Jenni Vartiaisen Missä muruseni on, sopiiko hautajaisiin?
En halua mieheni poismenoa sen enempää täällä käsitellä mutta haluaisin mielipiteitä sopiiko kyseinen laulu hautajaisiin? Siinä menee kertosäe niin sopivasti "Tuuli tuule sinne missä muruseni, leiki heti hänen hiuksillaan, on,kerro rakkauteni kerro kuinka ikävöin, kerro häntä odotan yhä vaan". Sopii minun tuntemuksiin. Kiitos etukäteen!
Kommentit (50)
ihana kappale. Jaksamista teidän perheelle!
Oletteko kovin nuoria? Muista hakea apua/tukea. Oliko lapsia, nekin tarvitsevat tukea.
Myös Irinan "Jälki" on todella kaunis ja sopii hautajaisiin mun mielestä.
Osanottoni suureen suruusi. Paljon jaksamista koko perheelle. Myös Petri Laaksosen Hyvää matkaa on haikean kaunis melodialtaan ja sanoiltaan.
mutta nyt kuuntelin Youtubesta. Ihana kappale, todella koskettava. Sopii rakkaan hautajaisiin täydellisesti.
Otan osaa miehesi poismenon johdosta. Voimia sinulle ja perheellesi.
Toinen, mitä olen kuullut hautajaisissa soitettavan, on Mari Rantasilan "Näkemiin, rakkaani".
Voimia sinulle ja teille!
Toivottavasti et kohtaa vain vanhoillista pappia/kanttoria, jolle biisi ei käy.
Voi hyvä ystäväni, Sinulla on kova kohtalo. Kovasti jaksamista Sinulle ja lapsillesi sekä syvä osanotto.
Olen jo papin kanssa puhunut ja hänen mielestä ok.
Ap
kuuntelin ekan kerran kappaleen ja kyynel silmässä mietin tilannetta että kuuntelisin sitä mieheni hautajaisissa. Lämmin osanottoni ap sinulle ja perheellesi!
kuuntelet omaa sydäntäsi - teet juuri niin kuin haluat! Voimia ja jaksamista sinulle suuressa surussasi...
Mäkin jäin leskeksi 3,5 v sitten kolmen lapsen kanssa ja sain suuresti apua ja vertaistukea Nuorten Leskien -nettisivuilta. Suosittelen ihan ehdottomasti!
Erittäin kaunis kappale.
Itselleni tulee siitä mieleen ystäväperheeni joilta kuoli auto-onnettomuudessa teini-ikäinen tytär.
Osanottoni, voimia sinulle ja lapsille.
Miehesi nukkuu kauniiseen kesään. Voimia!
Minäkin kyyneleet valuen kuuntelen laulua ja ajattelen sinua ja tilannettasi, voimia oikein kovasti suruusi!
Miksei sopisi? Itse olen ollut leskenä yli kaksi vuotta, ja yhä tuo laulu puhuttelee.