Pysyykö teillä miehen vaatekaappi järjestyksessä?
Laittelin taas pyykkejä ja avasin miehen kaapin ja laatikoston: järjetön mylläkkä! Sama toistuu joka ikinen kerta. Aina pitäisi siivota ensin kaapiston sisältä ennen kuin laittaa lisää puhtaita sinne. Ei ihmekään, että aina kyselee jotain "hukassa" olevaa vaatetta.
Nyt meni hermo lopullisesti ja päätin ottaa käyttöön miehen kohdalla saman menetelmän kuin lastenkin kohdalla: lajittelen vaatteet kunkin omaan pinoon, mistä saa itse laittaa kaappiinsa.
Kauankohan menee ennen kuin oppii.. Menenkin heti laittamaan lisää pyykkiä koneeseen, että riittää loppu viikollekin viikattavaa :)
Kommentit (13)
Meillä on yhteinen vaatekaappi ja miehellä ei ole kuin yksi hylly käytössä, joten ei montaa minuuttia viikossa vaadi.
sekaisin se on, mutta ei ole minun asiani siivota. Tämä ei ole hotelli.
miehen puoli vaatehuoneesta on paljon paremmassa järjestyksessä kuin omani...
Miehen kamat on siisteissä, tarkoissa pinoissa ja minun puoleni taas on yksi sekava kasa vain :)
Meillä menee muutenkin niin päin, että mies on siisteydessä tarkempi ja minä sellainen rento-reiska.
Aiemmin aina järjestelin pinot ennen kuin laitoin silitetyt vaatteet kaappiin, mutta nykyään en enää viitsi ja ehdi, laitan vaan siistit pinot sekaisten päälle...ei kovin järkevää, eikä ainakaan kivan näköistä :(
Itselläni kasat menevät aina sekaisin ja vaativat siis säännöllistä järjestelyä. Miehellä ei koskaan ole pinot epäjärjestyksessä tai vinossa.
Meillä menee muutenkin niin päin, että mies on siisteydessä tarkempi ja minä sellainen rento-reiska.
Viikkaan miehen vaatteet, mutta en laita niitä kaappiin.
Laittakoot itse niinkuin haluaa.
Kippaan miehen pyykit hänen vaatekaapin pohjalle. Mies viikkaa vaatteet noin 6 kertaa vuodessa kaappiin.
jossa kaikkio sen arkivaatteet. Välillä ne laatikot on niin myllätty ettei sinne meinaa saada mahtumaan mitään. En viikkaa ja järjestele vaan levittelen niitä sen verran, että uudet puhtaat mahtuu sisään. Enkä yhtään ihmettele miksi ei löydä ikinä mitään sieltä.....
Jos jättäisin pinoon esim sängylle niin seuraavaksi ne olisi lattialla siistissä mytyssä. Ei se mies niitä sinne laatikkoon lattaisi. Ja minä taas ene kestä kun vaatteita lojuu lattialla. Appiukkokin pitää vaatteitaan lattialla, joten omena ei kauas puusta putoa.
Itselläni melkein kaikki vaatteet henkarissa kaapissa + muutama hylly. Hyllyjen pinot ei millintarkasti suorassa mutta pinossa kuitenkin.
Omani on sen sijaan aivan sekamelskassa jatkuvasti. Samoin lapsen koska minä sitä täyttelen ja otan vaatteita.
Oma kaappini on aivan mylläkässä ja lasten myös, mutta aina kun mies järjestää pyykit, ne ovat tikkusuorissa riveissä tosi siistissä järjestyksessä.
pinossa, muttei millin tarkassa.