Miehet(ja naiset)peskää perseenne!!!
Kyllä yökötti kun mies työns 69:ssä paskasen hanurin mun nenään kiinni. YÖÖÖKKKKKK!!!Enpä ole ikinä ennen moiseen törmännyt. Takuuvarma TURN OFF. ja varmasti naistenkin takalistot lemuaa jos niitä ei paskan jälkeen pese.
Hyh hyh, kyllä meni seksihalut taas vähäksi aikaa, enkä ees ole mikään tiukkapipo.
Miehet, JOS haluatte suuseksiä niin mikä siinä peseytymisessä on niin vaikeeta? Miettikääpä itse jos nuolisitte naista ja paskakikkareet roikkuis persekarvoissa. Nami nami vaan...
Kommentit (31)
Siis miten se käsi taipuu sinne sen käsisuihkun kanssa? Ei mitenkään. Tietysti jos sä peset sen eukkos perseen niin juu onnistuu. Ja mä hiillyn jos musta siltä tuntuu. Mä luulen, että sä et edes ole nähny sun naisesi pesemässä persettään wc-pöntöllä, koska olet noin hakoteillä. Ja hei, pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että sua kiinnostaa ihan helvetisti mun perse ja mun pesutavat. ;)
Tottakai onnistuu niin jos se suihku on etupuolella, mutta käsi takapuolella. Jos asia on näin niin luovutan...
että olet notkea kuin rautakanki. Et siis saa molempia käsiäsi takapuolellesi, toisessa kädessä suihku ja toisella kädellä peset. No nyt ymmärrän, miksi peset etupuolelta. Olet niin lihava, ettei se onnistu kuin siten!
Siis miten se käsi taipuu sinne sen käsisuihkun kanssa? Ei mitenkään. Tietysti jos sä peset sen eukkos perseen niin juu onnistuu. Ja mä hiillyn jos musta siltä tuntuu. Mä luulen, että sä et edes ole nähny sun naisesi pesemässä persettään wc-pöntöllä, koska olet noin hakoteillä. Ja hei, pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että sua kiinnostaa ihan helvetisti mun perse ja mun pesutavat. ;)
Kuinka usein on usein? Siis olet nähnyt ainakin 10 eri henkilöä, jotka pesevät perseensä etukautta häntäluuhun saakka. Miten päin muuten pyyhit, eteen vai taaksepäin?
usein naiset pesevät pillunsa wc-pöntöllä jalat levällään käsisuihkulla. (jos siis tekevät sen muutoinkin kuin vaikka suihkussa) Kädellä siitä sitten pesevät pimppansa ja myöskin se käsi yltää sitä kautta sinne persevakoon.
nyt siis keskustellaan perseenpesusta!! Itse pesen muuten sekä ETU että TAKApuolelta, siis vessassa käsisuihkulla :-)))
t.ap
Saatko molemmat kätesi yhtä aikaa selän taakse?
173cm ja 59kg. Rauhoitu jo.
Koulussakin jo opetetaan että naisen tulisi pyyhkiä / pestä edestä taaksepäin. eli takaa eteenpäin ropeloivat pimatsut saavat kakkipakteereja pinperoon hyvin herkästi.
Yhden äijän näin joka pesi persettään etukautta, olu pokassa pitämistä :D
Mut kaikikka pesutekniikoilla pyritään siis samaan. Että perse on puhdas kun se 69:ssä naamalle lävähtää.
Kylllä se vaan niin on että ennen suuseksiä KUMPIKIN on käynyt pesulla. Ei mun ainakaan tee mieli ottaa suihin jos toinen ei oo käynny pesulla ja en kyllä anna toisen mennä kielen kanssa vakoihini jos en ite oo pesuilla käynny. Puhtaus ennen kaikkee ni nauttii kumpikin
Saatko molemmat kätesi yhtä aikaa selän taakse?
Joo kyllä sulla nyt on ihan selkeästi jotain ongelmia. Saatko sä nyt tästä jotain? No mä autan sua, jos asia on niin. Mä luulen, että se sun eukkosi on niin lihava (vatsakas) ettei kykene pesemään pilluansa etukautta, koska mahdotontahan se on jos makkarat on siinä edessä. Ja sua harmittaa sun vaimosi liikalihavuus ja paskalta haiseva persevako, joten purat sen täällä muihin naisiin. Keskustele vaimosi kanssa asioista, ehkä se sitten siitä. Tai sitten voisit keksiä jotakin muuta tekemistä (etsit töitä tai muuta vastaavaa). Kyllähän sitä pää sekoaa, jos elämässä ei muuta ole kuin vauva keskustelupalstalla riidan haastaminen ja sairaalloinen kiinnostus perseiden pesuun.
Pöntöllä ollessa on helpompi pestä persvako takakautta. Johan sen sanoo järkikin. Pesen myös lasteni peput takakautta. Jos joku tässä riepoo, niin se yleistys, että sinä olet joku naisten arkkityyppi ja kaikki naiset tekevät samoin kuin sinä. Ehkä sinulla ei ole pakaroita ollenkaan, kun se pepunsilmä nini hyvin peseytyy siinä samalla. Taidat elää puutteessa, kun haukut ihan syyttä suotta sekopääksi. Minua ei kiinnosta miten sinä peset perseesi, pese vaikka takaviistosta jos siltä tuntuu. Tosikko. :)