Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sivistymätön miehen sisko, ei tiedä miten mennään Linnanmäelle!

Vierailija
09.06.2010 |

Mieheni on kotoisin tuolta napapiirin takaa. Asumme nyt Vantaalla. Miehen sisko on tulossa lauantaipäiväksi pääkaupunkiin kun oli saanut ilmaiset lennot. Haluaa minut mukaan kun ei osaa itse lentokentältä linnanmäelle eikä liikkua helsingin keskustassa. Voiko näin sivistymättömiä olla, kyllä kai jokainen on Helsingissä käynyt?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus tän on pakko olla trolli :):):)

Vierailija
2/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi oikeasti olla niin idiootti kuin ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni asunut pääkaupunkiseudulla,mutta en todellakaan osaa Helsingissä liikkua joka paikkaan,enkä kyllä tajua miksi pitäisikään?!

Vierailija
4/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, sitten hävettää.

Vierailija
5/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä on linnanmäki. Karttaa osaan toki käyttää ja varmaan sen löytäisin, jos pakko olis :)

Vierailija
6/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsille :D meillä kun on omasta takaa niin kiva huvipuisto ettei juurikaan olla Linnanmäellä käyty...

Vierailija
7/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran lapsena toisen nuorena aikuisena, enkä tosiaankaan osaisi siellä minnekään.

Tiedätkö, minulla ei ole hajuakaan, miten raitiovaunulla kuljetaan, miten sinne päästään sisään, mistä otetaan liput, miten jäädään pois. =)

Ja kyllä, olen mielestäni ihan fiksu 36- vuotias nainen.

Vierailija
8/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaja nyt ihan vakavissaan? kyllä mullakin on tapana oudoissa kaupungeissa käyttää mahdollisia tuttuja oppaina :D oot kyllä aika uskomaton tapaus jos vakavissas nyt olet.

Vierailija
9/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömät Hesalaiset tulee tänne Napapiirin taa eivätkä osaa liikkua mettissä. Aina saa olla neuvomassa missä mikäki mökki on..saatika tunturit. Ja hiihtolaudilta noudetaan tuon tuostaki uupuneita ja eksyneitä..

No provohan tämä on, mutta vastaan provoon provolla.

Vierailija
10/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää, ettei joku kenties osaa kulkea isossa kaupungissa?

Vierailija
11/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa en osannut suunnistaa minnekään metrolla vaan jouduin usein kysymään tietä. Big Ben meinattiin missata kokonaan...

Vierailija
12/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän ap:n puolesta, ellei hän tunne Rooman, Pariisin, Ateenan ja New Yorkin katuja. Se se olisi sivistyksen puutetta. Itse osaan toki liikkua Helsingissä kalsarit päässä. Olette varmaan nähneetkin minut.

-kosmopoliitti Paraisilta

Vierailija
13/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mun pitäis hävetä. En osaa mennä linnanmäelle, en oo ikinä käynyt siellä mutta kyllähän mun pitäis sinne osata.

Nyt täytyy muuten korkeasaaren reissu perua. ei olla ikinä käyty sielä, joten ehkä jätämme menemättä. Jos yleensäkin löytäisimme paikan, ei varmaan osattais ostaa lippua sieltä :(

Vierailija
14/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vieläkään ole täysin varma miten lintsille pääsen XD joku ratikka sinne taitaa pörrätä...

Vierailija
15/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vastaan kuitenkin.

Sama kun sanottaisiin ei kait kukaan voi niin sivistymätön olla ettei osaisi liikkua Tukholmassa tms.

Jokaiselle oma kotikaupunki on tuttu ja siellä osaa liikkua.

Miettisin sinuna jos tarina on totta että ehkäpä haluaa seuraa eikä ainoastaan opasta.

Kuka tahansa aikuinen toki löytää Linnanmäelle ei se Helsinki niin suuri kaupunki ole.

Vierailija
16/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan Lintsille / Korkeasaareen ym. jos "maalta" (=oikeasti kaupungista mutta eri kaupunki) tulee vaikka miehen sukulaisia käymään. Siis jos vaan haluavat.

Olen käyttänyt heitä Ikeassa, Itiksessä, Jumbossa Serenassa, Flamingossa jne. koska oletan että eivät välttämättä osaa noihin niin hyvin, ja muutenkin ok seurustella heidän kanssa.

Jos me mennään heidän luo, niin musta on kiva jos heistä on opastajiksi.

Vierailija
17/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä Särkänniemelle Vaasalandiasta ja muista puuhanmaista nyt puhumattakaan? Lintsin lähellä oon kylllä asunut eli se on tuttua seutua.

Eiköhön se sivistys tule ihan muiden asioiden hallinnasta. Vai kokeeko täällä joku olevansa sivistynyt, jos osaa kulkea itsenäisesti eri osoitteisiin? Hei, taksikuskithan ne vasta sivistyneitä on!

Vierailija
18/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo tää oli, en ole itse edes vantaalta, mutta sen verran jäi kaivelemaan tuo aiemmin viikolla ollut ketju siitä että Helsinki muka elättäisi muun suomen, en voinut olla pistämättä takaisin omahyväisenä stadilaisena...

no suurin osa ei mennyt retkuun, toivottavasti joku helsinkiläinen edes kuitenkin...

Vierailija
19/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kehäkolmosen sisäpuoli mikään maailman napa oo. Itte en sinne haluis mennä ees käymään, jos ei oo pakko

Vierailija
20/30 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sitten sivistymättömyyden huippuja? Olin nimittäin koululuokan kanssa menossa Suomenlinnaan aikoinaan, eikä yksikään oppilaista tiennyt miten sinne pääsee... Muutama vuosi myöhemmin olimme saman porukan kanssa menossa Lintsille, ja taas sama juttu...

Eivätkä maakunnissa asuvat todellakaan kaikki ole välttämättä käyneet Stadissa! Englannissa oli sama juttu Lontoon suhteen, eivät esim. yorkshireläiset olleet välttämättä koskaan käyneet Lontoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi