Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos muilla tämä testi antanut vääriä plussia???

Vierailija
12.06.2010 |

Kyseessä First signal. Mulla on kp vasta jotain 18, ja ovulaatio oli tikkujenkin mukaan vasta viikolla. Menkat viikon päästä alkamassa.

[URL]http://www.aijaa.com/v.php?i=6314201.jpg[/URL]

En tajua, kuinka tuollanen sekunda pidetään markkinoilla. Ens testiin laitan miehen pissailee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskos mulla oisi niin paljon LH-hormoonia, että vaikuttaa tuohon tulokseen.

Tissit edelleen kipeät, mutta ei niin kosketusherkät, enempi turvotus tullut tilalle.

Vierailija
2/13 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä, itkenkö vai nauranko.. Miten tää on mahdollista?? Kp on vasta 19.. Clomit popsin kp 3-7..

Ja ovisplussat sain ke ja to, tosin oli ne vahvoja viivoja ennenkin sitä. Oiskos ovis aikasemmin ollut sittenkin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan käydä ennustajalla vaikka kiertopäivänä 1, jos haluat.

Vierailija
4/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla tuli verta ja sen jälkeen maha ollut arkana.

Koskaan ei ole kierron puolessa välissä tullut verta.

Vierailija
5/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun hedelmöittynyt munasolu rupeaa kiinnittymään kohdun limakalvon seinämään noin 5-7vrk ovulaation jälkeen niin silloinhan rupeaa heti muodostumaan hcg:tä (raskaushormonia). Nämä kaikista herkimmät testit näyttävät positiivista jo kun hcg on noin 10 eli kun hedelmöittynyt munasolu on ruvennut kiinnittymään kohtuun noin vuorokauden verran.

Ikävämpi juttu on se että 75% alkaneista raskauksista päättyy ennen rv4+0:aa eli sitä ajankohtaa kun ovulaatiosta on kaksi viikkoa ja kuukautiset ovat alkamassa.

Eli onnea ap. Hedelmöittynyt munasolu on vähintäänkin koittanut kiinnittyä kohtusi limakalvolle. Viikon kuluttua tiedät kuulutko siihen onnelliseen 25%:iin joilla raskaus jatkuu kaksi viikkoa pitempään vain kuulutko siihen 75%:iin joilla raskaus päättyy jo ennen sitä. Se on itse asiassa voinut jo päättyä vaikka testi näyttäisi vielä plussaa. Jos pääset yli tuon kuukautistenalkamisajankohdan ilman että raskaus menee kesken niin sinulla on jo yli 60% mahdollisuus siihen että raskaus menee loppuun asti!

Vierailija
6/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiä ja ollut erittäin tyytyväinen. Kyseessä on markkinoiden herkin testi, joten antaa tuloksen jo pienestäkin hormonimäärästä. Tuossa testissä on myös tärkeää, että tulos tulkitaan ehdottomasti testiajan sisällä. Kun testiliuska kuivahtaa, värjäytyy myös testiviivan kohta hieman vaikka testi olisikin negatiivinen. Jos et halua käyttää noin herkkää testiä, vaihda merkkiä. Ja tosiaan, testaa vasta kun menkat on myöhässä.

Vierailija
7/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikutin tosiaan ovulaation vasta ke-to. Tosin vahvaa viivaa on näyttänyt jo aikasemmin.

Syön clomeja toista kiertoa ja vauva oisi tosi tervetullut.

Ihmettelen, kuinka voi noin äkkiä näyttää, vai onko ovulaatio sittenkin ollut aikasemmin ja tuo torstain veri kiinnittyisvuotoa?

Vierailija
8/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä tai toisesta lh-piikki on jäänyt sinulle muutamaksi päiväksi päälle ja sen takia ovulaatiotesti on näyttänyt useamman päivän vahvaa viivaa.

Luultavasti ovulaatio on ollut maanantain-tiistain maissa (?) ja se mahdollistaisi hyvin tuon nyt näkyvän erittäin haalean tuloksen.

Vierailija
9/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamallahan tämä selviää. Viikon päästä olen jo viisaampi.

Nännit on ollut kosketusarat kolme päivää, ja ajattelin sen liittyvän ovulaatioon.

Nyt ei auta muu kuin odotella.

Vierailija
10/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et voi pitää testiä sekundana koska kyseessä on erittäin herkkä testi joka reagoi jo alkaneeseen raskauteen.

Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy n. 6:n päivän kuluttua kohdunseinämään ja alkaa samantien erittää hormonia joka testissä näkyy. Vrk:n kuluttua hormonin määrä on tupalaantunut normaalista, mikä on alle 5 (?)yksikköä, eli kymppiin. Tuohon määrään taitaa juuri tuo testi reagoida.

Itse olen saanut plussan jo kahdeksan kertaa testiin, n. viikko ennen menkkojen alkua. Olen tuntenut kohdussa pienen nippaisun jonka jälkeen tulee pienenpieni veritippa ja seuraavana päivänä olen saanut herkkään testiin plussan.

Vierailija
11/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näyttänyt aina oikein ja 8 testiä olen sillä tehnyt (oli 10kpl paketti). Ekan haalean plussan sain kp.23. Tämän jälkeen seurasin testillä plussan vahvistumista. Aiemmin oli aina negaa.

Rv 21

Vierailija
12/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä rupee jänskättää.

Mulla on lyhyt luteaalivaihe, vain 10 päivää. Ja nyt sain ovisplussat kp 15 ja 16, joten eihän se kyllä tuon mukaan vielä näkyisi..

Vaihtoehdot, että a)ovis ollut aikasemmin

b)ovis nyt ja reakoi tuohon raskaustestiin jollain ilveellä

c)testi susi

Tietty toivon plussaa, mutta kummissaan olen.. En uskalla vielä iloita. Ilman noita ovistikkuja varmaan iloitsisinkin, mutta nyt en, koska eihän se näin nopeesti kulkeudu oikeaan paikkaan.. Vai??

ap

Vierailija
13/13 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja plussa siinä on. Tämähän ei tarkoita mitään, mutta onko se sanottua, että ovulaatio ollut ke-to,jos taas näyttää plussaa. Välissä en ole edes kokeillut.

Viime viikonn alussa melkein plussa, muuttui siis ke plussaksi.. Kyllä on kummaa.

Mulla vasta kp 20 ja muka kaksi raskaustestiä näyttää plussaa.. En itse tuohon usko sitten yhtään.

Ja eilen oli alavatsa-ja selkä kipeänä. Kohdun seutua jomotteli ja yöllä heräsin, kun hetkin oli tunne, että joku pistää piikillä/poraa mun pimppiä.

Oon varmaankin tulossa hulluksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän