Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tällä hetkellä

Vierailija
28.08.2005 |

työmatkalla vielä keskiviikkoon asti ja asuu samassa hotellihuoneessa työkaverinsa kanssa (nuorempi nainen). Olemme sopineet tämän, sillä miehelläni on joskus pitempiäkin reissuja ja myös tämä nainen on naimisissa. Olen kyllä tietoinen, mitä siellä touhutaan, vaikkei suoraan olla asiasta puhutukaan, mut olen antanut hyväksynnän miehelleni.

Silti tuntuu vähän hullulta ajatella, et mieheni juuri tällä hetkellä saattaa makoilla sängyssä vieraan naisen kanssa saman peiton alla ja minä hoitelen lapsia täällä ikävissäni... Hullua, eikö?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut oon raskaana.. mut silti hyi vi**U

Vierailija
2/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijät on tyytyväisempiä perhe-elämään ku on jus vaikka joku työmatka-rakkaus. Se ehkä rentouttaa ku suhde on pelkkää seksiä ja kotona jaksaa sitte paremmin keskittyä vaimoonsa myös henkisellä tasolla. Siis parisuhteet voivat paremmin miehillä jotka viettää " kaksoiselämää" . hienoa että löytyy vielä noin ymmärtäväisiä vaimoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kyl täytyy uskoa, eihän tässä muuten mitään järkeä olis. No todellakin, kukin tyylillään ja tämä on nyt meidän tyyli. Tiedänpähän kuitenkin, milloin mieheni on vieraissa, eikä meillä sitten tarvitse valehdella, kuten valitettavan monessa muussa perheessä.

Eli yökkäilkää vain siihen asti, ku miehenne jää kiinni. On muuten niin yleistä etenkin reissumiesten piirissä. -ap

Vierailija
4/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatko sinäkin käydä jonkun mieskaverin kanssa illanvietossa ihan luvan kanssa?

Vierailija
5/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako nekin paremmin omassa suhteessaan? Tähän voin vastata itse ja vastaus on ehdottomasti KYLLÄ!!

Vierailija
6/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen naisen miehestä, mut uskoisin tietävän, sillä työpaikalla uskoisin muidenkin olevan hyvin tietoisia tilanteesta.. Ei ainakaan minun ongelmani.

Ja luulen olevani melko sinut tilanteen kanssa...onahn tätä jo jatkunutkin -ap

Vierailija
7/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit on aika kylmä ihminen.

Vierailija
8/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi sitten ylipäätänsä kerroit siitä täällä...

Vierailija
9/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko sinut tilanteen kanssa, mut tuntuu nyt vain niin hullulta. Siksi kerroin.

Vierailija
10/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi nyt oli vähän tyhmä kommentti! miksei voisi täällä mainita aikka on sinut asian kanssa?!

Vierailija
11/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tämä nainen tulisi raskaaksi?? Vaikka miten suojaa niin ei se 100% ole!

Vierailija
12/15 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..No ei se käyttämällä kulu ;))

Vierailija
13/15 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän sinä et voi olla varma. Vaikka kuinka luulee tuntevansa toisen, niin silti et voi vannoa toisen puolesta.

Juuri näitä tapauksia on maailma pullollaan, on ollut ja tulee aina olemaan. Nainen (tai miksei yhtä hyvin mieskin) vannoo, että ei meidän suhteessa petetä, mutta sitten totuuden tullessa julki pudotaan korkealta ja kovaa.

Totta kai toivon, että olet oikeassa, mutta...

Vierailija
14/15 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisissahan perheissä pettämistä tapahtuukin. Tuskin monikaan uskoisi omasta puolisostaan, että tämä voisi pettää..

Vierailija
15/15 |
31.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä voisi kuvitella tälläistä omalle kohdalleni....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä