Haavena naisen kosketus...
Kertokaahan joku fiksumpi mistä johtuu että olen alkanut haaveilemaan naisen kosketuksesta?? Se alkoi joku 5 vuotta sitten, mutta nyt on "pahentunut" toisen lapsen syntymän jälkeen. Sitä katsoo naisia erilailla ym päiväunia kehittelee...Humalassa on tullu suudeltua muutamien naisten kanssa ja se on ollut aivan ihanaa...
Kommentit (24)
Joo siis en tiedä menisinkö itsekkään pidemmälle, mutta ajatus ainakin kiehtoo...ainoo huono kun olen aika ujo niin en osaa/uskalla lähestyy naista....
Oikeasti naisparit tulevat vielä huonommin keskenään toimeen kuin heteroparit.
On varmasti totta että lesbotkin tappelevat, eikö se kuulu parisuhteeseen??? mutta tuskin sen enempää kuin heterotkaan. Ja eipä tuossa kyse ollut mistään lesbomainonnasta vaan kysäsin asiaa...Nooh mut sama se jos joku sen mainontana ottaa, saapahan jotkut mainosta =))))
... sen haluisin minäkin kokea. Mutten minäkään uskalla naista siinä mielessä lähestyä, ainakaan selvin päin ;) Ihan pientä ja viatonta mielessä, koskettelua lähinnä...
joo ei mitään heti sänkyyn meininkiä vaan pikku hiljaa ja katsoo mihin se johtaa....voihan se olla niin ettei nappaakkaan mutta saa ikuisen ystävän :D
Olen useamman lapsen äiti ja hyvässä avioliitossa. Nyt olen kuitenkin ihastunut naimisissa olevaan naiseen. Tiedän ettei tästä ikinä mitään tule, mutta en voi silti olla ajattelematta häntä jatkuvasti. Olen aiemminkin ihastunut naiseen, mutta en ole päästänyt ajatuksia näin pitkälle. Vissiin pukkaa jotain keski-iän kriisiä... Ihana tunne niin monen seesteisen vuoden jälkeen mutta olisi paljon yksinkertaisempaa jos se kohdistuisi omaa mieheen.
Olen aiemminkin ihastunut naisiin, mutta mitään konkreettista ei ole koskaan ollut, ei edes niitä suudelmia. Tällä hetkellä yksi ihanan naisellinen työkaveri saa sukat pyörimään jaloissa ja voi miten haaveilenkaan siitä, että saisin häntä koskettaa. Omaa miestä ei haittaisi ollenkaan, joten senkään puolesta ei tarvitsisi pelätä. Mutta en taida uskaltaa tehdä mitään aloitetta siitä pelosta, että tuhoan työilmapiirin vallan. :( Ja tuntemattomien kanssa uskallusta on vielä vähemmän...
Jollain tavalla helpottaa kuulla että muillakin on näitä haaveita. Hämmästyttää miten vahvana tämä puoli tulee mussa esiin nyt kun olen antanut itselleni luvan haaveilla. Tietysti surettaa se ettei tämän kyseisen ihmisen kanssa voi koskaan mitään tapahtua, mutta tarvitseeko edes. Ja todellisuus voi olla taas ihan toista kuin fantasia...
t.10/11
Olen muutenkin niin ei-flirttaileva, että varsinkaan naisen kanssa ei sujuvasti flirtti onnistuisi mitenkään. Ja muutenkin oman miehen kanssa oltu yhdessä jo 15 vuotta, joten ne vähätkin parinhakutaidot on ruosteessa...
t. 11
Nuorenpana eksyin kotibileisiin baariillan jälkeen.Liikaako tuli otettua niin nokahdin sängylle.Yöllä heräsin kun joku suuteli kaulaani ja hyväili hiuksiani,ajattelin että hän varmaan on eräs kundi jonka kans tanssittiin illalla.Hän osas todella hyvin suudella ja alkoi kiskoa puseroani että saa rinnat esille.Jossain vaiheessa kun hän antoi suudelman ja halasin häntä niin käteni sattui paljaaseen rintaan..HERRA JUMALA,HÄN ONKIN NAINEN!Mulla ei koskaan ollut minkäänlaisia ajatuksia naisia kohtaan,humalassako oli ja tilanne oli jotenki kiihottava niin annoin hänen jatkaa.
haaveita naisesta. Olen myös suudellut naista kerran ja haluaisin joskus kokea myös seksiä naisen kanssa. Tiedän, että mieheni pitäisi tuota pettämisenä, joten jää haaveeksi. Onko kukaan kokeillut seksiä naisen kanssa oman miehen ollessa läsnä?
Täällä myös kotiäiti joka huomannut alkavansa haaveilla naisista... Mies siis löytyy ja hän ei varmaan ikinä hyväksyis tämmöistä. Mutta jotenkin vaan on semmonen olo, että haluan ees joskus kokea jotain naisen kanssa. Suutelua ja koskettelua
....kun minua ei ole ruvennut iänkään lisääntyessä erityisemmin kiinnostamaan saman sukupuolen kosketus? Ei vaan kiinnosta karvainen kaljamahainen tai -mahaton karvaperseinen tunteeton mies, saati että sellainen tulisi koskettelemaan minua tai minä häntä.... olenko outo mieheksi kun teillä naisilla ei ole samanlaista ongelmaa naisista? :-D Ei taitaisi kiinnostaa naisiakaan haaveilla naisista, jos naiset olisivat ylläkuvaamani kaltaisia.
... että minua ainakin houkuttelee eniten ihan aito aikuinen nainen, ei mikään mallimittainen tyttö. Sellainen jolla on vähän jotain mistä ottaa kiinni, niinkuin itsellänikin on. Jotenkin olen saanut päähäni että naisen kanssa sitä olisi enemmän samalla aaltopituudella, oma mies tuntuu juuri tässä elämäntilanteessa niin vieraalta ja etäiseltä. Edellinen kirjoittaja taisi unohtaa että on meitä naisiakin moneen lähtöön.
Kuin normaalipainoisesta.
Sellainen jolla on vähän jotain mistä ottaa kiinni, niinkuin itsellänikin on.
Läskistä ei saa parempaa otetta. Kuin normaalipainoisesta.
haaveita naisesta. Olen myös suudellut naista kerran ja haluaisin joskus kokea myös seksiä naisen kanssa. Tiedän, että mieheni pitäisi tuota pettämisenä, joten jää haaveeksi. Onko kukaan kokeillut seksiä naisen kanssa oman miehen ollessa läsnä?
Heippa, olen mies ja avioliitto ja seksin puolella menee hyvin. Ei sitten mitään valittamista kaikki ok. fantasiassa Minä haluaisin ensin katsella kun naiset tyydyttävät toisensa, lopetettuaan voisin mennä mukaan ja tyydyttää kummankin. Olisi kiihoittavaa kun saisi toista nuolla ja toinen ottaisi suihin. Koskaan en ole pettänyt, mutta jos vaimoni näissä leikeissä luvan antaisi niin varmasti naisin. Myöntää täytyy että kyllä naisten keskenäinen sekstailu on kiihoittavaa katseltavaa, kun karvasten ukkojen välinen piuhtarointi yök.
Kertokaahan joku fiksumpi mistä johtuu että olen alkanut haaveilemaan naisen kosketuksesta?? Se alkoi joku 5 vuotta sitten, mutta nyt on "pahentunut" toisen lapsen syntymän jälkeen. Sitä katsoo naisia erilailla ym päiväunia kehittelee...Humalassa on tullu suudeltua muutamien naisten kanssa ja se on ollut aivan ihanaa...
Lipsahti yksien juhlien jatkoilla ensin suuteluun ja sitten muuhun. Just sillon tuntu niin hyvältä, että antoi mennä vaan. Oli fantsua. Selvin päin ei olis tullut mitään. Jälkeen päin taisi molempia hävettää. Vähän oli myös pettäjän fiilikset.
Lienee yleistä. :) En itsekään ole mennyt suutelua pidemmälle, enkä tiedä olisinko tosipaikan edessä edes valmis, mutta haaveissa mukavaa leikiskellä... Ja noin keskimäärin, naisen suutelu on mukavampaa kuin miesten, mun mielestä. :) Se pehmeys on niin huumaavaa...