Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa yksityistä terapeuttia Helsingissä (tai Espoossa)

Vierailija
08.06.2010 |

Olen ihan loppu. Avioliitto kuralla (minä petin) enkä tiedä mitä haluan elämältäni. Nyt olisi ulkopuolinen apu tarpeen. Mihin ottaa yhteyttä? Terveyskeskuksen kautta en oikein apua saanut.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituksia lisää...

Vierailija
2/33 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso on korkein eli VET. On psykoterapeuttiliiton psykoterapettien kouluttaja. Eli terapia on todella laadukas. On aika täyteen buukattu mutta koskaanhan ei tilannetta tiedä kysymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Ervastilla on vastaanotto Olarissa. Hän on psykologi ja psykodynaaminen psykoterapeutti, jos syvemmin haluat selvittää mistä ongelmasi johtuvat. Käy katsomassa hänen kotisivut. Varmaan voi olla aikoja

Vierailija
4/33 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tässä samassa yhteydessä kysyä suosituksia Tampereen pään psykoterapeuteista? t. nyt olisi voimia aloittaa terapia

Vierailija
5/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava!

Vierailija
6/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on hänen tapansa? Kuunteleeko? Antaako neuvoja?

Itse olen käynyt Väestöliitossa Keijo Markovan luona ja on loistava.

Vierailija
7/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukaisin tuon Teija-Liisan sivuja, mutta onko hän keskittynyt ennemminkin seksuaaliterapiaan? Haluaisin koulutetun psykoterapeutin, siksi hiukan mietityttää...

ap

Vierailija
8/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin pitkän listan psykoterapeuteista Mielenterveyden keskusliiton sivuilta, mutta mielelläni ottaisin vastaan hyviä kokemuksia muilta.

ap

Vierailija
9/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gestalt-terapeutti, vastaanotto Haagassa

Vierailija
10/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Gestalt-terapeutti vaikutti hyvältä! Laitan meiliä :)

ap

Vierailija
11/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opitko tutkimaan enemmän itseäsi ja mitä haluat?

Vierailija
12/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin tietoiseksi monesta asiasta... esim. suurin osa omista ärsytyksistä muissa on ärsytystä omista ominaisuuksista. Ja että olen vastuussa omista valinnoista, mitään ei oikeasti ole "pakko" tehdä.

Vierailija
13/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö montakin kertaa vastaanotolla? Oliko terapia ratkaisukeskeistä ollenkaan, vai ennemminkin itsetutkiskelua?

Vierailija
14/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetutkiskelua. Mutta joitain kertoja "harjoiteltiin" ongelmatilanteessa toimimista. Kävin harvakseltaan parin vuoden ajan, ei ollut varsinaista akuuttia kriisiä päällä.

Vierailija
15/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli petin miestäni enempi henkisesti ja tämä oli eka kerta lasten jälkeen. Ennen lapsia olen pettänyt. Nyt olen myös ihan hukassa, tosin olin varmaan ennenkin mutta nyt vielä enempi ja olen kadottanut elämänhaluni ja en tiedä mitä haluaisin.

Vierailija
16/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Gestalt-terapeutti vaikutti hyvältä! Laitan meiliä :)

ap

vaan soitat. Monet tuntemani terapeutit sanovat kaikille meilaajille, että täyttä on, sillä puhelimeen tarttuminen kertoo jo paljon enemmän motivaatiosta. Soittajille saattaisi ollakin siis tilaa ;)

Vierailija
17/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen kadottanut kaiken ilon elämästäni. En tiedä mitä haluan; pitäisikö jatkaa miehen kanssa vai erota. En tiedä rakastanko miestäni enää, vai ovatko tunteeni kadonneet vain siksi, että ihastuin toiseen mieheen. Välillä olen aivan turta, en kykene tekemään mitään. Välillä reipas, mutten tunne oloani iloiseksi tai onnelliseksi.

Toivottavasti terapia auttaa. Mieheni kanssa en pysty keskustelemaan pettämisestäni tai tulevaisuudesta tai mistään. Olen vain lukossa ja ahdistunut.

ap

Vierailija
18/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittu, että ajanvarauskyselyt mailitse tai puhelimitse. Outoa, jos sitten sen perusteella asiakkaat valkataan..

ap

Vierailija
19/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ihminen hakee apua viimeisillä voimillaan ja sitten tyrmätään motivaation puutteesta? Huhhuh.

Vierailija
20/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittu, että ajanvarauskyselyt mailitse tai puhelimitse. Outoa, jos sitten sen perusteella asiakkaat valkataan..

ap

Jos terapeutille tulee vaikka 10 lähestymismeiliä ja -soittoa päivässä, niin jotenkin asiakkaat on karsittava ja valittava. Tämä on aika helppo ja päteväkin tapa karsia osa pois, niin valitettavaa kuin se onkin.

15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän