Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 28 ja tekisi mieli syödä koko ajan hedelmiä

Vierailija
11.06.2010 |

Nektariinit ovat aivan superherkku ja päivässä menee vähintään viisi. Pelkään että painoni nousee samoin kuin aikaisemmistakin raskauksista. Eli juuri näiden kymmenen viimeisen viikon aikana melkein sen kymmenen kiloa.

Miten estän painonnousun? Mikä auttaa nektariinien himoon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nektaarien himoon auttaa niiden syöminen.

Vierailija
2/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräät niilä hedelmillä. ajattele jos olisi vaikka hampurilais tai joku muu himo?!

mulla kans hedelmähimo koko raskausaika, kiloja tullut juuri niinkuin pitääkin. harmi että olen vähän allerginen hedelmille, niin näkyy naamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että paino tulee nousemaan vielä runsaasti. Nyt on suht hyvin pysynyt tasaisena tuo nousu, mutta nämä viimeiset viikot ovat ne vaikeimmat kun himo syömiseen kasvaa. Ja pääasiassa hedelmien. En himoa onneksi hampurilaisia tai mitään rasvaista ruokaa. Ensimmäisessä raskaudessa sain sokeriarvot koholle hedelmiä syömällä ja terkkari pyysi rajoittamaan :). Sokeria niissä hedelmissäkin on.

En usko, että tämä loppuaikana tuleva paino on ihan turvotustakaan kun ei minulta paino nopeasti raskauksien jälkeen tipu.

aapee

Vierailija
4/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se enää kauan kestä:-)

Vierailija
5/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalin vai ylipainoisen kanssa?

Yleensä himo tarkoittaa jonkin aineen vajetta. Saatko tarpeeksi vitamiinejä, nestettä, proteiiniä?

Vierailija
6/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siis TOSI epäterveelliseltä ja haitalliselta ruokavaliolta, jolla varmaan myös lihoo kilotolkulla!

T: eräs rv30, joka söisi koko ajan vain karkkia/suklaata/jäätelöä/leivonnaisia (+8kg tähän mennessä)

Vierailija
7/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kannata leikkiä, sillä hedelmiensokeri nostaa sitä sokeriarvoa nopsaan. Mulla oli raskausdiabetes ( tai yksi paastoarvo koholla), sokeriarvot oli ok koko ajan,. Silti sain syödä vain yhden hedelmän päivässä tai 1 dl tuoremehua. Hedelmien syöönin tiukka rajoitus hiukan yllätti.

Vierailija
8/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmien syöntiä niiden suuren sokeripitoisuuden takia. Lääkäri suositteli pitäytymään kolmessa hedelmäannoksessa/päivä. Itsellä oli sokerirasituksessa arvot ihan hyvät, mutta vauva kasvoi +-käyrällä, joten siitä syystä rajoitukset. Muista ap, että kohtuus kaikessa :)

Vierailija
9/9 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omasta mielestäni :). Lähtöpaino tähän raskauteen oli 64kg, pituutta 162cm. Tällä hetkellä painan 71 kiloa ja joka raskaudesta olen päässyt tuonne 80kiloon.

Hedelmät ovat heikko kohtani, mutta näin kun rupesin tuota ruokavaliota miettimään, niin jäätelökin on ruvennut näin kesän tullen uppoamaan. Ja useampi jäätelö menee viikossa.

Toista odotellessa innostuin leipomaan, mutta nyt olen kieltänyt itseäni leipomasta herkkuja, sillä minä ne pääasiassa söisin :). Toista odotellessa paino nousikin nopeiten, mutta en nyt kaukana tuosta vauhdista ole.

Painoin muuten ennen ensimmäistä lastani 59kg, mutta siitäkin on jo 5 vuotta, joten eiköhän elämäkin nostele tuota elopainoa. Samaan painoon en ole takaisin päässyt.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi