Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex maksullinen nainen vastaa kysymyksiin

Vierailija
06.07.2005 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin veloitin 100e per tunti. Siitä on tosin jo vuosia. Olin köyhä opiskelija ja rahapulassa.

Vierailija
2/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkykumppania, vaan he valitsevat sinut. (hikinen, kaljupää jne jne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinnumeroni oli netissä maksullista seuraa tarjoavalla sivustolla ja asiakkaat soittivat minulle sitä kautta. t.ap

Vierailija
4/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olin todella valikoiva asiakkaiden suhteen ja lopulta tapasin vain tiettyjä " vakioasiakkaita" .

Toivon, etten olis ikinä tuohon hommaan eksynyt, mutta tyhmyyksissäni tuli tehtyä niin. Vaikka tienasin paljon rahaa, niin ei se poistanut työn epämiellyttävyyttä.

ap

Vierailija
5/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisia miehiä, mukavia ihmisiä. Mutta joukkoon mahtui kyllä inhottaviakin tapauksia. Mitään isompia vaara- tai ongelmatilanteita minulla ei kuitenkaan ollut.

ap

Vierailija
6/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvaa?

Vierailija
7/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäisitkö itseäsi? Hankalaa luonnetta tai raskauksien myötä kertyneitä liikakiloja. Pohditko koskaan asiakkaittesi parisuhteiden taustoja? Syitä sille mikä sai miehen käyttämään palveluitasi.

Vierailija
8/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo enkä suosittele sitä kenellekään. Joudun hyväksymään koko loppuelämäni sen, että suhteeni miehiin ja seksiin on erilainen kuin ennen. Niin paljon kaikenlaista on joutunut näkemään. Onneksi elämäntilanteeni on nykyään aivan erilainen kuin ennen.

ap

Vierailija
9/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut todellakaan niin köyhä, etten olisi voinut hoitaa talousongelmiani jotain muuta kautta. Minulla oli vuokrarästejä yms, jotka hoidin pois, mutta lopulta ei kyse enää ollut edes siitä. Kun olin homman aloittanut ja huomasin kuinka helposti sitä kautta sai rahaa, en osannut enää lopettaa.

Vierailija
10/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...esim. sitä, että joku korsto raiskaa sut ilman, että käyttää kortsua ja saat jonkun aidstin tai muuta.

Tai että joku äijä on väkivaltainen ja hakkaa sut kun et tee tai näytä tietyltä.

Tai oliks joku joskus pettynyt, kun et ollutkaan rahan arvoinen tai niin kuin monelle varmaan saatto tulla heti orgasmin perään morkkis ja sitten sitä pahaa oloa purki väkivaltaisesti suhun?

Itse nimittäin olin just tänä keväänä ulkomailla, joissa kristittyjen nuorten kanssa käytiin mm. prostituoitujen alueella rukoilemassa ja jakamssa ruusuja tytöille symbolina Jumalan rakkaudesta heitä kohtaan ja monet olivat pahoinpideltyjä ja paljon tehtiin myös murhia tuolla alueella ja eniten ne parittajat tyttöjä hakkas.

Hienoa, että olet pääässyt " kuiville" . Siunausta sulle

Vierailija
11/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla on taipumus haihtua. Oli ammatti tai hankintatapa mikä hyvänsä. Noin 90 % meistä tavallisista pulliaisista on kaiketi tämän kokenut ainakin jossakin elämänsä vaiheessa (etenkin nuoruus eli aika jolloin sinäkin ammattia harjoitit). Mitä konkreettista sait ammattisi turvin hankittua, sellaista, jota et olisi jollain muulla keinoin saada?

Vierailija
12/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohdallesi sattunut pohjamutia pöyhivä asiakas tai kollega? Oletko miettinyt selviytymistrategioita noiden tilanteiden varalle?

Vierailija
13/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuja, naimisissa olevia miehiä. Sain kuulla lukuisia selityksiä siihen, miksi he kävivät luonani ja lähes aina syy heijastui oman parisuhteen ongelmiin. Jotkut halusivat tulla ihan vain juttelemaan ja kyselemään neuvoja. Silloin vastasin, että mene kotiin ja pidä vaimoasi hyvänä. Ikinä ei mielestäni unohtunut, että tuo on jonkun aviomies, toivottavasti ei heiltäkään. Minun puoleltani se oli aina puhtaasti taloudellinen suhde ja tätä pyrin aina korostamaan, vaikkei se aina kyllä mennyt perille.

Vierailija
14/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en kuitenkaan kertonut tätä kyseiselle henkilölle.

Vierailija
15/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut kokemaan. Ääntä olen joutunut korottamaan saadakseni humaltuneen asiakkaan ulos, mutta siinä taitaa olla pahin.

Sitten monet (naimisissa olevatkin) asiakkaat ovat halunneet seksiä ilman kondomia, mikä ihmetyttää ja suututtaa vieläkin! En tietenkään siihen kertaakaan suostunut, mutta varmaan sellaisiakin löytyy, jotka suostuvat.

Vierailija
16/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuivatko muut kokememuksiesi aikana/jälkeen naiveilta?

Vierailija
17/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes haaveillut. Koin sen kaksinaismoralismin jotenkin häiritseväksi. He tulivat luokseni sellaisella " pelastava ritari" -asenteella ja kyselivät, että miksi sinä alennut tekemään tätä kun olet niin fiksu/kaunis/mukava yms. Heille yleensä esitin vastakysymyksenä, että miksi sinä alennuit tulemaan tänne?

ap

Vierailija
18/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko todellisuus muuta. Ehkä taloudellisen ylemmyyden turvin tehtyä alistamista?

Vierailija
19/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pelko on jo haalentunut siitä mitä se oli. En ole pitkään aikaan miettinyt näitä juttuja, mutta vähän aikaa sitten kulkiessani kadulla, tuli vastaan entinen asiakkaani. Mies tunnisti minut, mutta ei luonnollisesti sanonut sanaakaan.

Toivon, etten koskaan joudu kohtaamaan sellaista tilannetta, että menneisyyteni paljastuisi, koska en tiedä mitä silloin tekisin. Esimerkiksi kihlattuni ei ikinä hyväksyisi menneisyyttäni.

Vierailija
20/29 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen naisten halveksuvan ammattikunnan edustajia miehiä enemmän. Luuletko tämän olevan kateutta?

Työskentelitkö parittajan laskuun? Tunsitko mieskollegoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän