Gallupintapainen: mitä karvoja poistat vartalostasi/ ikä/ ammattisi?
Naisten saunaillassa arvuuteltiin karvanpoistajien ammatteja + virkoja.
Itse olen 30+v., parturi kampaaja ja poistan kaikki karvat kainalosta alaspäin. Tällä hetkellä äitiysvapaalla.
Kommentit (39)
Sääret epiloiden, kainalot sekä alapäänkarvat vahalla, kulmat nyppien.
sääret vahalla/epilaattorilla, osan alapäänkarvoista vahalla, saksilla pätkin lyhkäsemmiksi loput, kainalot yleensä sheivaan, kulmat nypin.
Nyt isomahaisena (rv 32) alkaa olla se tilanne, etten kunnolla vahaamaan taivu, joten tupsusta kiinni ja naps! ;)
poistaa kaikki sääri-,kainalo- ja alapääkarvat
24v, kokki
sheivaan kainokaravat, säärikarvat
alapäätä trimmaan (bikiniraja+pitkät lyhyemmiksi)
kulmat nypitytän kampaajalla käydessäni.
Kulmat nyppien, kainalot ja häpyhuulien alueen sheivaan. Epilaattorilla sääret. Loput häpyalueenkarvat vahalla ja pinseteillä.
Aika arvattavaa, että kun karvoista kysytään, niin mainituksi tulevat myös häpykarvat.
Koska en eritysemmin tykkää karvoistani, niin pidän vartalonkarvat kokonaan poissa. Vuosi sitten kävin valoimpulssihoidolla lopullisesti poistattamassa säärikarvat. Seuraavaksi on tarkoitus tehdä sama juttu kainalo-, sekä häpykarvoille. Maksaa, mutta kannattaa.
Kainalot ainoastaa sheivaan. Sääret ja häpykummunkarvat epilaattorilla. Sieltä alempaa jälkovälistä lyhentelen vaan saksilla varoen suurehkoja häpyhuulia.. Kulmat nyppien.
Ajan kainalo ja säärikarvat joka toinen päivä. Alapää karvat siistin kerran viikossa. Ikää on 24.
Hiukset leikkaan apri kertaa vuodessa.
Kainalokarvat joka kerta, kun käyn suihkussa.
Sääret pari kertaa kesässä.
Alapäätä siistin sivuista.
Kainalot posliinit, kulmat siistin säännöllisesti mutta ei ikinä viivoiksi yök!, pimpsassa pieni tupsu muuten posliini ja sääret aina sileät mitä nyt joskus ehtii pieni sänki kasvaa. Ja olen 28v lähihoitaja.
Kainalot ja sääret höylällä, kulmat nypin ja alapää veet+höylä+sakset
Haluaisin alapääkarvan pois, mutta ihoni tulehtuu aina todella pahasti ja paraneminen kestää kuukausia. Kokeiltu on höylällä, vahalla ja jopa pinseteillä nyppimällä.
Inhoan rehottavaa bikinirajaani!
kainalot, sääret ja alapäänkarvojen siistiminen.
Kainalot, sääret ja alapään ajelen kokonaan. Toki kulmakarvoja nypin myös.
Kulmakarvat hoidatan melko usein kosmetologilla, ja samoin säärtenvahaus. Muutama kerta on tullut teetettyä brassivahaus myös alapäänkarvoille. Muutoin pinsettien kanssa pidän ne poissa.. Nännienympäryskarvat (sellaiset mustat paksut) olen käynyt poistamassa valoimpulssissa hyvällä menestyksellä. Nyt säästän samaan memnetelmään pimpsakarvojen lopulliseen poistoon.
Sääret epiloin, kainalot ja käsivarret (tooosi pitkät tummat karvat muuten) ajan, kulmat nypin.
Kulmakarvoja yritän aina välillä nyppiä. Siinäpä se sitten olikin.
Sheivaan kainalot, käsivarret ja sääret pari kertaa viikossa. Kulmakarvoja nypin kun jaksan.. Alapään karvoja leikkaan saksilla, jos ajan ne kokonaan pois, alkaa sietämätön kutina! Hiuksia leikataan ehkä pari kertaa vuodessa...
Poistan: kainalokarvat, säärikarvat ja osan alapään karvoista.