Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on PAKKO VASTATA, MIELENTERVEYS KYSEESSÄ!!!

Vierailija
06.08.2005 |

Olen synnyttänyt kolme viikkoa sitten. Tänään katsoin alakertaani eka kertaa, ja itkin tunnin. Olen nuori nainen. Synnytin ison vauvan. En olisi vielä valmis näyttämään...tältä.

Epparia ei tehty. Emätin on aukinainen, näyttää kauhealta. Kaikkein eniten olen kuitenkin huolissani virtsaputken suusta. Siinä missä oli ennen tuskin huomattava reikä, ammottaa iso aukko. Pikkurillin pään mentävä. ONKO TÄMÄ NORMAALIA? Tuntuu aina välillä, että sinne menee ilmaakin. PALAUTUUKO AUKKO KOSKAAN TAVALLISEKSI VAIONKO KENELLÄKÄÄN MUULLA TÄLLAISTA? Kuka mies enää haluaa tällaista pillua vapaaehtoisesti? Itken, kun ajattelenkin esim. suuseksiä. Kuinka voin koskaan päästää miestäni sinne? Se on niin

R-U-M-A!!!!!

Vastatkaa, olkaa kilttejä, ja pyydän ystävällisiä vastauksia, sillä olen ihan helvetin järkyttyneessä mielentilassa muutenkin. Seksi on merkinnyt minulle aina hyvin paljon enkä ole ihan sinut itseni kanssa ollut ennenkään.

Mutta tuo virtsaputkihomma kiusaa eniten, samoin emättimen suu. Onko se tuollainen horrorpillu lopun elämää???

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsasuhku on tautinen! :)

emätinaukko on todella laaja, mutta se ei haittaa yhdyntää koska olen harjoitellut lihaksia. mullakin loiskottaa kun kävelen tai liikun tietyllä tavalla, miehen mielestä se on kiihottavaa ku pillu loiskuu ;)

sulla ei ap ole syytä huoleen. nainen on tehty synnyttämään, ja olisit outo jos ei siitä jäisi mitään jälkeä. ole onnellinen lapsestasi äläkä laita niin suurta arvoa ulkonäölle. toki, olet nuori ja haluat tuntea itses nuorelta, mutta kaikkeen tottuu :)

Vierailija
62/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut katetroitiin synnytyksen aikana, olisiko se pilannut virtsaputken suun ulkonäön vai johtuuko se synnytyksestä? En ole löytänyt mistään kuvaa missä olisi näin julmettu reikä. Muutamilta synnyttäneiltä olen kysynyt, eivätkä he kärsi vastaavasta. Kysynkin, onko tämä kauhean yleistä? Jos se jää tällaiseksi niin ammun varmaan itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

th neuvolassa saoi että naisen elimistö vaatii sen 10 kuukautta palutuakseen synnytyksestä.Joten antakaa armoa siskot itsellenne! ;)

Ei kuukausi synnytyksen jälkeen tartte olla kuin mitään ei oliskaan tapahtunut.

Mulla ainakin synntyksen jälkeen parani seksi elämä.kertoja ei ole enemmän,mutta orgasmi on huimasti voimakkaampi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
64/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kurkkinutkaan pimpsaani synnytysten jälkeen, mutta en kyllä koskaan huomannut mitään ilmaa menevän emättimeen tai virtsa-aukon suurentuneen. Ensimmäisen jälkeen muutaman tikin vuoksi pissaaminen sattui, toisen jälkeen ei ollut sitäkään, kun ei tullut tikkejäkään. Mulla aika pienet lapset 3.100g ja 3.500g. Vaikuttaisiko sitten asiaan..

Ensialkuun orgasmit eivät olleet yhtä " tiukkoja" /voimakkaita kuin aikaisemmin, mutta vuoden sisään sekin korjaantui. En usko, että

läheskään kaikilla paikat mitenkään suuresti levähtäisivät. Täysin samanlainen ei varmaankaan ole, mutta ei varmasti kuulukaan olla.

Itseasiassa kahta minun ystävää lukuunottamatta kukaan ei ole suuremmin valitellut alakertansa toimimattomuudesta. Näillä kahdella oli tosi vaikeat imukuppisynnytykset. Yhtä taas otti pattiin, kun joutui perätilan vuoksi synnyttämään kakkosensa sektiolla. Piti alatietä helpompana. Onneksi arpi kuitenkin parani hyvin, vaikka se onkin vielä toistaiseksi kova ja tunnoton (vauva 1v. vanha). En usko että rempoilta voi säästyä valitsipa sitten synnytystapansa miten vain.

Ja ap:lle uskoa tulevaan, kyllä ne paikat siitä vielä huomattavasti AIVAN VARMASTI paranevat. Kannattaa se peili unohtaa muutamaksi kuukaudeksi nyt laatikon pohjalle...

Vierailija
65/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynet ovat sitä varten.

Vierailija
66/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sh

Vierailija
67/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minut katetroitiin synnytyksen aikana, olisiko se pilannut virtsaputken suun ulkonäön vai johtuuko se synnytyksestä? En ole löytänyt mistään kuvaa missä olisi näin julmettu reikä. Muutamilta synnyttäneiltä olen kysynyt, eivätkä he kärsi vastaavasta. Kysynkin, onko tämä kauhean yleistä? Jos se jää tällaiseksi niin ammun varmaan itseni.

Vierailija
68/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella haalea arpi on,mutta todellakaan löllykkää ei löydy.

Taidat puhu siitä mistä et tiedä mitään.

Vierailija:

silloinhan sulla olisi karsee sektioarpi ja löllykkämaha, jota ei enää kuosiin saa. Ja arpea & löllykkää ihmiset pääsee kattelemaan huomattavasti useammin kuin sun pildeä. (Toivottavasti ainakin).

Vierailija
69/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pelkäsin, ettei palaudu ja itkeskelin hormoonimyrskyssä menetettyä seksielämää.

Onneksi tajusin sen verran, että kurkkasin sinne vasta 3kk!!! synnytyksen jälkeen, en halunut traumoja...

Jumppaa ahkerasti monta kertaa päivässä, niin minäkin tein ja teen edelleen.

Tulos: alapää näyttää ulkoisesti aivan samalta kuin ennenkin, ainoastaan n.3cm haalea ihonvärinen huomaamaton eppari arpi näkyy jos oikein katsoo. Suuaukko on palautunut, sisältö on palautunut, ehkä tiukempikin kuin ennen koska olen voimistellut paljon.

Pimppi on lihasta, mitään ei ole menetetty, voimistelet ahkerasti ja kurkkaat alapäähäsi vasta 2 kuukauden päästä!

Vierailija
70/76 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä ampuminen oli liioittelua, tietenkin, onhan minulla maailman arvokkain asia eli lapsi jonka hyvinvointi ja josta huolehtiminen on aina sijalla 1.

Suhde omaan ruumiiseeni on aina ollut kuitenkin jossain määrin problemaattinen. Sanon, ettei se voi olla vaikuttamatta, jos kasvaa täydellisten naisten kuvien keskellä (kuten ikäluokkani reilut pari kymppiset ja sitä nuoremmat ovat kasvaneet). Siinhähän ovat esimerkkeinä nuorille tytöille, millaisia heidän pitäisi olla, ja rumuus on nykyään samaa kuin huonous ihmisenä. Näinhän ei saisi olla, mutta silti minua ahdistavat eletyn elämän merkit kehollani. Vaikka olen saanut aikaan maailman ihmeellisimmän asian.

Vierailija
71/76 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipumista on tapahtunut! Olen käynyt fysioterapiassa voimistelemassa ja tehnyt omin avuin jumppaa ja kas, housut pysyvät kuivina:)

Lisäksi virtsaputken suu ei ole enää ihan niin julmetun iso. Iso se on edelleen, mutta ilmeisesti kuitenkin pienenemäänpäin.

Ilmaa menee emättimeen vähemmän. Yhdyntä tuntuu taas hyvältä, emätin aika tiukalta (joskaan ei ihan lähtötilanteessa olla) ja olen kehdannut päästää mieheni jopa alapäähän antamaan suuseksiä:)

Kaiken kaikkiaan olen nyt onnellinen ja ylpeä siitä, että olen omalla ruumiillani synnyttänyt pikkuiseni, enkä anellut esim. leikkausta. Toipuminen on hidasta, mutta sitä tapahtuu koko ajan. Tätä menoa olen varmaan vuodessa jo ihan kunnossa:)

Kiitos kaikille minua rauhoitelleille: Oikeassa olitte! Hyvää syksyä kaikille, etenkin synnyttäneille naisille: siitä mitä on tehnyt saa olla ylpeä! Miehistä tuskin olisi tähän:)

Vierailija
72/76 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä uskaltanut katsoa alapäähän synnytyksen jälkeen(5vko), mutta enpä taida vielä katsoakaan:)

Vierailija
73/76 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli onneksi juuri synnyttänyt ennen minua ja evästi, että et sitten jumalauta vilkaise sinne heti synnytyksen jälkeen. Noudatin hänen neuvoaan ja koska mitään kipuja tms. ei ollut, en vilkuillut sinne. Kaveri oli tyhmyyksissään vilkaissut alakertaan vielä samana päivänä synnytyksen jälkeen ja sitä sitten itkettiin tuntikaupalla.

Mutta tosiaan, kyllä se siitä paranee. Usko pois!

Vierailija
74/76 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ainakaan kukaan tuttava ei ole sanonut (ja meillä puhutaan avoimesti seksijutuistakin) etteikö paikat olisi palautuneet. Jos asia vaivaa niin sullahan on pian jälkitarkastus? Ja voit varmasti tässäkin välissä soittaa neuvolaan ja pyytää, että pääsisit käymään lääkärillä jos asia kovasti vaivaa!

👍

Vierailija
75/76 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää näyttää mielestäni rumalta naisella oli alatiesynnyttänyt tai ei. En ole oikea henkilö vastaamaan koska kaikki lapseni tulleet sektiolla. Itsekin tarvitsen liikuntaa enempi lantiopohjanlihaksia varten kohdun laskeuman jäljiltä

Vierailija
76/76 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapää näyttää mielestäni rumalta naisella oli alatiesynnyttänyt tai ei. En ole oikea henkilö vastaamaan koska kaikki lapseni tulleet sektiolla. Itsekin tarvitsen liikuntaa enempi lantiopohjanlihaksia varten kohdun laskeuman jäljiltä

Eiköhän ap:n toosa oo viidessätoista vuodessa parantunut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä