Minkä ikäinen mies on mielestäsi liian nuori katsottavaksi "sillä silmällä"
Minua on viime päivinä alkanut hieman vaivata eräs asia. Mulla on mukava serkku josta on viime aikoina tullut minulle hyvä ystävä, hän muutti puolisen vuotta sitten samalle paikkakunnalle ja on käynyt meillä noin kerran - kolme kertaa kuukaudessa. Vanhin poikani jonka olen saanut suuressa nuoruuden huumassa saapui opiskelupaikaltaan kotiin kaksi viikkoa sitten. No kaverini tuli kylään pojan oltua pari päivää kotona ja nyt ystäväni koettaa järjestellä tapaamisia lähes joka päivälle. Ei siinä mitään kummallista sinänsä, meillä on samanikäiset leikki-ikäiset jotka leikkivät mielellään yhdessä ja vauvat. Mutta nyt kun tulee meille on sievästi puettu ja meikattu, ennen tuli ihan vaan verkkareissa ja tukka ponnarilla. Ja jatkuvasti koettaa päästä poikani juttusille ihan ihmeellisten asioiden turvin. No poikaa on jo alkanut ärsyttää ja sanokin jo, että nähkää nyt jo jossain muualla tuo muija on rasittava.
En oikein tiedä miten asian ottaisi edes puheeksi, eihän katsomisessa nyt sinänsä mitään pahaa ole. Serkkuni on minua 10v nuorempi eli 27v poikani täyttää 19v.
Jotenkin vain tuntuu,. että hän on silti 8v vanhempi ja kahden lapsen äiti, ei mua olis edes tuossa iässä huvittanut vilkuilla jotain alle kakskymppistä. Toki sitä tulee miehiä vilkuiltua, mutta lähinnä kyllä reilusti kolmikymppisiä. Toki saattaa nuoremmastakin ajatella, että tuosta tulee kyllä komea mies aikanaan, mutta eipä sen kummempin tulis mieleen herättää hänen huomiotaan.
Enkä serkustanikaan usko, että hän mitään kummempaa haluaa, uskoakseni hänen avioliittonsa on hyvinkin onnellinen, mutta nauttii kyllä huomiosta.
Mikä siis on sovelias ikäero ns. tiiviimpään vilkuiluun vai onko sitä, olenko minä vain vähän ahdasmielinen?
Kommentit (7)
että oon ite 34 ja saatan vilkuilla sillä silmällä (ja enemmänkin) vähän päälle parikymppisiä, mut edes kaverin lähes mun ikäisiä "lapsia" en.
mutta kaverin lasta vaan ei vilkuilla. Ja piste.
Itsekin mietin, että tuleeko se vähän sellainen "etova" tunne siitä, että ihailun kohteena on minun poikani. Eipä sitä äitinä osaa kuvitella lähes 30v naisten kuolaavan jos ei nyt ihan teinin niin eipä paljon vaillekkaan perään. Ehkä sitä ei kummastelisikaan jos itsellä olisi vain nuo pienet lapset.
ap
..vaan siitä,ettei kaverin lapsiin sekaannuta!
Ite olin 27v ja mieheni 18v, kun tavattiin.. :)
Jos serkkuni on minua 10v nuorempi ja hänellä on ikää 27v niin silloinhan minä olen 37v
ap.
ps. Enkä puhunut kuolaamisesta vaan liiallisesta vilkuilusta ja kyllä tiedän että poika on jo nuori mies ei mikään äidin helmoissa pyörivä napero, silti saa ihmetellä eikös vain?
sillä silmällä.
Itsellä ikää 25v. Ja jos osaa arvioida iän oikein, niin on 20-vuotiaskin vähän nuori vilkuiltavaksi, mutta ehkä just katsoa voi sentään. Sitten kun oon yli 30v., niin ei varmaan alle 25-vuotiaita katselis? Eikä ikinä kaverin (varsinkaan sukulaisen :D :D) lapsia katselis, ellei siis ole vanhempi kaveri kyseessä, jonka lapsi on omaa ikäluokkaa.
Ja se on kans ällöä, jos joku katselee oman lapsensa kavereita tai edes samanikäisiä, vaikka siis olisivat jo aikuisia!
mutta kaverin lasta vaan ei vilkuilla. Ja piste.