Muita kenen rinnat mennyt täysin pilalle jo 1 lapsen jälkeen? Olenko ainoa..
Oon hoikka ihminen ja yhtä lasta imettänyt 11kk. Rinnat ei alunperinkään kun a-b kuppia, nykyään jäljellä onnettomat nahkaretaleet roikkumassa. Järkyttävän näköistä. En ymmärrä miten voi yhden jälkeen olla rinat tässä kunnossa. Onko kellään muulla?
Kommentit (28)
silikonit, ei ne muuten kaunistu.
raskausarpea ja rinnat aivan samanlaiset kuin ennen kahta raskautta ja pitkää imetystä! Maitoakin tuli suorastaan ruiskuamalla.
MUTTA mun rinnat oli lörtsyt C-kupit jo teininä :(
Nyt ne näyttää about normaaleilta imettäneen naisen lärtsärinnoilta, eikä tarvii kertoo kellään et ne oli tällaset jo 25 v sitten ;)
Että näin
Ihan hyvät ovat, uskokaa pois!
Elämä näkyy joka paikassa, ja niin sen kuuluukin. Olette aivan tarpeeksi hyviä ja nättejä kaikki kaikenlaisine rintoinenne:-).
Mulla yksi lapsi, iso sellainen, joka söi tyyliin 24/7... Silti tissit nyt edelleen vähintäänkin yhtä hyvät kuin ennen synnytystä, ehkä jopa hieman isommat. Ihanat, kiinteät ja hauskat :)
25:sen viestiin että aina ei tarvi silikoneja, joskus luontokin järjestää :)
Ei siinä paljon liivit auta kun poikarinta synnytyksen jälkeen turpoaa appelsiiniksi ja imetyksen loputtua rintarauhanen kutistuu takaisin mantelin kokoiseksi. . Rasva rintoihini ei tartu. Pelkkää nahkaa siis.
isot roikkuvat nahkapussit ovat
ja ikää mulla vasta 24v..