Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parisuhteessa elävä "yksinholtaja"

Vierailija
12.06.2010 |

Meillä on 2, alle 2-vuotiasta lasta.. Päävastuu heidän hoidostaan on minulla. Hoidan lapset, siivoan, pyykkään ja teen ruokaa.. Mies on yrittäjä ja tekee pitkää päivää, lähtee aamulla 7 töihin ja tulee illalla 19 takaisin.. Onko täällä muita parisuhteessa eläviä "yksinhuoltajia"?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän mies auttaa kotitöissä/lapsenhoidossa kun töiltään kerkeää.. Sana yksinhuoltaja lainausmerkeillä, tarkoittaa juuri sitä mitä on.. Nyt mies lähti Vanhimman lapsen kanssa rakennukselle (ensimmäinen kerta, kun ovat kahdestaan kodin ulkopuolella), että saan olla edes vähän aikaa rauhassa.. Joten en taidakkaan olla "yksinhuoltaja" :))

Vierailija
2/13 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toki voi, mutta ei sitä silti ole.

Yh vastaa KAIKESTA yksin. Kun lapset ovat pieniä yh menee joka paikkaan lastensa kanssa, ei voi jättää heitä yksin hetkeksikään. Illalla ei lähdetä yksin lenkille tms. Itse koen yh:na kaikkein raskaimmaksi kuitenkin taloudellisen vastuun ja sen, että hätätilanteessa ei ole sitä toista puoliskoa jolle soittaa ja kysyä hänen mielipidettään.

Ja jos TODELLA koette,että mies on yksi lapsista lisää, niin sillon suosittelen eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset näkisivät isäänsä enemmän, jos eroaisitte. Isäkin joutuisi välillä vastuuseen lapsistaan.

Järjetön tilanne, en ikipäiväni sietäisi tuollaista "parisuhdetta". Mutta jos ei ole itsekunnioitusta vaatia parempaa perhe-elämää edes lapsilleen...

Vierailija
4/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona se, että minä käyn töissä ja elätän perheemme.Mieheni harrastaa eikä tee rahaa.Joten osani on vielä paskempi kuin sinun.Tänään viimeksi yritin keskustella erosta mutta edes se ei mene perille.Täytyy vaan hankkia asunto kun ukkoa ei saa ulos.

Vierailija
5/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, kyllä mä luulen, että lapsilla on parempi olla ehjässä perheessä.. Mä en valita mun asemaa, kunhan kysyin, jos täällä on muita samanlaisessa tilanteessa..

Tässä on myös hyvätkin puolet, ei tule riitoja.. Niin ja kyllä mies käy päivittäin kotona syömässä ja on kotona n.1-2h riippuen päivästä' AP

Vierailija
6/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaiken yksin,lisäksi mies reissutyössä.Saattaa kolmekin viikkoa putkeen olla reissussa ja käy kotona mutkan ja taas reissuun.Välillä tuntuu onko tässä mitään järkeä,olen välillä niin yksin lasten kanssa!Ei vastaa haavekuvaani parisuhteesta,mutta toisaalta onhan niitä töitäkin tehtävä..

Vierailija
7/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehenne ei päästä teitä yksin kauppaan, viemään roskia, lenkille kun lapset nukkuu jne..? Koska ellei, te ette todellakaan ole mitään yksinhuoltajia. Ja se joka toinen vkl ei korvaa päivittäisiä hengähdystaukoja..! Eikä sitä ettei ihan joka paikkaan tarvi ottaa lapsia mukaan. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa.

Vierailija
8/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin laitan ruokaa, siivoon pesen pyykit jne jne... mies on töissä, no onneksi lyhyemmät päivät kun sun miehellä... mutta siis en ymmärrä pointtisi? mikä askarruttaa? että ei siivoa vai että tekee niin pitkiä päiviä?

Vierailija
9/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kolmonen lapsia, kuinka vanhoja?

Täytyy kyllä myöntää, että sinun asemasi on kuyllä paskempi kuihn minun.. Haluatko todella erota miehestäsi? Käykö miehesi ollenkaan töissä?

Vierailija
10/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä on tehtävä, että on rahaa.. rakennamme tällä hetkellä taloa, ja nuorin lapsemme on vähän vajaa 2kk.. Eroa en edes harkitse.. Ei tässä ketjussa mitään pointtia ollut, en valita tilannetta, kunhan kysyin onko täällä muita.. AP

Vierailija
11/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt tuossa tilanteessa en itse suostuisi moiseen enää senttiäkään.Parempi olis ottaa ero, lapset takuulla sais enemmän aikaa isältään viimeistään silloin.Itse viimekädessä kuitenkin tiedät parhaimman ratkaisun:)

Vierailija
12/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä on tehtävä, että on rahaa.. rakennamme tällä hetkellä taloa, ja nuorin lapsemme on vähän vajaa 2kk.. Eroa en edes harkitse.. Ei tässä ketjussa mitään pointtia ollut, en valita tilannetta, kunhan kysyin onko täällä muita.. AP

mitä tuo käytännön yh muka tarkoittaa? Hoidatteko ne lapset oikeasti YKSIN? Kokopäiväisesti?

Vierailija
13/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä tarkkaan ottaen sinä ja lapset saatte tuosta suhteesta"

Arvelisin, että rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi