Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat einekset lapsiperheille?

Vierailija
10.06.2010 |

Mitä tuotteita tykkäät käyttää, haen siis sellaisia valmisteita tai puolivalmisteita,, joilla saa arkena nopeasti perheelle terveellistä ja vaihtelevaa ruokaa tai välipalaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan käsittämätön kaikessa ristiriitaisuudessaan!

Vasta viikko sitten täällä kivitettiin kaikki, jotka tunnustivat antavansa eineksiä. Kaikki puolustelivat, että "en minä yleensä anna, vain silloin tällöin pakon edessä". Nyt taas kaikki puhuvat malliin "meillä aina syödään eineksiä".

Olenkohan minä itse skitsofreeninen vai mitä....

Just sanota että meillä syödään eineksiä joskus.

Ainakin itse voin sanoa, että meillä ylivoimaisesti enemmän syödään itse tehtyä ruokaa, varmasti 95%/5%. Syyt eivät ole ideologisia, mieheni vaan sattuu tykkäämään hurjasti ruoanlaitosta, lapsemme eivät oikein syö eineksistä kuin muutamaa sorttia, 5-henkiselle perheelle tulee vaan edullisemmaksi tehdä se ruoka itse. Silti syömme myös eineksiä.

Kiiretilanteessa einekset ja puolivalmisteet ovat taivaan lahja!

Vierailija
42/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sitä hyvänä asiana. Mutta päiväkoti ei muuta tarjoakaan kuin eineksiä, ja lapsi ei koskaan syö siellä itsenään kylläiseksi, ja on aina tosi nälkäinen hoidon jälkeen. Lapsi on tosi laiha muutenkin, vaikka kotona syö tosi hyvin, sitä kotiruokaa. Siinä mielessä toivoisin, että olisin jotenkin saanut lapseni kotona opetettua syömään eineksiä.

Jännä juttu on se, että niin kauan kuin olet kotiäiti, sinut kivitetään jos annat lapsellesi eineksiä. Mutta sitten yhteiskunta saa ihan luvalla tuupata lapsesi täyteen siannahkaa, kanannahkaa, natriumglutamaattia, suolaa ja suolenpätkiä, ja kaikkiea mahdollista moskaa, jota en itse henk kohta pidä syömisen arvoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pinaattikeitto

- peruna-sipulisuikaleet

- muut pakastevihannekset (mm. wok-vihannekset)

- katkaravut

Vierailija
44/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pakastevihannessekoituksia

-karjalanpiirakoita

-pinaattilättyjä

-pakastimessa on aina varalla pussillinen peruna-sipulisekoitusta, ranskalaisia perunoita ja pilkottua sipulia

-pasta ostetaan kuivapastana, todella harvoin teen taikinan itse

-jostain kumman syystä lapset pitävät noista eineshampurilaisista, niitä on joskus välipalana

-kunnollisia pakastepizzoja syödään joskus koko perhe, tosin yleensä tuunattuna

-makkaroita ja nakkeja käytämme, niistä pitää kaikki

Vierailija
45/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilta ulkona syömässä hyvää ja terveellistä ruokaa

Vierailija
46/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananugetit ovat todellakin hyvää filelihaa, samoin heidän kalapuikot ovat laadukkaita. Lisäksi joskus ostimme Lidlin perunamuusijauhetta hätävaraksi, maistui lähimmäksi oikeaa perunamuusia, mutta emme ole juurikaan niitä kuitenkaan käyttäneet.

Vierailija
47/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkäävät Lidlin eineksistä meillä, eli just nuo jonkun mainitsemat rintafileestä tehdyt nuggetit ja 100% kalasta tehdyt kalapuikot ovat TODELLA hyviä! Maistuvat minullekin, eikä ole kanannahkaa todellakaan. : )

Ostan myös valmispizzoja ja laitan lisää täytettä päälle, esim. kinkkua ja tomaattiviipaleita.

Käytän myös paljon valmiita pastakastikkeita, joihin lisään sitten vihannekset ja lihan.

Meillä syödään puolivalmisteita vähintään 3 kertaa viikossa.

Meilläpäin lisäaineettomuus on ylpeyden aihe valmistajille, ei ole mitään glutamaatteja tai edes säilöntäaineita juuri missään. Tuotteet eivät sitten myöskään säily kauhean kauan.

Tuotteissa on ihan peruskamaa, samaa, mitä itsekin käytän, kun on enemmän aikaa tehdä kaikki alusta asti itse. Eivät einekset mitään myrkkyä ole. Kannattaa katsoa tuoteselosteet ja valita niitä lisäaineettomia.

Vierailija
48/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksalaatikoita?

Makaronilaatikoita, lanttulaatikoita, porkkanalaatikoita?

Eihän ne edes maistu milleen :(

Tero

Vierailija
49/49 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-metripizzaa

-karjalanpiirakoita ja cocktailpiirakoita

-pakasteessa on varalla pakastepatonkeja ja korvapuusteja

-pakastevihannessekoitukset on hyvinkin yleisiä

-joskus ostetaan valmiita kolmioleipiä, varsinkin automatkoille jne.

-Vian aterioista me vanhemmat pidetään.

-Blå Bandin niitä pussikeittoja ja Kuumia Kuppeja talvella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi