Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni ostaa minulle suklaata ja herkkuja vaikka

Vierailija
01.06.2010 |

olen kieltänyt ja sanonut että yritän laihduttaa, tahallaanko

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahtoo et sul on ihanaa ja voit syödä herkkuja.

Vierailija
2/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oikeesti pitää susta vähän pyöreämpänä. Tai sitten ei halua, että susta tulee liian houkuttelevan näköinen. Tai se ei muuten vaan halua sun onnistuvan, ettei sun itsetunto kasva liikaa tai jotain. Tai sit se haluaa testata sua. Tai käyttää valtaansa sun heikkoon kohtaan. Tai jotain muuta.

Mutta ei mies ainakaan tuolla tue sun laihduttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaniaan tämän tavoitteissa ja pyrkimyksissä. Herkkujen syöminen on toki kivaa, mutta ylipainossa tai siinä, jos kokee olevansa vääränlaisessa ja huonokuntoisessa kehossa, ei ole kyllä mitään kivaa.

Minä taas uskon, että ap:n mies on epävarma, ja pelkää ap:n saavan laihtuneena huomiota enemmän toisilta miehiltä. Onko mies itse ylipainoinen? Kyse voi olla myös tietynlaisesta kateudesta ja vertaiskumppanin menettämisen pelosta...

Vierailija
4/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut jotain tutkimusta että monet parit haluaa säilyttää sen "pyöreän" kumppaninsa. Eivät halua heidän laihtuvan. Epäilevat/pelkäävät että puolisosta tulee liian houkutteleva toisten miesten/naisten silmissä. Haluavat siis varmistaa että puoliso pysyy rinnalla. Jotenkin näin.

Vierailija
5/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä on mukava syödä myös itse. Eli tavallaan ostan itselleni vaikka ostan ne rakkaudelle.

T: 11cm mies

Vierailija
6/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja elkeitä huomaan joskus omassa miehessäni. On myrtsinä, jos näytän hoikalta, hyväkuntoiselta ja hehkeältä. Alkaa kärrätä kotiin yllättäen herkkuja.

Vierailija
7/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaisena? Ja pitää sun puheita laihduttamisesta vähän hassuina ja tuo vaan siksi pokkana herkkuja.

Vierailija
8/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehet aina ajattele ihan loogisesti että sitten meneekin laihdutus pieleen vaan ostaa vaikkapa hetken mielijohteesta jotain mistä sinä pidät kun tietää/olettaa sinun ilahtuvan siitä. Ei miehet aina edes tajua miten paljon syömiset vaikuttaa laihtumiseen vaan aattelevat että riittää kun lisää liikuntaa. Anna miehesi itse syödä tuomansa herkut tai laita kaappiin säilöön vaikka vieraita varten.

Vierailija
9/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluu pesää eikä mökötystä

Vierailija
10/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset syövät herkkuja kuin siat ryynejä. On ilo katsella ja kuunnella mässytystä. Siinä leukojen loiskeessa tuntee itsensä mieheksi.

Vierailija
11/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellainen "feeder"

kohta ehdottaa sulle et haluais pakkosyöttää sua letkulla.. kuin hanhea, et saadaan rasvaista hanhenmaksaa. jos et pidä varaas, sitoo sut sänkyyn kiinni ja laittaa letkun suuhun. siitä menee sit ruokaa vatsalaukkuun suoraan etkä voi mitään.

sit olet jotain 200 kiloo etkä voi liikkua, olet avuton ja miehesi armoilla.

sitä SE HALUAA. SELLAINEN on FEEDER mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme