Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kellään ollut täitä?
10.04.2010 |
Oliko kutinaa, löysittekö niitä eläviä täitä vai munia. Kertokaa miten tunnistan munan? Kampasin hiuksiani täikammalla ja yhdessä irronneessa hiuksessa oli sellainen vaaleanruskea pienen pieni pallero päässä. En oikein tiedä voiko se olla hiusjuuri vai onko täin muna. Lapsen pk:ryhmässä ollut täitä.
Kommentit (4)
Löydettiin eläviä täitä kun alettiin käymään päitä läpi. Munista en tiedä miltä näyttää, mutta kutina vois olla aika selkee merkki täistä. Mulla ainakin kutisi ihan hirveesti koko ajan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta en tiedä onko psyykkistä vai ei. Täytyy käydä kammalla läpi huomenna lapsenkin pää, tähän asti olen vain tutkinut muuten sitä.
vikkeliä otuksia ovat pinkomaan karkuun...
Alue: Aihe vapaa
onnistunut moisia löytämään tai ainakaan en tunnistanut... Tytön eskariryhmässä noita ällötyksiä oli ja niinhän mäkin sit muutaman viikon ipanan päätä tiirailtuani löysin kipittelevän kaverin hiusten seasta :( - ja sille pari ystävääkin. Tyttö rapsutteli hyvin satunnaisesti päänahkaansa. Ei valittanut ainakaan kutinoita. Pojalta ja vauvalta en mitään löytänyt, itseltäni muutaman kuolleen sen jälkeen kun myrkyt oli päähän laitettu (jäivät täikampaan...) Mulla ei ollut oireita ennenkun löysin sen ekan tytön päästä - alkoi välitön kutina kaikkialla kropassa :D