Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavena naisen kosketus...

Vierailija
10.06.2010 |

Kertokaahan joku fiksumpi mistä johtuu että olen alkanut haaveilemaan naisen kosketuksesta?? Se alkoi joku 5 vuotta sitten, mutta nyt on "pahentunut" toisen lapsen syntymän jälkeen. Sitä katsoo naisia erilailla ym päiväunia kehittelee...Humalassa on tullu suudeltua muutamien naisten kanssa ja se on ollut aivan ihanaa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma että hän kääntäisi asian juuri niinpäin että haluaisi harrastaa kolmen kimppaa ja minä taas näen asia erittäin yksityisenä. Haluaisin naista (yhtä tiettyä) ihan kahdestaan eikä mun miehen tarvitse siitä mitään tietää. Hän kuitenkin ymmärtäisi asian väärin joten parempi haaveilla vaan itsekseen ja siihen lie tyytyminenkin kun ei ole mitään mahista tuon ihastuksen suhteen.

Vierailija
22/24 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni alkoi rakauden aikana ja synnytyksen jälkeen tulemaan nais haaveita ja pahentuneita ovat. Ei sitä oikeen voi ymmrtää, mistä näitä haaveita tulee, olen miettinyt että jos se johtuu siitä että ns. työsi naisena on tehty kun lapset on tullut maailmaan että voi alkaa toteuttamaan seksuaalisuuttaan... en tiedä, oma haave kuitenkin kutkuttanut jo niin että on tulla hulluksi ja kuitenkin sillä tavalla vieras asia ettei uskalla etenemään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyin naisen kanssa, jonka kanssa aika pian tajusimme, että molemmat haluamme suhteelta vähän enemmän. Molemmat olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Tapaamme harvakseltaan, mutta kun vietämme aikaa yhdessä, harrastamme aina myös seksiä. Ja se on aivan mahtavaa :) Koska kumpikaan ei halua toisesta sen enempää, nautimme vain huippuseksistä ja sitten elätään tavallista perhearkea kunnes seuraavan kerran on aikaa tehdä joku pieni reissu tms. yhdessä. Hassua, ettei meistä kumpikaan koe pettävänsä, vaikka teknisesti ottaen sitähän se on..!

Vierailija
24/24 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika lailla ihastunu yhtee mun luokkalaisee tyttöön. Mä kyl seurustelun pojan kaa joka on muuten homo mut silti meil menee iha hyvin. Mä oon niin hullaantunu sen tytön rintoihin ne on niin upeet. Kerran pukkaris pyysin et saisinko koskee hänen rintoihin. Hän anto luvan. Se oli ihanaa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan