Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni huijattiin isäksi, olen niiiiiin VIHAINEN!!!

Vierailija
21.07.2005 |

Veljeni on 16-vuotias ja seurustellut puolitoista vuotta erään samanikäisen tytön kanssa. Nyt tyttö on raskaana!

Hän oli veljelleni sanonut syövänsä pillereitä ja totta kai veljeni uskoi ja luotti, kun he olivat seurustelleetkin jo aika kauan. Nyt tyttö on ihan onnessaan ja veljeni totaalisen kauhuissaan.

Veljeni laittoi välit poikki samantien; tuomitkaa vaan rauhassa, mutta kuvitelkaa, millaisen tempun tyttö teki! Tytön äiti on innoissaan, kun pääsee mummoksi, hän on itsekin ollut aikoinaan teiniäiti....

Veljelläni on vielä lukio kesken, ja koko elämä edessä. Ja nyt huijataan tuolla lailla... En kestä.

Tietenkin olisi kondomia pitänyt käyttää ja raskauden mahdollisuus on aina, se on selvä. Mutta silti, silti... Vihaan tuota tyttöä loppuelämäni.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on vähän kaks piippuinen juttu!itselläni on saman ikäinen poika ja en toivois että minusta viel mummia tulis!veljesi on pitkään seurustellut ja on varmaan luottanut tyttöön mutta sitte kävi" vahinko" abortti on kova pala mutta kyllä niitä lapsia ehtii myöhemminkin saada!oma poikani haluu ensin käydä koulut loppuun ja ssada ammatin joten myöhemmäl iällä vasta lapsiahän sanoi!

Vierailija
102/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joku joskus sanoi, ettei olemssa " yllätysvauvoja" . Jos mies ja nainen on sukupuoliyhteydessä, niin miten se voi olla yllätys? Toisaalta niinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan ei sitten saa harrastaa seksiä ettei tule vahinkovauvoja.

Tai no ehkä minä kun minulta on kohtu poistettu.

Kannatan hedelmöityslakia. Eli kaikki vauvanhaluiset naiset voisi hakea siemenet klinikalta ja maksaa itse vauvansa. Ei tarvitsisi metsästää miehiä ja panna niitä isiksi ilman heidän haluaan.

Vierailija
104/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että lapsi ei ollutkaan hänen... Tunnusti isyyden, koska uskoi tuota äitiä, ja makselikin elatusmaksuja pari vuotta (ja oli muutenkin lapsen elämässä aktiivisesti läsnä), kunnes tuli mieleensä tarkistaa isyys... Testi paljasti, ettei hän ollutkaan isä. Että kyllä se testin voi tehdä milloin vaan, ja isyys kumottiin. Veljeni olis voinut jopa vaatia jo maksamiaan elatusmaksuja takaisin, mutta totesi vain, että siltä lapselta ne olisi pois, eikä vaatinut. Ei ole tosiaan lapsen vika, millainen hänen äitinsä on!

Vierailija
105/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pojankaan tarvitse maksaa vielä vuosiin, kun on opiskelija. Sossu maksaa sen minimin tälle äidille, koska poikasi on varaton(nähtävästi).

Vierailija:

Vierailija:

Ja totta kai veljeni maksaa elatusmaksut (ensin siis vanhempani joutuu maksamaan, kun ei veljelläni ole tuloja). Mutta siihen se jää. Ketään ei voi pakottaa isäksi.

Minä olen " tehnyt" lapseni YHTEISTYÖSSÄ mieheni kanssa, asioista sopien ja neuvotellen. En ole huijannut ketään, eikä siksi miehenikään minau ja lapsiani hylkää.

ap.

Vierailija
106/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki-heti-mulle-nyt -yhteiskunta. Jumalauta se on uskallettava ja osattava kantaa vastuu lapsesta, jos rupeaa seksiä harrastamaan. Miksi ihmiset ei tätä mieti yhtään vaan painelevat heti sänkyyn kun tilaisuus tulee. Mikään ehkäisykeino ei ole täysin varma.

Olen niin kiitollinen vanhemmilleni siitä, että he tolkuttivat päähäni, että seksiä vasta sitten, kun on lapsen valmis ottamaan vastaan. Saman aion tolkuttaa omille lapsilleni. Jos ovat 16 vee valmiina ottamaan lapsen niin siitä vaan sänkyyn sitten. Mutta jos eivät halua lasta, sitten ei ole oikea aika seksillekään.

Vierailija
107/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kortsun kanssa. Ehkä sinun olisi huolehtivana siskona pitänyt kertoa vejellesi kondomista ja siitä, että jokanen yhdyntä voi johtaa raskauteen.

Vahinko on kuitenkin tapahtunut, veljesi kantakoon vastuun niin pitkälle kuin miestä hänestä löytyy.

Vierailija
108/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma oli ollut aika... nooh, kireä. Ilmeisesti isäni oli päästellut kaikki tunteensa ulos, hän osaa olla joskus aika tiukkana.

Tyttö oli alkanut miettiä tekemisiään. Hän oli suostunut miettimään aborttia ja tytön äitikin on luojan kiitos sen kannalla. Tytöllä " ei ole isää" ja ilmeisesti hän ei halua omalle mahdolliselle lapselleen samaa kohtaloa.

Veljeni on edelleen sitä mieltä, ettei tahdo olla missään tekemisissä mahdollisen lapsen kanssa. Vanhempani tekivät myös selväksi, ettei lapselle tule olemaan toisia isovanhempia. Mielestäni raakaa, mutta ymmärrettävää.

Isä oli puhunut myös asianajajan kanssa. Hän oli sanonut, että on mahdollista viedä asia oikeuteen, jolloin jutun kuitenkin todennäköisesti häviäisi. Ei ole oikein mitään lainkohtaa, johon voisi vedota.

Tyttö myönsi valehdelleensa pillereiden syönnistä.

Eli: Abortti on harkinnassa. Tyttö alkoi miettiä itse omaa vastuutaan ja varsinkin sitä, kuinka menetti ihanan poikaystävänsä karmean petoksen takia. Tyttöparka oli kai kuvitellut saavansa pojan omakseen, kun kihloja ei kerran kuulunut.

ap.

Vierailija
109/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a eniten kärsii!

Vierailija
110/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten naiset voivat leikkiä toisten elämällä!

Vierailija
111/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi veljesi on niin nuori, että opiskelee vielä pitkään pitkään eikä joudu maksamaan mitään ja kun vauva on 18 v, hän on itse vasta noin 35 v ja vapautuu elatusmaksuista. Sitten on vielä elämää paljon edessä ja aikaa perustaa sitä omaa oikeaa perhettä. Surullista on vain se, että kaikkein suurin häviäjä on se pieni viaton vauva....

Ajattelen kuitenkin niin, että huijari-äidin tulee huolehtia lapsestaan yksin tai ainakin ilman huijatun isän tukea. Kun on kuitenkin kyse pitkästä seurustelusuhteesta, olisi minusta kohtuullista voida luottaa toiseen ja sopia ehkäisystä yhdessä. Poikaa ei siten voi pitää vastuuttomana, koska kyse ei ollut mikään yhden illan pano.

Tyttö on selvästi ihan hirvittävän lapsellinen eikä tajua yhtään, mitä on tekemässä.

Vierailija
112/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen sitä mieltä, että miehellä ei ole mitään sananvaltaa siihen, pitääkö nainen lapsen vai ei, mutta tässä tapauksessa olen täysin toista mieltä. Tällä tytöllä ei pitäisi olla asiaan mitään sananvaltaa, sillä hän on huijannut poikaa tarkoituksella vaikka on tiennyt tämän kannan. Ehkäisyn pettäminen on täysin eri asia kuin se, että huijataan toista ehkäisyssä.

Vierailija
113/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyttö teki todella väärin, ja on oikein, että kerrotte missä mennään. Silti tuntuu pahalta jos aborttiin pakotatte. Se voi olla ko. tytön elämän suurin päätös.

Palaverissa oli laitettu faktat pöytään ja tyttö oli itse kallistunut abortin kannalle. Minustakin on kohtuutonta painostaa nuorta tyttöä aborttiin, hän varmaan katkeroituisi loppuelämäkseen.

ap.

Vierailija
114/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädätkää helvetti.

Vierailija
115/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap. perheineen on kuvottavia lapsenmurhaajia. Ihan vilpittömästi olen tätä mieltä, jos tytön saatte aborttiin pakotettua. Huijaus tai ei, murha on pahempi juttu.

Mädätkää helvetti.

Kuten sanoin edellisessä viestissä, kyse ei ole pakottamisesta. Vanhempani ja veljeni ja jopa minäkin olemme sen verran humaaneja, ettemme pakota ketään aborttiin.

Ja kuten sanoin, faktat laitettiin pöytään:

1. Tyttö huijasi pitkäaikaista poikaystäväänsä ja petti luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla. Hän tiesi veljeni kannan asiaan.

2. Hän on nyt yksin, paluuta veljeni kanssa yhteen ei ole.

3. Hän joutuu kasvattamaan lapsensa yksin. Veljeni teki selväksi, että kantaa isän vastuunsa vain rahallisesti.

4. Tyttö itse ei tiedä edes isänsä nimeä. Hän ei halua isätöntä elämää lapselleen.

Tyttö saa nyt itse miettiä, mitä tekee. Kun hän tajusi, ettei saa veljeäni itselleen yhteisen vauvan avulla, vauvakin menetti kiinnostavuutensa.

ap.

Vierailija
116/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on vain ainut ja yksi elämä. Älä tuhoa sitä sanoillasi, painostuksellasi! Lapsi joka on tytön mahassa syntyy vain ja ainoastaan kerran!

Vaikka nyt asia tuntuu kamalalta ja ilmeisesti tytö kantaa vastuunsa itse kun sukulaisetkaan eivät tue ja tuomitsevat syntymättömän lapsen. Ei varmasti mikään helppo tilanne 16 vuotiaalle! Minusta hän kuitenkin tarvitsee kaiken tuen minkä jaksatte antaa! Tukekaa isää ja ja puhukaa, miettikää mitä ajattelette lapsesta esim. 10 vuoden kuluttua! Voimia teille vaikeassa tilanteessa. -äiti-

Vierailija
117/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mites sun veli, siis onko ihan järkyttynyt siitä miten tyttöystävä noin petti? Ne kuitenkin ollut kauan yhdesä kun ottaa huomioon että ovat vielä teinejä.

Rakkaus tyttöön katosi samantien.

ap.

Vierailija
118/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:n perhe.

Vierailija
119/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä juttu keksitty???

Veljesi on vastuuton, täysin vastuuton. Halusi hetken huvin, mutta nyt onkin uusi IHMINEN tulossa. Ja sun vahemmat vaan jeesustelee ja suojelee tollasta junttia??? Uskomatonta. Millä planeetalla te elätte???

Vastuu on kannettava. Abortti ei todellakaan ole oikea ratkaisu. Veljesi on aika kasvaa isoksi. Mitä paneskelee pitkin maita ja mantuja, jos ei edes tiedä, miten lapsia tähän maailmaan tehdään. Käsittämätöntä.

Vierailija
120/154 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No mistähän sitten, jos äidille ilm..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme