Veljeni huijattiin isäksi, olen niiiiiin VIHAINEN!!!
Veljeni on 16-vuotias ja seurustellut puolitoista vuotta erään samanikäisen tytön kanssa. Nyt tyttö on raskaana!
Hän oli veljelleni sanonut syövänsä pillereitä ja totta kai veljeni uskoi ja luotti, kun he olivat seurustelleetkin jo aika kauan. Nyt tyttö on ihan onnessaan ja veljeni totaalisen kauhuissaan.
Veljeni laittoi välit poikki samantien; tuomitkaa vaan rauhassa, mutta kuvitelkaa, millaisen tempun tyttö teki! Tytön äiti on innoissaan, kun pääsee mummoksi, hän on itsekin ollut aikoinaan teiniäiti....
Veljelläni on vielä lukio kesken, ja koko elämä edessä. Ja nyt huijataan tuolla lailla... En kestä.
Tietenkin olisi kondomia pitänyt käyttää ja raskauden mahdollisuus on aina, se on selvä. Mutta silti, silti... Vihaan tuota tyttöä loppuelämäni.
Kommentit (154)
Vierailija:
Aika vastuuntunnotonta jättää ehkäisy vain tytön huoleksi. Huolehtikoon nyt sitten lapsesta, kun ei kerran ehkäisystä osannut. Ei heru sympatioita multa.
Sanoit juuri kuten olin ajatellut. Vaikka likka erittäin lapsellisesti ja paskamaisesti toimi, ei poikakaan syytön ole!!!
Mitä poika tuosta oppii? Ei mitään. Sama on edessä uudelleen.
Jos suhde oikeasti on " oikea" seurustelusuhde, tällaiset asiat selvitetään juurta jaksaen.
Kyllä, minulla oli ensimmäinen ns. oikea poikakaveri 16 vuotiaana, olin 17 kun mentiin sänkyyn. ja monta 16 vee harrastaa seksiä. Mitä sitten? Vastuu se son silti kannettava. Ennen omaa ekaa kertaani oli selvitetty ehkäisyhommat, tehty selväksi toisillemme, että lapsi on mahdollinen ja mitä sitten teemme, jos niin käy, että tulen raskaaksi jne.
Minusta on uskomatonta, että vanhemmat puolustelevat poikaansa tässä. kaksi siihen lapsen alkuun saantiin on tarvittu. Poika halusi seksiä. Ei ne mitään asioita ole selväksi keskustellu.
siinä mielessä vastuuta on kannettu paremminkin kuin pelkästään kortsua käyttämällä. Kyseessä on 1,5 vuotta kestänyt nuorten seurustelu, ei siis mitään nopean huvin hakua, kuten joku kirjoitti.
Sympatiat 100 % pojan puolella. Todella ikävää joutua näin petkutetuksi rakkauden ja luottamuksen kustannuksella. No, tästä voimme oppia ja omille pojillemme aina muistuttaa, että käyttäkää sitä kortsua siitä huolimatta, että tyttö syö pillereitä, kaksoisehkäisyn luulisi olevan melkoisen varmaa.
Kyllä tuon ikäisenä vakisuhteessa luottamus on jo tärkeää. Ehkäisymuodoksi oli sovittu pillerit, ja tyttö käytti väärin valtaansa.
Vierailija:
Mitä poika tuosta oppii? Ei mitään. Sama on edessä uudelleen.Jos suhde oikeasti on " oikea" seurustelusuhde, tällaiset asiat selvitetään juurta jaksaen.
Kyllä, minulla oli ensimmäinen ns. oikea poikakaveri 16 vuotiaana, olin 17 kun mentiin sänkyyn. ja monta 16 vee harrastaa seksiä. Mitä sitten? Vastuu se son silti kannettava. Ennen omaa ekaa kertaani oli selvitetty ehkäisyhommat, tehty selväksi toisillemme, että lapsi on mahdollinen ja mitä sitten teemme, jos niin käy, että tulen raskaaksi jne.
Minusta on uskomatonta, että vanhemmat puolustelevat poikaansa tässä. kaksi siihen lapsen alkuun saantiin on tarvittu. Poika halusi seksiä. Ei ne mitään asioita ole selväksi keskustellu.
