Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mies ja uusi rakkus lomalla..:(

Vierailija
11.06.2010 |

Olemme eronneet muutama kuukausi sitten, virallisesti asuttu eri osotteissa nyt tämän kuun alusta.

Odotan hänelle kolmatta lasta, joka sai alkunsa ihan molempien tahdosta, mutta miehellä oli koko ajan suhde uuteen naiseen.. Nyt minä olen "vankina" kotona, isommat lapset huolehdittavana, taistelua selviytymiseen joka päivä, terapiaa ja suurta tunteiden mylläkkää..:`(

Mies viettää tämän uuden ihmisen kanssa vain laatuaikaa, nytkin lomalla, ei huolta huomisesta, eikä arjen taisteluita.. Olen niin katkera!! Miten voi aikuinen ihminen loukata toista näin paljon!

Itken täällä kotona kun lapset nukkuu, enkä todellakaan tiedä miten aina jaksan selviytyä huomisesta päivästä..:( Jopa ajoittain vihaan syntymätöntä lasta, vaikka tiedän tottakai, ettei hänellä ole osaa, eikä arpaa isänsä käytökseen..:(

Miten paljon ihmisen tarvitsee jaksaa??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ajatella, että sinun tarvitsee jaksaa vain tämä hetki. Älä mieti liian pitkälle, älä sure miten jaksat huomisen, se että jaksat tämän hetken riittää. Vähitellen helpottaa.

Vierailija
2/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajttelen kyllä, että on RAKKULA! Oikea paise! Hemmetillinen mätäpaise joka tuhoaa ja sotkee minun elämäni..:`(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän ettei tämä tilanne muutu kohdallani vielä pitkään aikaan.. Mutta hetki vain ja päivä kerrallansa..

ap

Vierailija
4/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avioeron sai juuri viime kuussa puolen vuoden harkinta-ajan jälkeen virallisen päätöksen. Ex-mies asuu jo uuden naisensa kanssa, petti minua jo koko viime vuoden ajan. Meillä 4 yhteistä lasta 2- 11 vuotiaita ja kyllä tässä joskus jaksaminen on kortilla ja voimat vähissä.

Päivä kerrallaan, yritä jaksaa. Pyydä apua läheisiltä tai ammattilaisilta.

Vierailija
5/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki kääntyy lopulta parhain päin, lupaan sen, näin se elämä menee.

2

Vierailija
6/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

astu uusiin kuvioihinkin ja tuskinpa mitään onnea moisen elämä tulee olemaan. Ap pidä huoli itsestäsi lapsistasi nykyisistä ja tulevasta heidän rakkautensa on aitoa.

Vierailija
7/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkemmin, en halunnut kysellä. Mutta ottaa muutenkin lapset hoitoon silloin kun hänellä ja uudella ei ole tapaamisia.. Eli lapset jäi ja uusi rakkaus tuli..:( Niin vihainen ja katkera olen!

Kaikki sanoo, että aika parantaa, elämä kantaa ja jotain parempaa on luvassa, mutta tuntuu että se on niin äärettömän kaukana! Kun ei pääse nopeammin tämän kivun yli! Mutta oikoreittejä ei kuulemma ole.. Näin sanoi terapeutti..

Meitä eronneita ja petettyjä tuntuu olevan jokaisen kulman takana.. Nyt kun asiasta on puhunut, niin huomaa ettei näiden tunteiden kanssa ole yksin, vaikka onkin niin yksin.

Jos en odottais niin hankkisin äkkiä itselleni "laastarin" joka hoitaisi ja hellisi minua tämän pahimman kivun yli:( Näin kun tuntuu moni tekevän..

Vierailija
8/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ollenkaan kiellettyä!

Vierailija
9/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja nainen tekevät. Aluksi se on vaikeaa, mutta vähitellen onnistuu.

Been there, done that.

Vierailija
10/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että petettyjä ja pettäjiä on joka puolella. Nykyään ei vissiin kunnioiteta mitään periaatteita.

nro 6

Vierailija
11/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millekkään ihastumiselle tai ylipäätään että kukaan mies katsoisi sillä silmällä;) Vaikka mitään muuta ylimääräistä minussa ei ole kuin tämä vatsa. Viikkoja kohta 30 ja tulleita kiloja 1.. Kun ahdistaa en pysty syömään..:(

Vierailija
12/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut missään yhteydessä kuin ihan pakollisissa tilanteissa, esim. lainojen tai laskujen sopimisissa,sekä tietysti jos lapsia on pitänyt hakea tai tuoda. Tänään sitten tuli juuri tälläinen pankki asia joka hänen olisi pitänyt katsoa, mutta ei kuulemma voi, kun ovat x kanssa lomalla... Siinä kohdassa iski ihan valtava suru.. Otan taas käyttöön tekstiviesti systeemin, silloin en kuule mitään ylimääräistä ja asiat tulee hoidettua!

ap

Vierailija
13/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaa siis, mutta vihaa miestä, älä hänen uutta "rakkustaa".

Kieltäydy katkeroitumasta, ole vahva.

Älä hanki laastaria, mitä pahaa kukaan muu on tehnyt ansaitakseen kaiken vihan ja katkeruuden joka sinusta pursuaa.

Elä hetki kerrallaan, hetken kuluttua voit elää jo päivän kerrallaan, enennen pitkää huomaat että menee jo viikko jolle ajalle voit tehdä suunnitelmia.

Pidä huolta itsestäsi, puhu ja itke ystäville tai hanki ammattimaista keskusteluapua.

Elämä voi olla ihanaa ilman miestä, "vain" lasten kanssa, usko pois, meitä on monta jotka ovat sen huomanneet kun alku kauheudesta on selvitty, vaikka välillä tuntui ettei uskalla hengittää kun sattui niin paljon.

Vierailija
14/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut asiaa. Elämä lasten kanssa -ilman sitä pettäjäpaskaa- on ihanaa. Joskus rankkaa ja tuskaista järjestelemistä, mutta ihanaa.

Vierailija
15/15 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hellyys, halaukset, ihanat sanat, suukot ja tunne rakkudesta saa minut kaipaamaan miestä! Vaikka en haluaisi olla näin säälittävä rakkauden kaipuinen ihminen, mutta tältä taas t5änään tuntuu.. Tähän kyllä ehkä tottuu, oppii elämään uudenlaista rakkuden täyteitä elämää.

Vihaan miestäni, mutta vihaan myös sitä paisetta.:( Ehkä minä olen joskus jonkun ex vaimon vihaama "paise" mutta nyt tuntuu, että koskaan en voi ymmärtää ihmistä joka ehdoin rtahdoin halusi kikkoa meidän perheen..:(