Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kyylää naapurin teiniä

Vierailija
08.06.2010 |

Eikä tämä valitettavasti ole edes provo. Kesän tultua on tullut myös naapurin tytön tarve olla bikineissä auringossa tai muuten vain heilua pihalla vähissä vaatetuksissa. Ja eiköhän vaan. Siellä se mun mies ajaa nurmikkoa, kitkee kukkapenkkiä, huoltaa autoa ja tekee vaikka mitä tehokkaammin kuin koskaan ennen! Enkä nyt tiedä pitäiskö olla mustis vai nauraa, mutta kyllä tämä vaivaa isolla veellä. No parasta että sain edes tänne tätä purkaa. Toivottavasti teilläkin on vastaavia ongelmia elämässä. =)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan joskus sen auton akun latauksenkin aikana uros ja naaras liitokset löytäisi toisiaan takapenkillä tai varvaspiuhat huuruisessa tuulilasissa jousten sisäänajon yhteydessä...

Kyllä musta tuntuisi tosi pahalta, jos mun 16v tyttöä aikuinen mies tuijottelisi kiihottuneena..

No on se täysikäinen kun ajaa autollakin. Ottaa oikeastaan aivoon koko juttu. En mä nyt ole nähnyt, että se siellä kiihottuneena tapittaisi, mutta kuitenkin jotain.

Vierailija
22/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan joskus sen auton akun latauksenkin aikana uros ja naaras liitokset löytäisi toisiaan takapenkillä tai varvaspiuhat huuruisessa tuulilasissa jousten sisäänajon yhteydessä...

Kyllä musta tuntuisi tosi pahalta, jos mun 16v tyttöä aikuinen mies tuijottelisi kiihottuneena..

No on se täysikäinen kun ajaa autollakin. Ottaa oikeastaan aivoon koko juttu. En mä nyt ole nähnyt, että se siellä kiihottuneena tapittaisi, mutta kuitenkin jotain.

tuntuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja on katsonut viikonloppuna American Beautya telkusta! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä