Vedin pultit ja sanoin, että jos et saatana ole tasan kahdeksalta sisällä, hyppään vaan autoon ja lähden jonnekin, jolloin on pakko mennä sisälle..

No joo, eihän minusta nyssykästä ole noin repaisevaan tekoon, että jos mies tulis vaikka vessaan, niin vetäisin samalla oven avauksella itse ulos enkä tulis vasta kuin yöllä kotiin. En tiedä miksi miehellä on pokkaa niin tehdä..

Täng juu, helpotti...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole käynytkään sisällä, neljän maissa ruokapöydässä tosiaan käväs, kun lasten kanssa laitoin ruoan. Nyt se ei ole "uskaltanut" edes vessaan tulla, pelkää varmaan että heti kun tulee, lähden. Tyytyväisenä ruuvaa tuolla ulkona, välillä käy pari kaveria katselemassa ja tuo jotain muuta korjuulle. Näkyi korjaavan jonkun roinan kaverilleen ja sitten jatkoi taas omaa hommaansa.. Noille kaverien romuillekin löytyy aikaa enemmän kuin sille, että minä saisin jotain tehdä.

Vierailija
22/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ole sisällä. Kävi puoli 8 ja sanoi, että "sopiiko että laitan vielä ton yhden jutun loppuun" ja siellä se laittaa.. Lapset nukkuu ja tässä itse "kukun", viitsiskö edes ottaa viiniä lasillisen, tiiäpä sitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kysymys kuuluu ennemmin että onko äidillä sama oikeus kuin isällä omaan vapaa-aikaan ja olla joskus yksin? minusta on,riippumatta siitä hoitaako lapsia kotona vaikäykö töissä.

Vierailija
24/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähes koko ketjun osalta ja morkkis taas yltyy. Myös mä oon ap:n tavoin ns. kynnysmatto, kiltti tyttö. Yritän keskustella nätisti, nalkutan ja välillä vain puren hammasta siitä, että miehelle äitinsä ja aikuinen veljensä ovat etusijalla minuun ja lapsiin nähden. Nytkin tekee 6-7 päivää töitä viikossa, jotta voi avustaa heitä rahalisesti!!! Ovat sotkeneet omat asiansa niin pahoin.

Minä olen täysin vastuussa kodista, lapsista ja jopa talouden tasapainossa pysymisestä. Siis siitä, että molempien palkat riittävät laskuihin ja ruokaan. Mies olisi vienyt meidät jo ulosottoon tuolla auttamisellaan ellen olisi vartioinut rahakirstua. Seksi on minun osaltani vain "vaimon velvollisuuden täyttämistä", ei voisi itseä vähemmän kiinnostaa ainakaan tuon miehen kanssa tällä hetkellä. Niinä aikoina, kun olen tuntenut miehen arvostavan minua, ei vain sanoilla vaan ennen kaikkea teoilla ja käytöksellä, seksikin on maistunut. Mies myös meillä myöntää ongelman, mutta ei tee elettäkään muuttaakseen arvojärjestystä, vaikka itsekin on jo uupunut auttamaan äitiään ja veljeään, ja minä en tee elettäkään siihen suuntaan, että lähtisin tästä suhteesta. Jostakin kumman syystä odotan ja toivon, että jokin muuttuisi, vaikka tiedän ettei se todennäköisesti tule tapahtumaan.

Olen myös miettinyt tuota jonkun ehdottamaa oman elämänsä aloittamista miehestä välittämättä, mutta vielä en ole siinä onnistunut. Toisaalta mihinpä lähtisin, kun mies menee ainoalla autolla töihin. Mies edes joskus katsoo lapsia, jotta pääsen harrastuksiin, mutta 95% minä olen vastuussa kaikesta. Ja niin 100% väsynyt tähän kaikkeen ja siihen tasa-arvon saamisen yrittämiseen, että välillä olen ihan toivoton. Kuitenkin jostakin syystä puuttuu se voima tehdä päätös ja valinta :-/

Vierailija
25/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et jätä sitä, katkeroidut ja menetät kaikki ystäväsi ja lähipiirisi koska purat heihin surusi...

Vierailija
26/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ja häivyt ennen kuin mies kerkiää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi