Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallupintapainen: mitä karvoja poistat vartalostasi/ ikä/ ammattisi?

Vierailija
12.07.2005 |

Naisten saunaillassa arvuuteltiin karvanpoistajien ammatteja + virkoja.

Itse olen 30+v., parturi kampaaja ja poistan kaikki karvat kainalosta alaspäin. Tällä hetkellä äitiysvapaalla.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat pinseteillä, ja kainalot, sääret sekä alakarvat vahalla. Joskus olen alhaalta kokonaan posliini. Tällä hetkellä n. 1 cm leveä karvaviiva häpyvaosta alkaen. Vaihtelu virkistää!

Niin: olen matkaopas, ikää 30+

Vierailija
22/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v insinööri (nainen!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kainalo -ja alapääkarvat sekä sääret silloin kun alkaa liian miehiseltä näyttämään!

Kertokaas te vahailijat joku hyvä kylmä- tai kuumavaha. Itse joskus yrittänyt liuskoilla, karvat jää paikalleen ja ihoon jää vahaa, jota ei saa millään konstilla pois.

Vierailija
24/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset muutaman kerran vuodessa

kainalokarvat sheivaan joka kerta kun käyn suihkussa

bikinirajat sheivaan n. kerran viikossa,loput karvat leikkaan saksilla niin lyhyeksi kuin mahdollista,ja joskus vetäisen posliiniksi

sääret vahaan tai sheivaan aika usein

Vierailija
25/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kainalokarvat ja säärikarvat 2krt viikossa, alapään karvoitus kerran päivässä, kulmat nypin joka toinen päivä

Vierailija
26/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan ns. pitkin hampain säärikarvat ja kainalokarvat (hokien itselleni, että on tää hullun hommaa ja miks mä tätä teen).

Vierailija
27/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvat ovat minulla tosi hidaskasvuiset. Riittää epilointi 2-3 kk välein. Kainalot ajelen viikottain. Häpykarvat (kaikki) poistan vahalla mieheni avustuksella. Vaha on ollut nyt Bodyshopin sugar lämminvaha. Ohuelti laitettuna tepsii hyvin.

Vierailija
28/39 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kainalot, sääret ja bikinirajat aina suihkussa käydessä. Nypin kulmakarvat aina kun muistan, vähän liian harvoin kuitenkin.

Vierailija
29/39 |
13.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain säärten vahaus parin kk. välein. Ja kulmakarvojen nypintää joskus. Kainalot ja häpykarvat on poistettu parisen vuotta sitten Derma clear menetelmällä, joten niistä ei enää tarvitse huolehtia.

Vierailija
30/39 |
13.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat, säärikarvat, kulmakarvat, alapääkarvat (siistien, ei kaikkia pois)

Vierailija
31/39 |
13.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajelen kainalot, käsivarret ja sääret. Hiuksia leikkuutan tarpeen mukaan. Alapäähäni en kajoa kun pysyy siistinä näemmä muutenkin

28v

Vierailija
32/39 |
13.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin kulmakarvani kerran viikossa. Alapääni joko nypin tai ajelen posliiniksi, niin usein kun on tarve. Minulla ei kasva kainalo, eikä säärikarvat, vaikka olenkin tumma, joten niitä ei tarvitse paljon ajella...

Vierailija
33/39 |
13.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin hän k.o. ammatissa olevana on. Enpä ole koskaan hänellä pimpsakarvoja nähnyt, ja oltu yhdessä 12 vuotta.

Vierailija
34/39 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
35/39 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalot + sääret ajelen n. kerran viikossa. Alapään karvat pari kertaa/vko.

Vierailija
36/39 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot sekä häpykarvat sheivaan pari kertaa viikossa. Sääret epiloin, tai joskus käyn vahauttamassa.

Jotkut kokee häpykarvojen poistamisen ongelmallisena. Minulla pitkän kokemuksen mukaan säännöllinen sheivaus on ollut paras keino. Ei ole iho-ongelmia.

Vierailija
37/39 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan sääri- ja kainalokarvat. Alapään siistin talvella kapeaksi tolpaksi ja kesällä kokonaan paljaaksi.

Vierailija
38/39 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 vuotias tuntiopettaja.

Vierailija
39/39 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat nyppien, on tatuoitu. Kainalot sheivaan. Sääret epilaattorilla. Alapäänkarvat olleet muutaman vuoden kokonaan poissa vahauksella, sekä pinseteillä nyppien.