Apua...jännittää...huomenna tehdään gynen polilla mulle abduktio
:D
Kommentit (50)
mitään kipua poista. Ja tuntuu vielä kaiken lisäksi epämiellyttävältä!
Se tarkoittaa sitä että siirretään jotain kohtaa tavallaan kauemmaksi. Ehkä kyse on tästä? Esim. synnytyksen jälkeen kohtu tai munasarjat siirtyneet pois paikoiltaan ja nyt korjataan asentoa? Se on nimenomaan abduktiota.
Tän on tultava ulkoavaruudesta tän viestin. Eihän tämä muuten ole mahdollista! Minutkin on muuten inhutoibu ja abduktoitu joten tiedän mistä puhun.
Apua, mä kirjoitin tämän ktjun aloitusviestin niin kauan sitten ja nauroin sille silloin ,mutta ei mulla ollut aavistustakaan että tää viesti paisuis tälleen! *reps* ap nauraa :D
miksi se aiempi reps tummennettiin mutta ei näitä? reps reps reps?? hei haloo kuka siellä tummentelee mun repsejä???
kun kirjoittaa reps niin se tummennetaan automaattisesti! Hupaisaa! reps reps reps
(en oo varma onko se tuo sana) mutta sinnepäin, onko muita joille tehty tuo paikallispuudutuksessa? sattuuko paljon jälkeenpäin?
Mä ottaisin ainakin luomu-abduktion ja ilokaasua obduktioon. Onhan se kiva kokea se täysillä eikä jossain puudutuksessa.
abduktio abductio , loitontaminen
raajan, sormen tai varpaan loitontaminen kehon, käden tai jalan keskiviivasta (vastakohta: adduktio)
abrasio uteri kohdunkaavinta , abrasio cavitatis uteri , abrasio mucosae uteri , kohtuontelon kaavinta
kohdun limakalvon pääosan poistaminen erityisinstrumentilla, kaapimella
abraasio abrasio
pois raapiminen tai raapiutuminen, hioutuminen, kuluminen; pintakudoksen poistaminen erityisinstrumentilla (kaapimella); naarmu, pieni pintahaava esim. ihossa tai silmässä; hampaan kuluminen esim. liian voimakkaan harjauksen tai vastakkaisen leuan proteesin aiheuttamana
mä en suostuis obduktioon kuin korkeintaan intuboituna. muuten voi kyllä sattua...