Ketään muuta, joka inhoaa Yö-yhtyettä?
Jos jollain on huono ääni, niin tuolla laulajalla. Ääni on ihan "mätä", yäkkkk
Kommentit (36)
Kamalaa musiikkia, ihan hirveetä. Varsinkin Joutsenlaulu oikein inhokki! Huh huh!
Kamalaa musiikkia, ihan hirveetä. Varsinkin Joutsenlaulu oikein inhokki! Huh huh!
T.
Musiikin numero kymppi,
harrastanut pianonsoittoa,
SingStarista jatkuvalla syötöllä huippupisteet
T. Musiikin numero kymppi, harrastanut pianonsoittoa, SingStarista jatkuvalla syötöllä huippupisteet
En usko!!!
juu ja on makuasia.
itselläki musanro 10 ja hyvät pisteet singstarisssa, sekä lisäpojot, osaan useimat suomailaiset pop-biisit kesäkadusta- mikä kesään.
tykkään suomalaisista "legendaarisista" bändeistä mm. kolmas nainen, juice, leevi and the leevings. ei yö tai klamydia yms.
Tai no, siedän kyllä yön 80-luvulla tekemät levyt, mutta Nuorallatanssijan jälkeen on vaan yäks ällöjä valivali-biisejä.
että makuasioista on turha kiistellä. Toinen tykkää ja toinen ei. Onneksi jokainen voi valita, mitä kuuntelee...
Tuntuu että keski-ikäiset ja yli 50v naiset tykkää.
sitä saamarin laulajan ääntä ja biisejä, kaikki samanlaisia itsarivenkotuksia.
Mutta oih sitä alkuperäistä Yötä Jussi Hakulisen aikaan. Varietee-levy on todella upea ja siinä on sitä jotain. Mulle Yö on vain ja ainoastaan Varietee-levy ja Joutsenlaulu...
Koska mun kaveripiirissäni juuri ne, jotka vetivät koulussa kutosia laulukokeista, tykkäävät Yöstä.
Ihan alkuajoista 1982 asti. Ja minulla oli kyllä musiikki kouluaikoina aina 9-10. Nyt olen itse opettaja ja opeten myös musiikkia. :) Mutta makunsa kullakin!
Tuntuu että keski-ikäiset ja yli 50v naiset tykkää.
mutta Yön biisit melkein kaikki inhottavaa jollotusta "Rakkaus on lumivalkoinen"-skeidaa. Lisäksi se laulaja on inhottavan näköinen ja rasisti vielä kaiken muun lisäksi.
mutta ainakin erittäin sovinnainen ja sovinistinen käsitys parisuhteen työnjaosta ja siitä, millainen naisen tulee olla.
Koska mun kaveripiirissäni juuri ne, jotka vetivät koulussa kutosia laulukokeista, tykkäävät Yöstä.
ei mulla vaan ole kutosia tullut
t.ammattimuusikko
Huonointa musaa mitä tiedän. En pysty mitenkään samaistumaan tommoseen kaljanhuuruiseen itsesäälijollotukseen. Yök!