Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljeni huijattiin isäksi, olen niiiiiin VIHAINEN!!!

Vierailija
21.07.2005 |

Veljeni on 16-vuotias ja seurustellut puolitoista vuotta erään samanikäisen tytön kanssa. Nyt tyttö on raskaana!

Hän oli veljelleni sanonut syövänsä pillereitä ja totta kai veljeni uskoi ja luotti, kun he olivat seurustelleetkin jo aika kauan. Nyt tyttö on ihan onnessaan ja veljeni totaalisen kauhuissaan.

Veljeni laittoi välit poikki samantien; tuomitkaa vaan rauhassa, mutta kuvitelkaa, millaisen tempun tyttö teki! Tytön äiti on innoissaan, kun pääsee mummoksi, hän on itsekin ollut aikoinaan teiniäiti....

Veljelläni on vielä lukio kesken, ja koko elämä edessä. Ja nyt huijataan tuolla lailla... En kestä.

Tietenkin olisi kondomia pitänyt käyttää ja raskauden mahdollisuus on aina, se on selvä. Mutta silti, silti... Vihaan tuota tyttöä loppuelämäni.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö loppujen lopuksi päätyi aborttiin. Kun hän tajusi, ettei saa vauvan avulla veljeäni itselleen, ei enää lapsikaan kiinnostanut. Veljeni ja tytön suhde päättyi. Tytöllä on jo uusi mies ja ovat jo kuulemma kihloissakin...

Veljeni sai niin kovan kolauksen, että hän kävi muutaman kerran ammattiauttajalla. Lisäksi hän vaihtoi lukiota.

Tytöstä ei ole sen koommin kuultu. Lopulta abortista ei tarvinnut edes puhua. Kun tyttö tajusi tosiasiat, hänen oli helppo tehdä ratkaisu.

Kyllä oli kaamea heinäkuu meillä, en koskaan halua vastaavaa tilannetta kellekään.

ap

Vierailija
142/154 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tyttö ei suostu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

todellakin toivon, että joko tulee keskenmeno tai tyttö tulee järkiinsä (tuskin) ja tekee abortin.

ap.

ja abortin teolla ja järkiinsä tulolla taas on yhteyttä yhtä paljon kuin kulkukoiralla ja sibeliuksella.

mutta kuka ihan oikeasti toivoo pahaa toiselle, sietäis mennä itseensä ja HÄVETÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tietenkään ei saisi huijata, mutta tosiasia on että tapahtunutta ei voi muuttaa, ja vain sydämetön julma ihminen toivoo toiselle pahaa!

Mieti jos joku sanois sulle että toivottavasti saat keskenmenon. Ehkä joskus saatkin. Entä sitten.

Vierailija
144/154 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(abortti ei muuten ole murha).

Muuten on.

Vierailija
145/154 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toivottavasti tyttö ei suostu

Ja viestissä nro 185 ap kertoo, että tyttö teki abortin.

Onnea ap:n veljelle tulevaisuuteen!

Vierailija
146/154 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tapauksia... Mun ystävä ei nyt oikeastaan huijannut kai ketään , mutta aivopesi ja painosti poikaystäväänsä (molemmat silloin 16v) vauvan hankintaan. Seurustelua oli takana 7kk ja kihloihin tyttö ruinais itsensä jos kuukauden seurustelun jälkeen. Eli kihloissa oli olleet huimat puoli vuotta..

Poika ei mun kuuleman perusteella ollut missään vaiheessa halukas ja ilmaisikin sen selkeästi ystäväni tätä surkutteli mulle. No tää mun ystävä ruikutti ja ruikutti vauvakuumeessaan jätkälleen. En tiedä mitä tapahtui mutta tyttö sitten tuli paksuksi noihin aikoihin ja kun näin heitä poikaystävänsä kanssa, ei jätkä vaikuttanut ainakaan onnelliselta vaan oli hiljainen ja vetäytynyt. En ole hirveästi nyt nähnyt kun asun itse muualla nykyään.. No kohta se vauva heille syntyy, että saa nähdä mitä tulee.

Jätkä on kyllä " kantanut vastuunsa " vaikkei tuota lasta koskaan kai halunnutkaan, tuntuu että tää poika on niin nössö ja tossun alla koska tää mun ystävä taitaa muutenkin olla hänen eka seurustelukumppani, että nuolee vaikka tän m kengänpohjat jos tyttö pyytää. Mutta tyhmyydestä kärsii vain itse, että molempien vastuullahan tää homma on.. Tässä tapauksessa kärsii myös tuleva lapsi.. Sillä mun ystävälläni on mielenterveysongelmia (itsetuhoisuus, masennus, oli ehkä muutaman vuoden jäljessä ikäistensä henkistä kehitystä koska käyttäytyi yleensäkkin 10 vuotiaan lapsen tavoin) ja hän ainakin ennen raskauttaan kävi säännöllisesti nuortenpsykiatrilla.

Toinen tapaus on sitten, että mun pikkuveljeni luokalla oleva tyttö kuulemma kerskui yläasteen 9 luokalla että meinaa jättää pillerit ja hankkiutua paksuksi 5 vuotta vanhemmalle poikaystävälleen. Niin hän sitten teki ja tuli paksuksi sillä on parivuotias penska, mutta ei miestä. Eikä ole mitään koulutusta edes miettinyt, saati sitten työtä. Elämä tuntuu valuvan lähinnä nuorisojengeissä pyörimiseen, joskus on kuulemma nähty lastenvaunutkin mukana lähipuistossa yö myöhään samanaikaisesti kun siellä kiskotaan kaljaa ja metelöidään.

Vierailija:

Veljeni on 16-vuotias ja seurustellut puolitoista vuotta erään samanikäisen tytön kanssa. Nyt tyttö on raskaana!

Hän oli veljelleni sanonut syövänsä pillereitä ja totta kai veljeni uskoi ja luotti, kun he olivat seurustelleetkin jo aika kauan. Nyt tyttö on ihan onnessaan ja veljeni totaalisen kauhuissaan.

Veljeni laittoi välit poikki samantien; tuomitkaa vaan rauhassa, mutta kuvitelkaa, millaisen tempun tyttö teki! Tytön äiti on innoissaan, kun pääsee mummoksi, hän on itsekin ollut aikoinaan teiniäiti....

Veljelläni on vielä lukio kesken, ja koko elämä edessä. Ja nyt huijataan tuolla lailla... En kestä.

Tietenkin olisi kondomia pitänyt käyttää ja raskauden mahdollisuus on aina, se on selvä. Mutta silti, silti... Vihaan tuota tyttöä loppuelämäni.

Vierailija
147/154 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, joten vastaan vain tuohon ap:n aloitusviestiin.

Mä en voi ikäpäivänä ymmärtää naisia, jotka tuolla tavoin hankkiutuvat raskaiksi, salaa! Se on niin häpeällinen teko! Lapsen tulee olla haluttu, niin että sitä haluaa MOLEMMAT ei vain se nainen!

Mun miehelle on yks nainen tehnyt saman tempun, huijannut syövänsä pillereitä ja kas kummaa, oli yks kaks raskaana :( Mies pisti välit poikki eikä ole koskaan ollut naiseen yhteydessä, saati lasta tavannut.

Ymmärrän täysin tunteesi, sekä veljesi tunteet. Ei tuollaisen asian kanssa leikitä! Olkoonkin, että lapsi on siinä sopassa se syytön, mutta niin on se mieskin. Jos hän ei halua olla osa lapsen elämää, se hänelle suotakoon, koska hänelle on valehdeltu. Sanokoot muut mitä tahansa, niin näin se vaan on!

Vierailija
148/154 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aloitettu viime kesänä tää keskustelu!

Vierailija
149/154 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ei käyttäydy noin.

Ja mitä pirua pitää sekaantua veljensä tekemisiin. Veljellä on oma elämä, varsinkin kun isäksikin tulossa. Sori nyt, mutta niin se on aikuisten oikeesti.

Siinä tule vastuullisuuskasvatusta oikein tyttöystävän kädestä.

Vierailija
150/154 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäks. mistä sunkin kaltasia kusipäitä oikein sikiää?

Vierailija:

Vierailija:

Me emme voi sitä tietää. En yhtään ihmettelisi jos AP:n veli olisi hädissään valehdellut, vaikka itse suostuikin seksiin ilman ehkäisyä.

Jututa sitä tyttöä niin saat kuulla totuuden!

Hän kyllä ihan suoraan sanoi, että koska vauvakuume oli kova EIKÄ HÄNEN ÄITINSÄKÄÄN OLLUT AJATUSTA VASTAAN, hän päätti jättää pillerit pois. En käsitä tuollaisia äitejä.

Sanoin tytölle, että minä en aio millään tavalla olla yhteydessä lapseen. Samaa on sanonut veljenikin, ainakin vielä tässä vaiheessa, voi tietenkin olla, että mieli muuttuu.

Raskaus on vielä melko alussa ja todellakin toivon, että joko tulee keskenmeno tai tyttö tulee järkiinsä (tuskin) ja tekee abortin.

ap.

Vierailija
151/154 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos veljesi olisi minun poikani, olisin jo huutanut hänelle enemmän kuin ikinä saisin ääntä itsestäni tähän asti. Karjuisin kumin käytöstä ja lapsellisesta käytöksestä. Lisäksi vaatisin häntä tekemään niinkuin MIES tekee: olemaan lapselle isä ja hoitamaan velvollisuutensa. NIIN MAKAA KUIN PETAA!

Joka panossa on lapsen mahdollisuus, niin se vaan on eikä ketään ole huijattu yhtään mihinkään. Minun äitini on tullut raskaaksi 17-v. iässä pillereistä huolimatta ja minun isäni oli MIES: menivät naimisiin ja ovat naimisissa pysyneet.

Veljesi taitaa olla vastuuta pakoileva vellihousu. Ei ihme kun sinunkin asenteesi on ihan päin mäntyä.

Vierailija
152/154 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä veljesi tajuaa ITSE huolehtia ehkäisystä tämän jälkeen. Toivottavasti hänellä on vastuuntuntoa hoitaa lapsen tapaamiset ja elatus.

Vierailija
153/154 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkäpä veljesi tajuaa ITSE huolehtia ehkäisystä tämän jälkeen. Toivottavasti hänellä on vastuuntuntoa hoitaa lapsen tapaamiset ja elatus.

Vierailija
154/154 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tai vieras jos ei halua mahdollisuutta isäksi.