Nyt on PAKKO VASTATA, MIELENTERVEYS KYSEESSÄ!!!
Olen synnyttänyt kolme viikkoa sitten. Tänään katsoin alakertaani eka kertaa, ja itkin tunnin. Olen nuori nainen. Synnytin ison vauvan. En olisi vielä valmis näyttämään...tältä.
Epparia ei tehty. Emätin on aukinainen, näyttää kauhealta. Kaikkein eniten olen kuitenkin huolissani virtsaputken suusta. Siinä missä oli ennen tuskin huomattava reikä, ammottaa iso aukko. Pikkurillin pään mentävä. ONKO TÄMÄ NORMAALIA? Tuntuu aina välillä, että sinne menee ilmaakin. PALAUTUUKO AUKKO KOSKAAN TAVALLISEKSI VAIONKO KENELLÄKÄÄN MUULLA TÄLLAISTA? Kuka mies enää haluaa tällaista pillua vapaaehtoisesti? Itken, kun ajattelenkin esim. suuseksiä. Kuinka voin koskaan päästää miestäni sinne? Se on niin
R-U-M-A!!!!!
Vastatkaa, olkaa kilttejä, ja pyydän ystävällisiä vastauksia, sillä olen ihan helvetin järkyttyneessä mielentilassa muutenkin. Seksi on merkinnyt minulle aina hyvin paljon enkä ole ihan sinut itseni kanssa ollut ennenkään.
Mutta tuo virtsaputkihomma kiusaa eniten, samoin emättimen suu. Onko se tuollainen horrorpillu lopun elämää???
Kommentit (76)
Itse synnytin kaksoset ja voitte vaan kuvitella, miltä alapääni näytti ensimmäiset kuukaudet. Mutta nyt on kulunut 2 vuotta aikaa synnytyksestä ja eroa tuskin huomaa. Onhan se emättimen aukko suurempi kuin ennen, mutta ei se mikään HORROR ole!!
ja etenkin kuulien kera. Itellä pian vuosi synnytyksestä ja kun aloin pari kuukautta sitten harrastaa vähän rajumpaa urheilua, niin huomasin, että pissa karkailee. Tilasin oitis kuulat (saa esim.netanttilasta, Sincitystä yms.) ja nyt tilanne parempi. Tälläkin hetkellä kuula alapäässä ja pakko pinnata niin vietävästi... Todella tehokasta!!!
mä kans putkautin kaks vauvaa muutaman sekunnin välein maailmaan, enkä todellakaan ole uskaltanut " ihailla" alapäätäni. Tunnen kyllä käsin sen olevan erilainen. Ehkä jonain päivänä vielä täytyy kurkata...
teen ihan rauhassa lapsilukuni täyteen, jumppailen ja pidän itsestäni huolta, ja kun se lapsiluku on täynnä, niin sitten, jos siltä tuntuu, menen leikkauttamaan alakerran kuntoon.
Eka ainakin tuli helposti ja pienin muutoksi selvisin, katsotaan kuinka käy tämän tokan kanssa.
Mutta älä siis ap revi pelihousujasi, synnytys voi tuoda paljon lisäpotkua seksielämään (mulla ainakin parani tuntoherkkyys, ja orgasmit tuntuu nykyään sekä klitassa että emättimessä= järisyttäviä), joten älä pilaa sitä itseltäsi murehtimalla liikaa sitä pimpin ulkonäköä.
Olen ihmetellyt mistä se vihamielisyys ja katkeruus keisarinleikkauksella synnyttäneitä kohtaan tulee, mutta tässähän se vastaus tuli! Sektiolla synnyttäneillä ei mene pimppa remonttiin!
Vierailija:
Emättimen aukko on yhä suurempi ja siitä näkyy sisään eri tavalla kuin ennen synnytystä.
Se ei vaikuta seksihommiin mitenkään. Se on vain se suuaukko, joka jäi rumemmaksi kuin mitä ennen oli. Ei mitenkään törkeän rumaksi kumminkaan. Värkin käytettävyys ei huonontunut, ja sehän on tärkeintä. Alkuun tuntui myös kuin sinne olisi välistä mennyt ilmaa, miten sen nyt selittäisi. Sekin ongelma korjaantui ajan mittaan.
Lantionpohjalihasten jumppaa tein 2kk, jonka jälkeen olin suht koht samassa kunnossa kuin ennen synnytystä. Se väljyys katosi jumppaamalla ja 2-3kk menee muutenkin ennen kuin paikat palautuu. Mä en edes uskaltanut katsella sinne, ja varmaan hyvä niin.
Älä sure. Aika hoitaa, ja jumppa.
Vierailija:
Olen ihmetellyt mistä se vihamielisyys ja katkeruus keisarinleikkauksella synnyttäneitä kohtaan tulee, mutta tässähän se vastaus tuli! Sektiolla synnyttäneillä ei mene pimppa remonttiin!
Vierailija:
Joo kelvolliseen kuntoon, mutta ei se sama enää ole koskaan näöltään eikä kooltaan.
Kyllä sen kulkaa näkee kuka on vääntänyt lapsen alapään kautta.
Ja käytettävyys on saatavissa noin lähestulkoon entiselleen. Hyvä niinkin. Ei alatiesynnytyksen jälkeen voi olla 100% samanlainen pimppi kuin ennen sitä. Ainakin se ulkonäkö jonkun muutoksen kokee. Pienemmän tai isomman. Se on tätä elämää.
Vierailija:
Näistä asioista ei vain puhuta. Tulevat monille sitten täytenä yllätyksenä ja järkytyksenä.
Vierailija:
Ja on sitä paitsi luonnollista synnyttää alakautta. Itseäni ei sektion saaneet tai siihen joutuneet häiritse, mutta en ymmärrä näitä naisia, jotka haluaa sektion jonkin muun syyn varjolla vain siksi, että pilde pysyy tiukkana!
Onneksi sain synnyttää alakautta!
olisin ottanut nämä alatiesynnytyksen keskimääräiset seuraamukset. Valita ei kuitenkaan voinut.
Älä nyt herranjumala menne vilkuilemaan sinne pimppiisi noin vähän ajan kuluessa synnytyksestä!
Olet tehnyt palkitsemisen arvoisen työn.Synnyttänyt lapsen tähän maailmaan.
Kaikissa lääketieteellisessä julkaisuissa jota olen lukenut mainitaan että nainen palautuu synnytyksestä n.3 v kuluessa.
Omasta kokemuksesta voin kertoa ettei mieheni innostus seksiin minun kanssa ole ainakaan vähentynyt kahden lapsen jälkeen.
Vartalo on muuttunut.Toki meni ensimmäisen lapsen jälkeen yli vuosi että ei tarvinut pistää jalkoja ristiin kun nauratti ettei pissa lirahda housuun.
Toinen lapsista on vajaa vuoden että supistellan edelleen " pimppilihaksia" ettei pisa tulisi housuun jos saisi naurukohtauksen tai nostaisi jotain painavaa.
Paikat palautuu ennalleen jos vaan hieman teet jumppausta synnärin tai neuvolan mukaan.
Usko tai älä miehellesi olet parasta mitä hän on ikinä saanut?Olet hänen lapsensa äiti!Seksuaalisuutesi hänen silmissä ei varmastikkaan ole vähentynyt.Hiljaa hyvä tullee...Anna itsellesi ja miehellesi aikaa toipua synnytyksestä.
Menee vuosi ja kyllä siellä peilissä näkyy siistimpi versio...
läskille ämmälle pystysuunnassa ja se jakaa läskit kahteen riviin... yääk..
Onneksi olen synnyttänyt alakautta ja toipunut siitä hyvin.
Vierailija:
Palautuu varmasti! Itse olin aivan kauhuissani myös kun kurkkasin peilillä eka kerran, eikä ketään keltä kysyä... Samat asiat pyöri mielessäni kuin sinullakin. Noin reilut puolivuotta myöhemmin molemmat aukot olivat samannäköiset kuin ennenkin.
Ei revennyt, eikä tullut tikkejä. Kolme normaalikokoista lasta.
Pillu on turvonneempi ja tummempi kuin ennen, huulet vähän isomat kuin aiemmin. Ovat vähän enemmän auki eli jos olen jalat levälläni, huulet lerpattavat niin että sisään näkee. Emättimen olen treenannut lantionpohjalihaksilla, pystyn puristamaan miehen penistä seksin aikana niin että hän äännähtää, olen kuulemma tiukempi kuin ennen synnytystä. Synnytys teki välilihasta todella herkän ja lihasten treenaaminen on saanut nauttimaan seksistä enemmän, aiemmin en saanut pelkästä panosta, mutta nykyään helposti.
Eli ulkonäkö muuttui teinipilusta poispäin, mutta nautinto kasvoi.
Anna itsellesi aikaa parantua, pari kuukautta ainakin. Tärkeintä miehelle oikeasti on tunto, aloita nyt heti lantionpohjalihasten treeni, se kuntouttaa aluetta muutenkin, estää virtsaamisvaivoja, mutta saa pillun tuntumaan tiukemmalta ja teidät molemmat nauttimaan enemmän.
Sain ekan lapseni sektiolla, raskausmyrkytys ja muita vaivoja. Sektioarpi vatsassa on edelleen ruma ja ikävä, täytyy valita tarkasti, mitä housuja pitää. En huomannut mitään eroa seksissä sektion jälkeen, siis jalkovälissä kaikki oli niinkuin ennenkin.
Seuraava lapsi sai onneksi syntyä alateitse, oli niin paljon nopeampaa toipua ja hoitaa vauvaa! Kun turvotus laski, huomasin saman että on tullut paljon lisää tuntoa alueelle, orgasmit on parempia ja syvempiä.
Sektiolla synnyttäneitä ei tosiaan tarvitse kadehtia, enemmän minua harmittaisi, jos olisi jäänyt kokematta tämä herkistyminen seksille.
Siis virtsaputki näkyy selvästi yhä.
Kyllä sen kulkaa näkee kuka on vääntänyt lapsen alapään kautta.