Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos (uusi) parisuhteesi olisi tällainen niin voisitko

Vierailija
11.06.2010 |

olla miehen kanssa silti?

Oletetaan että:

Sinulla olisi lapsia (2 kpl, iät 2v ja 10v), miehellä ei.

Seurustelisitte, mutta ette asuisi yhdessä. Tapaisitte 2-3 krt vkossa tyyliin mies tulee iltapalalle ja jää yöksi, aamulla töihin sekä tapaisitte myös sinun lapset-etällä-vkonloput 2krt kuussa. Näin olisi menty jo 2-3 vuotta.

Mies sanoisi aina välillä että on vaikeuksia kestää lapsiperheen elämää. Itse taas olet ilmaissut että olisit halukas muuttamaan yhteen eli menemään suhteessa yhdessä eteenpäin. Tulevaisuudesta ei puhuta, jos sinä et ota puheeksi, ja silloinkin mies ahdistuu.

Mies kokee naimisiinmenon turhana, itse haaveilet häistä ja ehkä yhdestä lapsesta vielä. Mies ei kykene ajattelemaan yhteistä tulevaisuutta ja sanoo: "sen näkee sitten JOS ollaan yhdessä."

Mies ei koskaan sano sinulle mitään kaunista/kivaa/nättiä (olet ihana, olet kaunis, rakastan sinua jne)

Itse rakastaisit (joskaan et niin tulisesti kuin joskus aiemmin elämässäsi, nuorempana), koskaan et miehen suusta ole rakkaudesta mitään kuullut.

Millainen tuollainen parisuhde mielestäsi on?

Itse elän tuossa suhteessa, ja en oikein enää tiedä mitä pitää ajatella. Aiemmat suhteeni ovat olleet ihan onnellisia, olen ollut varma yhteisestä tulevaisuudesta, kauniita sanoja on kuultu puolin ja toisin. Nyt yli 30v ei enää haaveilekkaan tulisesta rakkaudesta, mutten tiedä mitä pitäisi ajatella.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on varmaan kiva, että voi välillä tulla "lämmittelemään" luoksesi.

Jos löytää jonkun muun, niin häipyy, sen varmaan tiedät itsekin.

Voit toki jatkaa suhdetta, mutta sinuna pitäisin silmät ja korvat auki ja etsisin uuden miehen, joka oikeasti rakastaa ja välittää.

Tottakai voit haaveilla häistä, romantiikasta ja uudesta vauvasta, mutta et tämän miekkosen kanssa.

Ansaitset parempaa.

Vierailija
2/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ollut samassa tilanteessa, mies eli kaksoiselämää eli perusti perhettä ja parisuhdetta toisaalle.

Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen jos oikeasta parisuhteesta haaveilet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tekisin kuin mies. Jos seksi on hyvää, niin sitten sitä, kiitos. Kaikkina "lapsettomia" viikonloppuina en nyhjäisi miehen kyljessä vaan sanoisin suoraan, että kaipaan elämältä muutakin ja menisin kavereiden kanssa. En puhuisi tulevaisuudesta miehen kanssa vaan nimenomaan ilman miestä tyyliin "kun kuopuskin tuosta kasvaa niin minulla on aikaa", ei siis meillä.

Loisin itselleni uuden, hyvän, minulle sopivan tulevaisuuden ja nauttisin miehen kanssa hyvistä hetkistä tässä ja nyt. Voi olla, että se parempi mies löytyy, kun uskaltaa avata silmänsä.

Vierailija
4/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen kanssa. Älä "tuhlaa" kaikkia lapsettomia mieheen, vaan ala käydä miehen tapaan itsekin ulkona.

Ala suunnitella omaa elämää ilman miestä. Mies joko huomaa mokansa tai ei, mutta nykytila ei ole oikea parisuhde.

Vierailija
5/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen kanssa. Älä "tuhlaa" kaikkia lapsettomia mieheen, vaan ala käydä miehen tapaan itsekin ulkona.

Ala suunnitella omaa elämää ilman miestä. Mies joko huomaa mokansa tai ei, mutta nykytila ei ole oikea parisuhde.

