Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyykö teillä miehen vaatekaappi järjestyksessä?

Vierailija
08.06.2010 |

Laittelin taas pyykkejä ja avasin miehen kaapin ja laatikoston: järjetön mylläkkä! Sama toistuu joka ikinen kerta. Aina pitäisi siivota ensin kaapiston sisältä ennen kuin laittaa lisää puhtaita sinne. Ei ihmekään, että aina kyselee jotain "hukassa" olevaa vaatetta.

Nyt meni hermo lopullisesti ja päätin ottaa käyttöön miehen kohdalla saman menetelmän kuin lastenkin kohdalla: lajittelen vaatteet kunkin omaan pinoon, mistä saa itse laittaa kaappiinsa.

Kauankohan menee ennen kuin oppii.. Menenkin heti laittamaan lisää pyykkiä koneeseen, että riittää loppu viikollekin viikattavaa :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinossa, muttei millin tarkassa.

Vierailija
2/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen vaatekaappi ja miehellä ei ole kuin yksi hylly käytössä, joten ei montaa minuuttia viikossa vaadi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin se on, mutta ei ole minun asiani siivota. Tämä ei ole hotelli.

Vierailija
4/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puoli vaatehuoneesta on paljon paremmassa järjestyksessä kuin omani...

Vierailija
5/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kamat on siisteissä, tarkoissa pinoissa ja minun puoleni taas on yksi sekava kasa vain :)

Vierailija
6/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee muutenkin niin päin, että mies on siisteydessä tarkempi ja minä sellainen rento-reiska.

Vierailija
7/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin aina järjestelin pinot ennen kuin laitoin silitetyt vaatteet kaappiin, mutta nykyään en enää viitsi ja ehdi, laitan vaan siistit pinot sekaisten päälle...ei kovin järkevää, eikä ainakaan kivan näköistä :(

Vierailija
8/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kasat menevät aina sekaisin ja vaativat siis säännöllistä järjestelyä. Miehellä ei koskaan ole pinot epäjärjestyksessä tai vinossa.

Vierailija
9/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee muutenkin niin päin, että mies on siisteydessä tarkempi ja minä sellainen rento-reiska.

Viikkaan miehen vaatteet, mutta en laita niitä kaappiin.

Laittakoot itse niinkuin haluaa.

Vierailija
10/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippaan miehen pyykit hänen vaatekaapin pohjalle. Mies viikkaa vaatteet noin 6 kertaa vuodessa kaappiin.

Vierailija
11/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kaikkio sen arkivaatteet. Välillä ne laatikot on niin myllätty ettei sinne meinaa saada mahtumaan mitään. En viikkaa ja järjestele vaan levittelen niitä sen verran, että uudet puhtaat mahtuu sisään. Enkä yhtään ihmettele miksi ei löydä ikinä mitään sieltä.....

Jos jättäisin pinoon esim sängylle niin seuraavaksi ne olisi lattialla siistissä mytyssä. Ei se mies niitä sinne laatikkoon lattaisi. Ja minä taas ene kestä kun vaatteita lojuu lattialla. Appiukkokin pitää vaatteitaan lattialla, joten omena ei kauas puusta putoa.

Itselläni melkein kaikki vaatteet henkarissa kaapissa + muutama hylly. Hyllyjen pinot ei millintarkasti suorassa mutta pinossa kuitenkin.

Vierailija
12/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on sen sijaan aivan sekamelskassa jatkuvasti. Samoin lapsen koska minä sitä täyttelen ja otan vaatteita.

Vierailija
13/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaappini on aivan mylläkässä ja lasten myös, mutta aina kun mies järjestää pyykit, ne ovat tikkusuorissa riveissä tosi siistissä järjestyksessä.