Kotipizzan lihauutinen sytytti someraivon
Närää herättänyt uutinen
Kotipizzan muuttunutta linjausta ei ole otettu täysin mukisematta vastaan sosiaalisessa mediassa.
Olen ollut Kotipizzan alkuajoista asti uskollinen asiakkaanne. Nyt loppui Kotipizzassa käynti. Todella epäeettinen päätös siirtyä ulkomaalaisiin lihatuotteisiin, eräs tuohtunut asiakas on kirjoittanut Kotipizzan Instagramiin.
Hävetkää! Millä oikeudella voitte jatkossa käyttää nimeä Kotipizza, koska siirrytte ulkomaisen lihan käyttöön, kommentoi toinen.
Turha puhua mistään arvoista, kun heititte kaikkein tärkeimmän arvon roskiin, eli kotimaisten raaka-aineiden käytön pizzoissanne. Kierrän Kotipizzan tästä lähin kaukaa, kommentoi kolmas.
Myös maanviljelijä ja maatalousvaikuttaja Anne-Mari Tarkkio julkaisi tulenkatkuisen videon Kotipizzan päätöksestä.
https://www.tiktok.com/@amskidabamski/video/7428529375785618720
Kommentit (13)
No mikä se uutinen oli, en käytä tiktokkia.
Ymmärrän kyllä asiakkaiden suuttumuksen. En ole itse Kotipizzan asiakas, joten henkilökohtaisesti ei mitään merkitystä.
Aina ne on halvinta lihaa käyttänyt, mikä uutonen se on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Sama, osaa tehdä itse pitsaa.
En ole raivoissani. Jätän vain käymättä kotipizzassa.
Anna kun arvaan. Hankkivat lihaa ulkomailta edullisemmin, mutta nostavat silti hintoja?
Hah. Missään muussa ravintolassahan ei saa mitään ulkomaista tuotetta.
Kebab paikoissakin kaikki on kotimaista.
Kotipizzan sivujen mukaan alkuperämää on suomi. Ettei vaan ole jotain trollausta?
Olemme käyneet Kotipizzassa ehkä kerran tai pari kertaa kuukaudessa. Boikottiin menee nyt. Kyllä sitä halpalihapizzaa saa muualtakin ja halvemmalla.
No hyvä ettei kotimaisia eläimiä enää tapeta Kotipizzan takia. Sääliksi käy kyllä niitä ulkomaisiakin, vaikka ovat vieraampia...
Anna kun mä arvaan, tanskasta hankitaan halal sertifioitua ndujaa
Vatun kotipizza.