Vierailija
6/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että eläisi erillään mutta lähellä. Mutta taidat kiirehtiä koska mies ei halua ajatella tulevaisuutta. Mitäpä jos alkaisit laittaa itseäsi ja käymään ulkona muidenkin kanssa, eläisit omaa elämää onnellisena ja mies sitten joutuisi miettimään haluaako hän menettää sinut. Kuulostaa siltä että tuossa mennään täysin miehen ehdoilla.

Vierailija
7/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haaveilisi häistä enää tuossa vaiheessa elämää. Arvostan myös itseäni sen verran, etten olisi tuollaisessa suhteessa, jossa olisin miehelle selvästi vain pelkkä "hyödyke" tai ahdistuksen aiheuttaja.

Vierailija
8/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että eläisi erillään mutta lähellä. Mutta taidat kiirehtiä koska mies ei halua ajatella tulevaisuutta. Mitäpä jos alkaisit laittaa itseäsi ja käymään ulkona muidenkin kanssa, eläisit omaa elämää onnellisena ja mies sitten joutuisi miettimään haluaako hän menettää sinut. Kuulostaa siltä että tuossa mennään täysin miehen ehdoilla.

Siis lähempänä henkisesti.

Minustakin tuntuu että miehen ehdoilla mennään. Tuntuu että hän haluaa parisuhteen ja sinkkuuden samaan aikaan. (pelailee/saunoo/baareilee jätkien kanssa/yksin vähintään joka toinen vkonloppu)

Täytyy varmaan mies pistää miettimään vakavasti, koska ei tämä minulle riitä näin, tuntuu että olisin varma vakipano sitä jotain muuta etsiessä.

ap

Vierailija
9/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun miehesi ei kuulosta oikein siltä, että se susta oikeasti mitään välittää.

Vierailija
10/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä toiset haluaa kestää.

Itse en ikinä suostuisi tuollaiseen parisuhteeseen.

Niinkuin joku sanoikin, taidat olla pelkkä hyödyke miehelle.

Vierailija
11/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes vastaavassa tilanteessa, mutta suhde on tuoreempi. En kuvittele meille yhteistä tulevaisuutta vaan nautin tästä hetkestä. Todennäköisesti emme koskaan tule asumaan saman katon alla, ja tämä on minulle ok.

Vierailija
12/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystyisi olemaan!!!

Vierailija
13/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapasimme kun olin raskaana. Miesystäväni ei ole siis lapsen isä.

ap

Vierailija
14/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tärkeintä ovat SINUN tuntemuksesi.

Jos tämä tilanne on sinulle ok ja tyydyttää sinua, jatkatte samaan malliin. Mies ei tule muuttumaan, eli älä elättele toiveita sen suhteen (tuskin niin teetkään, olethan aikuinen nainen).

Jos tämä tilanne ei tyydytä sinua niin laita välit poikki. Panopuita saat baarista tai treffipalstoilta aina tarvittaessa, se ei tuota ongelmaa naisille koskaan.

Vierailija
15/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa elää omaa elämää (en siis tarkoita baareilua vaan moni ihminen kaipaa omaa tilaa =yhtälö "vieraiden" lasten/kumppanin kanssa asuminen 24/7/365 ei vaan toimi)

Ja tiedän että olen kamala kun kysyn tätä: mutta miksi et ole lasten isän kanssa? Moni ajattelee ettei toinen ole kykeneväinen suhteeseen jos on paljon ollut kumppaneita elämän aikana jne. eli on "levotonta sorttia" =pelkää että saa näpeilleen jos antaa itsensä kunnolla rakastua sinuun.

Ja ehkä ei halua taloudellista vastuuta sinun perheestäsi, jos yhdessä asutaan niin väistämättä elintaso on sellainen mihin teillä perheenä on varaa. Yllättävän moni kokee toisen miesten lasten elättämisen mahdottomana ajatuksena.

Vierailija
16/16 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa asutaan yhdessä ja hyväksytään ne lapsetkin.

Mä luulen että tuollainen mies ei ole valmis ikinä alkamaan vakavaan suhteeseen, vaan on lähinnä helpon seksin perässä ja kun sitä saa niin on tyytyväinen. Ei tarvi eikä kaipaa muuta ja odottaa ehkä sitä lapsetonta naista elämäänsä.

En alkaisi, kaikki tai ei mitään