Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan puuttunut johonkin työpaikallasi olleeseen epäkohtaan?

Vierailija
11.06.2010 |

Oletko siis noussut "kapinaan" pomoasi vastaan kun asiat eivät ole olleet toivotulla tavalla? Miten pomo suhtautui?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kirjallisesti yhteyttä ylempään esimieheeni, riitautin asian josta oli ennakkotapaus eu tuomioistuimessa. Pitkään odotin päätöstä joka oli minun edukseni. Oli sitä varmaan firman lakimiehet pitkään miettineet. Olen todella ylpeä itsestäni, tulipahan tehtyä, naisten ja miesten tasa-arvo eteni taas hiukan. Sadoilla ja tuhansilla naisilla on ko. firmassa nyt asiat paremmin muuttuneen käytännön myötä.

Ylemmän esimiehen suhtautuminen oli asiallista, lähin esimies suhtautui: "näin on tehty aina talon tapa ei sitä voi muuttaa"

Vierailija
2/4 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa asioissani muutaman kerran, muiden asioissa ja yhteisissä asioisa sillon tällöin jos on tarpeen.

Suhautuminen on ylensä ollut asiallista "ai te näette asian tuolta kannalta, minä olen nähnyt tältä kannalta, sovitetaapa ne yhteen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tahtoni läpi, että autot merkitään asianmukaisesti vaarallisten aineiden kuljetukseen.

Vierailija
4/4 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo syytti virheestä, jota en ole tehnyt. Valitettavasti luottamusmies oli työpaikan puolella.

Väitetty teko tapahtui äitiyslomani aikana, en olisi voinut sitä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi