Miten aiot järjestää miehesi ruokahuollon ja seksipalvelut Jalkapallon MM-kisojen ajaksi?
Kommentit (18)
MM-kisat on valitettavasti mulle kuukauden kuiva kausi. Sitä ei kauheesti seksi kiinnosta kun on mielenkiintoisempaa kateltavaa kuin vaimo. Vaikka tarjoilisin alasti makkaraa ja olutta hänelle, ei anna.
Tuolla ukko hekotteli ja odottaa vastauksia, kertokaas vinkkejä :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2010 klo 06:37"]
[/quote]täytyy varmaan hommata joku tuuraaja
T. Futismamma
Ihan normisti, jos jalkapallon katsomiselta ehdin. Meillä minä katson ja miestä ei vois urheilu vähempää kiinnostaa. Vähänkö ottaa päähän, että tollasen miehen valitsin. Moni mies ois innoissaan kun vaimokin haluaa katsoa futista.
Ei katso. Minä meidän perheesä olen se, joka valvoo ja vahtaa urheilua. Sain toki juuri lasin viiniä ja lämpimiävoileipä eteeni ja nipistin vähän pyllystä.
Ei hätää, emme asu yhdessä ja hän ei katso urheilua paitsi minun kanssani. Eniten huolettaa oma töihin meno, matsit tulevat yöllä. Ukko saa seuraavan kerran seksiä juhannuksena matsien välissä. Onneksi tekee ruokaa myös ja tarjoilee sen telkkarin eteen.
Mun miestäni ei kiinnosta yhtään jalkapallo :D jenkkifutis ja lätkä enemmänkin
Onneksi mieheni ei seuraa urheilua.
Asettaudun kerran illassa miehen eteen polvilleni, suu auki, ja lautasellinen pasta bolognesea pääni päällä.
Meillä ei kukaan katso urheilua, joten samaan tahtiin mennään kuin ennenkin.
Komppaan nroa 15. Ruokatarjoilu nojatuoliin 5 krt päivässä ja yhdellä erätauolla tyhjennän katetrin ja samalla ratsastan pikaiset.
Jos menee samalla tavalla kun olympialaiset ja lätkä niin seksi hoidetaan ainakin vimpon erän aikana ;) Mies on "uusi" ja yllätyin vaikka kuinka oli kiinnostunut lätkästä niin silti seksi maistui paremmin ja jopa playoffeista jäi viimesiä eriä katsomatta :D Futiksessa tosin vähän pidemmät erät ;) Ruuat hoitakoot itse, aikuinen mies. Ja eikös pelit tule nyt yöaikaan? Mies on nyt iltavuorossa ja menee omaan kotiinsa yöksi joten tämän yön olen itsekseni. Ehtiihän sitä illallakin hässiä ja yölklä sitten voin itse nukkua kun mies katsoo telkkaria ;)
Jennifer Lopez sai sillä seisoon niin en aio osallistua.
niin saa metsästää ruokansa itseja seksiä ei tipu!