Vierailija:
Mitä poika tuosta oppii? Ei mitään. Sama on edessä uudelleen.Jos suhde oikeasti on " oikea" seurustelusuhde, tällaiset asiat selvitetään juurta jaksaen.
pitääkseen poikaystävän itsellään.
Ymmärrän kyllä, että pojat kasvatetaan jo kotona jättämään kaiken vastuun naiselle, mutta tosiasia on, että tässä maailmassa ei voi luottaa kehenkään muuhun kuin itseensä.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta oliko tyttö itse sanonut tahallaan jättäneensä pillerit syömättä, vai oliko sattunut vain unohdus jota ap nyt suurentelee täällä ja kehittelee omia salaliittoteorioitaan ? Jos tyttö on oikeasti tahallaan halunnut hankkia lapsen niin tuskin hän tulee tekemään aborttia. Joka tapauksessa se joka kärsii eniten on täysin viaton tähän kaikkeen...surullista.
Onneksi luin tämän ketjun. Osaan varoittaa omia poikia, että ei kannata luottaa näihin pikkupimuihin, jotka lukee häälehtiä 15 vuotiaana ja kuvittelee olevansa aikuisia jos saa miehen itselleen. Ja jos poika ei 16 vuotiaana suostu haaveilemaan satuhäistä, jätetään pillerit pois ja ajatellaan, että nyt on pojan pakko suostua.
Tämän tytön olisi kannattanut ajoissa huomata, että lapsi ei ole nukke, joka saadaan ja pannaan pois sitten kun ei kiinnosta. Pojan perheen ei todellakaan tarvitse mädäntyä helvetissä. Tyttö itse teki tieotisen ratkaisun jättämällä pillerit pois ja nyt teki tietoisen ratkaisun hommaamalla abortin kun leikki ei enää kiinnosta.
Jos tyttö nyt sattumalta tekee lapsen, pojan täytyy vaatia kunnon isyystestit. Tuollaiset tytöt paneskelevat yleensä varmuuden vuoksi muutaman muunkin jätkän kanssa kun pelkäävät niin jäävänsä yksin.
(jos tässä nyt ulkopuolisten mielipiteitä kysytään) tytön tulisi tehdä abortti, sillä se on ehkä paras tapa kantaa vastuunsa tässä tilanteessa. mikäli hän ei kuitenkaan siihen pysty, ei siihen tulisi pakottaa. siinä tapauksessa, että tyttö päättää lapsen pitää, minusta myös pojan tulisi olla lapselle isä. ei niin, että yhteen muuttaisivat, mutta tapaisi lastaan ja että lapsella olisi myös toiset isovanhemmat. mielestäni lapsella on oikeus isäänsä, jos se syntyy. siinä vaiheessa ei mieltään tulisi osoittaa enää niin, että lapsi kärsii.
poika olisi ollut se halukkaampi ja tökkinyt kortsun täyteen reikiä. Ja kun tyttö huomaa olevansa raskaana niin hän ei missään nimessä saisi tehdä aborttia, koska abortti on murha ja MOLEMMAT kantavat vastuun vaikka TOINEN huijaa.
Ei hyvä. Sympatiat veljen puolella, 110%:sti. Minä inhoan ja halveksin tälläisiä naisia, nuoria ja vanhoja, jotka käyttävät lasta välineenä miehen " vangitsemiseen" . Jos tyttö päättää pitää lapsen niin minä en veljenäsi edes tervehtisi häntä enää kadulla. Tuollaisilta vastuuntunnottomilta teini-pissiksiltä pitäisi ottaa lapset huostaan jo laitokselta.
Lapsella on vain moraalinen oikeus isäänsä. Ei mikään eikä kukaan pysty pakottamaan poikaa tapaamaan lastaan. Kyllä miehelläkin on oikeutensa, jos ei halua niin sitten EI HALUA lasta. Ei nyt eikä sitten kun se on syntynyt.
Vierailija:
(jos tässä nyt ulkopuolisten mielipiteitä kysytään) tytön tulisi tehdä abortti, sillä se on ehkä paras tapa kantaa vastuunsa tässä tilanteessa. mikäli hän ei kuitenkaan siihen pysty, ei siihen tulisi pakottaa. siinä tapauksessa, että tyttö päättää lapsen pitää, minusta myös pojan tulisi olla lapselle isä. ei niin, että yhteen muuttaisivat, mutta tapaisi lastaan ja että lapsella olisi myös toiset isovanhemmat. mielestäni lapsella on oikeus isäänsä, jos se syntyy. siinä vaiheessa ei mieltään tulisi osoittaa enää niin, että lapsi kärsii.
Opettaa niitä lapsianne käyttämään ehkäisyä ja kunnioittamaan omaa kehoaan niin, että pyrkivät säästymään sukupuolitaudeilta, niin ei tartte tulla tänne valittamaan, että oma veli on idiootti jolle saa nyt nauraa. Anna ap sille veljelles paketti kondomeja ja käske opetella käyttämään niitä ennen kuin menee hässimään ketään !!
Jos valehtelee syövänsä pillereitä eikä syö niin kestäköön seuraukset:abortti tai isätön kakara.
Opettakaa pojillenne, että naiset ei aio passata niitä koko ikäänsä vaan joskus täytyy ottaa vastuu ihan ITSE omasta itsestään! Siten ei pääse ketään huijaamaan.
Eipä tule tällaisia ongelmia. Mekin olemme mieheni kanssa niin toimineet eikä ole tarvinnut kärsiä sukupuolitaudeista tai aviottomista lapsista.
Jos veljesi olisi ollut pidättyväinen ei tytön olisi tarvinnut syödä pillereitä ja petkuttaa veljeäsi.
Ja tyttö olisi päässyt veljesi kanssa naimisiin nopeampaa kuin nyt, koska olisi vain kiristänyt, että pillua ei tipu ennen kuin avioliitossa. veljesi olisi kyllä himoissaan käyttänyt pimun maistraatissa.
Minä en ainakaan antanut miehelleni ennen hääyötä. Näin oletan muidenkin av. mammojen tehneet nuorena. Tämän perusteella kaikki ovat vaatineet miestä käyttämään kondoomia ainakin siihen asti, että teidät on vihitty.
jos yhdessä on päätetty että ehkäisynä on e-pillerit niin tuskin siinä oikein käytettynä vahinkoja sattuu..
tommosia vastuuttomia omahyväisiä naisia löytyy joka ikäryhmästä..ikävä kyllä...
Munkin veljelle tyttö yritti tehdä saman tempun (he olivat 17v) jo lyhyen seurustelun jälkeen. Tyttö siis tahallaan hankkiutui raskaaksi ajatellen näin saavansa varmasti veljeni omakseen. No veljeni ajatteli kantavansa vastuunsa tapahtuneesta ja kihlautui tytön kanssa hetimiten. Me ihmeteltiin kovasti pikakihlausta lyhyen seurustelun jälkeen...Myöhemmin selvisi miksi kihlaukseen oli päädytty eli tuo raskaus sitten, täytyy sanoa että onneksi, keskeytyi hyvin pian ja kihlaus purkautui lähes samantien...
Nyt veli onnellisesti naomisissa ja kahden suunnitellun, ihanan lapsen ihana isä!! Onneksi tuo typerä,itsekäs tyttö ei onnistunut pilaamaan veljen i elämää. Olisihan se aika erilasita nyt, jos lapsi ois tähän maailmaan syntynyt...
Myöhemmin kuulin, että tyttö oli tehnyt saman jekun myös seuraavalle poikaystävälleen ja he saivatkin sen lapsen...viimeksi tytön nähdessäni se oli paisunut yli sata kiloiseksi paksukaiseksi...
Toivon, että sinunkin veljesi vielä selviytyy tilanteesta!!
Pillerit 99% varmoja. Jos toinen tuollalailla valehtelee, niin kaikki sympatiat tuolle nuorelle kundille! " Paneskelee pitkin maita ja mantuja" ? Vihaatko miehiä, vai mikä on sun ongelmas?! Mä ainakin ymmärsin, että tyttö ja poika oli vakisuhteessa.
Vierailija: