Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Molemmat työssä, koska nainen saa tehdä jotain...

Vierailija
12.06.2010 |

Olen varmaan miljoona kertaa tänne mieltä purkanut ja taas on sen aika. Että rassaa! Molemmat käymme työssä ja lapset hoidossa. Kun tulen työstä, mies häipyy samalla oven avauksella ulos rassaamaan kaiken maailman masiinoita. Itse koetan sitten selvitä lasten kanssa kaikista kasautuneista kotitöistä, no joo, en nyt joka ilta jaksa kauheasti. Mutta koti siisti, anyway..

Joka perjantai mies menee myös ulos touhuilemaan illaksi ja ottaa vähän olutta tai sitten se lähtee kalaan tai johonkin kaverin luo "kun harvoin on mahdollisuus". Lauantaipäivän se tekee koko päivän omia juttujaan, mitä milloinkin. Kun yritän saada vähän vapaailtaa, esim. tänään sanoin, että tule sitten ajoissa sisään, otan pari lasia viiniä ja saunon. No ei taatusti sovi, kun tämä ja se on pakko saada just nyt valmiiksi eikä kuule tiedä kuinka myöhään menee ja entä jos huomenna sataa. Vedin pultit ja sanoin, että jos et saatana ole tasan kahdeksalta sisällä, hyppään vaan autoon ja lähden jonnekin, jolloin on pakko mennä sisälle..

No joo, eihän minusta nyssykästä ole noin repaisevaan tekoon, että jos mies tulis vaikka vessaan, niin vetäisin samalla oven avauksella itse ulos enkä tulis vasta kuin yöllä kotiin. En tiedä miksi miehellä on pokkaa niin tehdä..

Täng juu, helpotti...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli puoli 11 sisään, kävi pesulla, otti syömistä ja kun olin rauhoittelemassa kesken elokuvan katselun pikkuista, mies vaihtoi tietty kanavankin kesken filmin ja mässytti vaan minulle, että mene nyt nukkuun kun on mahdollisuus... Aamulla en ehtinyt vaatteita saada ylleni aamupalan jälkeen, kun miehestä näkyi enää perspakarat oven raossa ja sinne se meni taas omiin hommiin. Naapurissa on ehtinyt käydä 1,5 tuntia hommiensa välissä kylässä sekä tunnin kahvitella yhden kaverinsa kanssa. Itse hotkaisin lounaan, jotta ehtisin silitellä verhot ennen kuin mies on syönyt. Silitys kun ei ole kovin kivaa reilu 1 veen kanssa... No en ehtinyt kuin yhden puoliväliin, mies kun söi ja tuijotti minuutin keittiöstä kulmat kurtussa ja lähti ihan pokkana ulos... Sanoin kyllä, että ole nyt hetki sisällä, että ehdin nämä laittaa, mutta eipä se ollut..

Vierailija
2/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä elä, kuin miestä ei olisi?

Älä suunnittele mitään miehen varaan, mutta toisaalta älä kerro menoistasikaan mitään. Perjantaina voit viedä lapset mummolaan ja kadota itse kavereiden luo, kännykkä tietty kiinni.

Ryhdy elämään kuin miehesi, mutta kantaen vastuu lapsista. Miehesi ei muutu, muuta itse oma elämäsi. Lopeta ruikutus ja nalkutus ja vaatiminen, unohda, että mies on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää käytöstä, miksi siedät tuollaista? Mikään ei tule muuttumaan, ennen kuin SINÄ muutut. Joko jatkat kärsimistä, panet todellakin kovan kovaa vastaan tai lähdet koko suhteesta.

Vaarana on, että toistat samaa epätervettä uhrautumiskuviotasi sitten seuraavassakin suhteessa, jos päätät lähteä ilman oman käytöksesi miettimistä vähän syvällisemmin.

Joskus on vaan pakko vaatia, huutaa ja riidellä, ei tarvitse koko ajan yrittää miellyttää muita ja olla kiltti tyttö. Se ei ole tervettä käytöstä.

Vierailija
4/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekin illalla minut muistaa, kun on panemisen aika.

En jaksa kohta enää, miksi just minun pitää olla se perheen vastuullisin ja miksi minun pitää aina kantaa vastuu parisuhteen toimivuudesta. Koko perhe kärsii siitäkin, jos ei mies saa tarpeeksi usein seksiä. Ja mitä hauskaa on viikonloppuisin siitäkään, että mies on ulkona, käväisee äkkiä vetämässä ruokaa pöydästä likaisilla työvaatteilla ja hyvä että käsiä vähän pesaisee.. Hyvät on mallit lapsilla..

Vierailija
5/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin elää myös kuin miestä ei olisi, tai ainakin olettaen, että hän ei kuitenkaan halua osallistua meidän muiden rientoihin.

Alettiin tehdä kivoja pikku retkiä esim huvipuistoon, kauppakeskuksiin, ystävien luo ja vaikka mihinkä.

Syötiin ulkona ja kotiin palattaessa ei tehty elettäkään isän ruokkimiseksi.

Meillä on ollut lasten kanssa tosi kivaa, ja mies onkin selvästi alkanut ottaa aloitteita tyyliin:

Mitäs suunnitelmia teillä on ensi viikonloppuna?

Tehtäisiinkö jotain kivaa yhdessä?

Ei se miehellekään ole kivaa pitemmän päälle huomata olevansa ulkopuolinen, kun perhe ei olekaan aina siinä vieressä, kun itseä sattuisi huvittamaan sitä nähdä.

Vierailija
6/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekin illalla minut muistaa, kun on panemisen aika. En jaksa kohta enää, miksi just minun pitää olla se perheen vastuullisin ja miksi minun pitää aina kantaa vastuu parisuhteen toimivuudesta. Koko perhe kärsii siitäkin, jos ei mies saa tarpeeksi usein seksiä. Ja mitä hauskaa on viikonloppuisin siitäkään, että mies on ulkona, käväisee äkkiä vetämässä ruokaa pöydästä likaisilla työvaatteilla ja hyvä että käsiä vähän pesaisee.. Hyvät on mallit lapsilla..

Ei tosiaan ole lapsille hyvää esimerkkiä, kovasti joudut jatkossa oppimaan puhumisen ja keskustelun merkitystä lasten kanssa, miehen kanssahan se ei onnistu.

Aiotko sietää miestäsi? Sitten sun tarvii neillä noita juttuja, sillä eihän se kivaa ole aina hampaita kirskutellakaan, eli valinnan paikka.

Vierailija
7/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka roudaa sen kamat pois makuuhuoneesta. Sano, että haluat nukkua yksin.

Vierailija
8/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde ei ole muuten kunnossa, miten voi seksi toimia. Oletko kone?

Kyllä sekin illalla minut muistaa, kun on panemisen aika. Koko perhe kärsii siitäkin, jos ei mies saa tarpeeksi usein seksiä.

Vierailija
9/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa ja riidellä. Joskus normaalin keskustelun myötä, mies myöntelee ja lupaa, että asiat muuttuu. Mutta kun on minun ajattelemisen aika, asiat on taas toisin. Vaikka olisi etukäteen sovittu jotain, mies hankkii itselleen jotain tekemistä tai menoa ja asiat yleensä kääntyy niin, että se johtuu minusta että miehen "pitää aina mennä eikä huvita kotona olla".

Vierailija
10/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde ei ole muuten kunnossa, miten voi seksi toimia. Oletko kone?

Kyllä sekin illalla minut muistaa, kun on panemisen aika. Koko perhe kärsii siitäkin, jos ei mies saa tarpeeksi usein seksiä.

ja varmasti vain lasten tähden...

Vierailija
11/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jatkaa tuollaista "suhdetta"? Alistut vaan vuodesta toiseen olemaan panopatja ja kotitalouskone? Ihan oma valintasi, mitä elämälläsi teet.

Muutos on aika vaikeaa. Ala elämään omaa elämääsi ja lopeta nyt hyvä ihminen se panopuuksi alistuminen ainakin! Sairasta touhua. : P

huutaa ja riidellä. Joskus normaalin keskustelun myötä, mies myöntelee ja lupaa, että asiat muuttuu. Mutta kun on minun ajattelemisen aika, asiat on taas toisin. Vaikka olisi etukäteen sovittu jotain, mies hankkii itselleen jotain tekemistä tai menoa ja asiat yleensä kääntyy niin, että se johtuu minusta että miehen "pitää aina mennä eikä huvita kotona olla".

Vierailija
12/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla usein innostakaan, johtuen miehen käytöksestä. Mies taas syyttää minua, että olen outo kun ei seksi kelpaa. Välillä on sitten "pakko" panna, ettei mies saa pultteja ja silloin käytetään liukastetta, eihän se toimivaa seksiä olekaan...

Vierailija
13/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä oletat että miehellä on enemmän oikeuksia tehdä omia juttujaan kuin sinulla, sillä nythän omalla käytökselläsi vahvistat sitä ajatusta, että mies voi ja saa tehdä, mutta sinä et.

Vierailija
14/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä lapsia on eikä tässä mitenkään helppoa ole konkreettisesti tehdä just niin kuin itse haluan. Täytyy aina ottaa huomioon lapset. Menen ja tulen täysin lasten ehdoilla vapaa-ajat. Muuhun ei ole mahdollisuutta, ei ole kummoista lähipiiriä meillä. Lasten isovanhemmilla, molemmilla puolilla, on alkoholiongelmat eikä viikonloppuisin ole ikinä mitään mummolaa, mihin lapset veisi vaikka hoitoon. Ei ole kiva kuunnella lasten suusta sitäkään, kun johonkin mennään ja ne yrittää isiä kerjätä mukaan ja aina vaan kuulee "ei nyt jouda". Ja sitten siellä kyläpaikassa korvat punaisena kuunnella, kun ihmetellään missä mies on...

Vierailija
15/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen viimeiset 10 vuotta käynyt ilman miestä ties missä' tapahtumissa ja kyläpaikoissa, eikä koskaan ole pitänyt korvat punaisina kuunnella kysymyksiä miehestä. Sanon, että ei se ehtinyt mukaan. Se siitä, ei ole minun ongelmani vaan miehen.

Vierailija
16/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan, miten asia on. Ei sillä ole sinun kanssasi yhtään mitään tekemistä, on ihan miehen oma valinta.

BTW: tuo liukastusvoidejuttu sai minulta melkein oksennuksen lentämään. MITEN KUKAAN voi arvostaa itseään noin vähän? Nyt nainen jumalauta! Hanki itsekunnioitusta! Mene terapiaan juttelemaan, miten saisit itsetuntoasi kohotettua. Tuo on SAIRASTA! : O

Pieniä lapsia on eikä tässä mitenkään helppoa ole konkreettisesti tehdä just niin kuin itse haluan. Täytyy aina ottaa huomioon lapset. Menen ja tulen täysin lasten ehdoilla vapaa-ajat. Muuhun ei ole mahdollisuutta, ei ole kummoista lähipiiriä meillä. Lasten isovanhemmilla, molemmilla puolilla, on alkoholiongelmat eikä viikonloppuisin ole ikinä mitään mummolaa, mihin lapset veisi vaikka hoitoon. Ei ole kiva kuunnella lasten suusta sitäkään, kun johonkin mennään ja ne yrittää isiä kerjätä mukaan ja aina vaan kuulee "ei nyt jouda". Ja sitten siellä kyläpaikassa korvat punaisena kuunnella, kun ihmetellään missä mies on...

Vierailija
17/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä ole tyrkyllä jopa äitiyspakkauksessa?

Vierailija
18/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kusipääukkoa varten, vaikkea yhtään seksi (luonnollisestikaan) kiinostaisi moisen kuvatuksen kanssa? Silti vaan kiltisti rasvataan pimpero, kuin joku katuhuora, että ukko pääsee panemaan, ettei se suutu. HYI HITTO. : PPP

Se liukastusvoide on tarkoitettu sitä varten, että oman rakkaansa kanssa voi harrastaa halukkaana seksiä silloin, kun hormonitoiminnasta johtuen limakalvot ovat kuivat. Ei sitä varten, että itsekäs paska pääsee halutessaan tuikkaamaan ovimattovaimoaan.

Eikös sitä ole tyrkyllä jopa äitiyspakkauksessa?

Vierailija
19/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lapsi on äitin lelu. Mies hoitaa vain kun äiti sen sallii ja tiukassa valvonnassa. Ei sitä ruokaa, ei tällä lusikalla, ei tuota maitoa...

Sitten mies toteaa, että ahaa. Lapsi on ykkönen naisen elämässä. Okei. Se on ihan hyvä ratkaisu. Äiti ja lapsi ovat yhdessä ja minä olen sitten vain ulkojäsen tässä kuviossa.

Lopulta nainen väsyy. On onnistunut mankumaan säädetyt 1,7 lasta kun ne on niin ihania ja sitten on ollut nuoremman kanssa koliikkiöitä heti vanhemman korvatulehduksen perään. Mutta mies on jo ajettu mäelle kauan sitten. Mitäs naisesta ja lapsesta, kun prätkää on mukavampi huoltaa kuin parisuhdetta. Valmistakin tulee joskus.

Milloin se menee naisille jakeluun, että miehen apu ei ole automaatio? Että parisuhdetta pitää huoltaa edes hiukan silloinkin kun lapset ovat pieniä. Että asioita voi yrittää muuttaa? Että lapsi ei kuole, vaikka hellansaatanasuojuksista ei niuhottaisi joka vitun hetki? Että koirat ei sytyttele tulipaloja kovinkaan todennäköisesti?

Mies laskee aika äkkiä jonkinmoisen arvion maksettavista elatusmaksuista ja toteaa, että avot. Maksetaan pois. Ne säästää muuttamalla pienempään asuntoon ja kenties lähemmäs työpaikkaa tms. Lapset kyllä kasvavat, mutta nalkuttamalla parisuhdetta tyrannisoiva akka ei parane koskaan. Jos on mankunut kakarat leluikseen vastoin miehen tahtoa tai peräti salaa jättänyt pillerit pois, niin turha täällä on vitistä. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
20/26 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sitten paikalla katsomassa, kun kaikki tämä tapahtui? : D

Eiköhän kuule ap:n tapauksessa ongelmana ole yli-itsekäs mies, jonka touhut ap sallii huonon itsetuntonsa takia.

Ap:n on nyt vaan kohotettava sitä itsetuntoaan ja alettava arvostamaan itseään pikkasen enemmän. Jos ei muutosta tapahdu ja miehelle perhe-elämä kelpaa, olisi syytä miettiä eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän