Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv meni itsestään päälle? Pelottaa!

Vierailija
10.06.2010 |

Siis kummitteleeko meillä vai mistä on kyse, ihan oikeesti ei kyllä ole kovin kiva tunne kun tässä suht hämärässä istuskelen ja yhtäkkiä tv meni päälle itsestään.

Kaukosäädin on tv-tasolla eli en vahingossa painanut sitä päälle.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni yöllä 3:00-4:00 itestää päälle en tiä kuitenkin aave kaukosäädin on kaukana siellä playstationin takana

Vierailija
22/52 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tätä tapahtuu vai joko olette löytäneet ratkaisun ongelmaanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philipsin televisio meni itsekseen päälle kuudelta aamulla, kanava oli tv5. Televisio on noin 2005-2010 valmistettu. Olen omistanut kyseisen töllön noin neljä vuotta, ei ole aikaisemmin itsekseen käynnistynyt. Heräsin, sammutin television, ajattelin Ringiä, nukahdin uudelleen.

Vierailija
24/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäädin toimii infrapunavalolla. Jos aurinko paistaa sisään tai heijastuu sopivasti se saattaa saada telkkarin luulemaan niitä säteitä ohjauskäskyiksi.

Vierailija
25/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cable guy kirjoitti:

Philipsin televisio meni itsekseen päälle kuudelta aamulla, kanava oli tv5. Televisio on noin 2005-2010 valmistettu. Olen omistanut kyseisen töllön noin neljä vuotta, ei ole aikaisemmin itsekseen käynnistynyt. Heräsin, sammutin television, ajattelin Ringiä, nukahdin uudelleen.

Meillä myös Philipsin tv, 5 v vanha. Alkuun jouduttiin korjaamaankin, korjaajan mielestä maanantaikappale. On kuitenkin toiminut, mutta menee välillä itsestään päälle, ehkä n. kerran parissa kuukaudessa. Joskus olen tullut ulkoa lenkiltä, ja telkkari on itsekseen sisällä pauhaamassa. Pahinta on, kun on mennyt pari kertaa aamuyöstä päälle; yhtääkkiä kuuluu kova miehen ääni olohuoneesta...

Seuraava tv ei ole Philips.

Vierailija
26/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellanen kummitus mikro... Se menee aina öisin päällee itsestään... Ollaan yritetty kaikkea, mutta ei, se menee edelleen päälle joka yö, se on aika pelottavaa oikeastaan..?

Pari viikkoa sitten me vaihdettiin se mikro uuteen ja silloin loppui hetkeksi yölliset päällemenot.

Mutta sitten viime yönä se meni päälle itsestään

Vierailija
27/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nettiin kytketty? Televisioiden ja muiden "älykkäiden" laitteiden tietoturva on mitä on ja se on voitu hakkeroida. Nyt se voi olla osa bottiverkkoa ja pahimmillaan laitteessa oleva(t) mikrofonit ja kamerat on jonkun hämärähemmon käytössä.

Vierailija
28/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös joskus käynyt niin. Ehkä saa jonkun signaalin jostain? Mulla Sony Bravia, 11v.vanha, hyvin toimii.

Vierailija
29/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cable guy kirjoitti:

Meillä myös Philipsin tv, 5 v vanha. Alkuun jouduttiin korjaamaankin, korjaajan mielestä maanantaikappale. On kuitenkin toiminut, mutta menee välillä itsestään päälle, ehkä n. kerran parissa kuukaudessa. Joskus olen tullut ulkoa lenkiltä, ja telkkari on itsekseen sisällä pauhaamassa. Pahinta on, kun on mennyt pari kertaa aamuyöstä päälle; yhtääkkiä kuuluu kova miehen ääni olohuoneesta...

En ole sen tarkemmin tutustunut mutta samsungissa on ajastettu katselu. Voisiko se kytkeä telkkarin päälle jos olet huomaamatta virittänyt ajastuksen.

Vierailija
30/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Samsung, meni päälle itsestään. Johtui digiboksista. Jos se jäi päälle, ja seuraava tallennettu ohjelma boksista alkoi, se veti myös tv:n päälle. Boksi pois päältä, ei mene telkkarikaan enää päälle itsestään.

Vierailija
31/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cable guy kirjoitti:

En ole sen tarkemmin tutustunut mutta samsungissa on ajastettu katselu. Voisiko se kytkeä telkkarin päälle jos olet huomaamatta virittänyt ajastuksen.

Olin aikoinaan yhteydessä Philipsiin tästä asiasta, mutta vaikka muutettiin asetuksia, ei tilanne muuttunut, 

Ei ole äly-tv vaan älytön tv :)

Vierailija
32/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samsung kanssa, joskus ihan outoja tekee sammuu,menee päälle itekseen, ja vaihtaa kanavaa itsekseen. Vilahtaa nopeasti ruudussa kanava valikko ja menee toiselle kanavalle, sama äänenvoimakkuuden kanssa, sekin vaihtuu itsekseen.  :D 

Jollai varmaa sama tv, seinän takana heh 

Ei ole digiboxia minulla joten ei siitä johdu ainakaan minulla.

Wifiin on tv tosin kytketty, mahtaakohan se aiheuttaa näitä outouksia? 

Vierailija
33/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.tvbgone.com/cfe_tvbg_main.php

Ai toi vieläkin olemassa? Ostin joskus 15 vuotta sitten tuolta.

Oli kiva sammutella televisioita Helsingin keskustan isoista liikkeistä. Suosittelen. :)

Vierailija
34/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/52 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tv tekee jotain päivityksiä joka yö kello 3. Kiinni oleva tv näyttö menee harmaaksi ja standby valo vilkkuu. Kestää pari minuuttia. Vuosi sitten tv käynnisteli itsestään ja joskus ei lähtenyt käyntiin ennenkuin otti töpselin irti ja laittoi takaisin. Luulen että nuo on olleet jotain päivitys juttuja kun nyt on toiminut ihan ok. Tv on netissä.

Vierailija
36/52 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viime yönä taas oli mennyt itsekseen päälle. Jotain astro- ohjelmaa siellä oli meneillään. Harmittaa tuollainen, virtalähdekin on painavan senkin takana ettei saa töpseliä seinästä. Miten sitä voi minnekkään matkoillekaan mennä, kuumenee vielä koko aparaatti ja sytyttää kämpän tuleen?

Vierailija
37/52 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa tietokoneen näytön, mutta kun luin, että siinä on kamera ja toiminto joka käynnistää sen kun erottaa ihmisen kasvot edessään niin päätin, että saa jäädä ostamatta juuri tuollaisten itsestään käynnistys tapauksien takia. :D Olisi nimittäin pelottavaa jos olisin toisessa huoneessa ja tuommoinen menisi itsestään päälle kun erotti jonkun kasvot.

Minulla meni joskus radio itse päälle ja luin silloin jonkun ihan tieteellä selitettävän syyn miksi niin kävi. Nykyajan tv:t varmasti voivat mennä ilman fyysistä kosketusta päälle.

Vierailija
38/52 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ProCaster koskaan mennyt itsestään päälle, paitsi kerran noin kolmen aikaa yöllä ja uutisikkunan musiikki pauhasi älyttömän kovalla, vaikka äänet oli sammuttaessa jätetty pienelle.

Vierailija
39/52 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tv meni tänään aamulla joskus kello 6 päälle itestään ja tää oli jo toinen kerta vitth että säikähdin ja kaukosäädin oikeesti oli ainakin metrin musta nii en ois mitenkään voinu painaa sitä päälle !!

Vierailija
40/52 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Sonyn tv käynistyi kerran aamulla..Heräsin ja ihmettelin mistä kuuluu lasten ääntä. Katsoin ulos ja ei ketää, menin huoneesee jossa televisio, niin hups, televisiossa paloin normaalisti punainen virtavalo ja kuvaruutukin oli musta, (eli normaalisti tuossa tilassa on pois päältä) mutta lasten ääni kuului.. Irrotin television virtajohdon, laitoin takasin kiinni avasin television niin sieltä tuli lastenohjelmaa kanavalta 3...Silloin lähti televisio vaihtoon ja Sony jouti kaatopaikalle..(oli 2v vanha)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi