Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet(ja naiset)peskää perseenne!!!

Vierailija
07.06.2010 |

Kyllä yökötti kun mies työns 69:ssä paskasen hanurin mun nenään kiinni. YÖÖÖKKKKKK!!!Enpä ole ikinä ennen moiseen törmännyt. Takuuvarma TURN OFF. ja varmasti naistenkin takalistot lemuaa jos niitä ei paskan jälkeen pese.

Hyh hyh, kyllä meni seksihalut taas vähäksi aikaa, enkä ees ole mikään tiukkapipo.

Miehet, JOS haluatte suuseksiä niin mikä siinä peseytymisessä on niin vaikeeta? Miettikääpä itse jos nuolisitte naista ja paskakikkareet roikkuis persekarvoissa. Nami nami vaan...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä aika ajattelematonta :X

Vierailija
2/31 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, JOS haluatte suuseksiä niin mikä siinä peseytymisessä on niin vaikeeta? Miettikääpä itse jos nuolisitte naista ja paskakikkareet roikkuis persekarvoissa. Nami nami vaan...

Sinä olet löytänyt jostain räkälän kulmapöydästä tollasen juopporentun ja nyt olet täällä mesoamassa, että kaikki miehet on samanlaisia? :-D

Kannattasko etti vähän tasokkaampaa seuraa, jos paskakikkareet perskarvoissa haittaa??

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että monella meistä on useita kiloja kakkaa kehossaan. AP n ongelmasta nähdään taas, että suuseksiä kannattaa harrastaa vain peseytyneen kanssa. Harva mies tai nainen pesee persettään paskantamisen jälkeen, joten jos ex tempore -seksi kiinnostaa, varautukaa vähintäänkin muhevaan, imelään persvaon katkuun.

M32

Vierailija
4/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pesen perseeni aina paskantamisen jälkeen jos siihen suinkin vain on mahdollisuus. Ja joskus aikoinani kun näitä yhdenillanjuttuja oli niin aina ennen seksiä kävin pilluni pesemässä. Samaan hengenvetoon kiitän luojaani, etten ole mies. Eipä tarvi kenenkään paskapilluja haistella. Hyi saatana. Todellakin, peskää ne perseenne/pillunne ennen suuseksiä tai minkäänlaista seksiä. En tajua naisia jotka eivät näin tee. Yöks! N25

Vierailija
5/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran pesit vain etupuolelta.

Ja joskus aikoinani kun näitä yhdenillanjuttuja oli niin aina ennen seksiä kävin pilluni pesemässä.

Vierailija
6/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan olet ollut miehen kanssa niin pitäisi tietää että 69:ssä kalu on pitkällä vatsan päällä edessä, ei persuuksissa.

Vierailija
7/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen persvako löyhkää häiritsevästi imelälle kakalle, vaikka miehen nenä on noin 80 cm ylempänä kuin se persvako? Asentona doggystyle.

Jos tosiaan olet ollut miehen kanssa niin pitäisi tietää että 69:ssä kalu on pitkällä vatsan päällä edessä, ei persuuksissa.

Vierailija
8/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran pesit vain etupuolelta.

Ja joskus aikoinani kun näitä yhdenillanjuttuja oli niin aina ennen seksiä kävin pilluni pesemässä.

Mähän kirjoitin viestissäni, että pesen perseeni aina paskantamisen jälkeen. En minä paskalla käyny ennen yhdenillanseksiä, koska en harrasta perseseksiä kuin seurustelusuhteissa. On se luetunymmärtäminen joillekkin vaikeaa...

Vierailija
9/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, vaan peset aina kuin mahdollista. Mitä perseseksi tähän kuuluu? Katku sieltä nousee ihan normiseksissäkin jos vain paperilla pyyhkii. Paskalla käydään muistakin syistä kuin perseseksin takia. Mm. siksi jos paskattaa.

On se ulosanti joillekin vaikeaa...

Mähän kirjoitin viestissäni, että pesen perseeni aina paskantamisen jälkeen. En minä paskalla käyny ennen yhdenillanseksiä, koska en harrasta perseseksiä kuin seurustelusuhteissa. On se luetunymmärtäminen joillekkin vaikeaa...

Vierailija
10/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe,melkioisia miehiä täällä jotka perseensä pesee vedellä, eikö se oo aika neitimäistä? minä en monesti edes pyyhi käytyäni paskalla ja eipä tuo emäntä koskaa mitään hajuista valittele. onpahan oppinut paikkansa.

Vierailija
11/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on opetettu lapsillekin että pesulla voi käydä kerran viikossa.Sauna lämpiää joka lauantai jolloin voi pestä viikon kuonasta.

Kyllä se iho itsensä puhdistaa.

Vierailija
12/31 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pilluista/palleista niin väliäkään.

.

Kyllä se iho itsensä puhdistaa.

Vierailija
13/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, vaan peset aina kuin mahdollista. Mitä perseseksi tähän kuuluu? Katku sieltä nousee ihan normiseksissäkin jos vain paperilla pyyhkii. Paskalla käydään muistakin syistä kuin perseseksin takia. Mm. siksi jos paskattaa. On se ulosanti joillekin vaikeaa...

Perseseksi kuuluu tähän just siksi, koska ennen sitä käydään paskalla. Ja jos en harrasta sitä yhdeillanjuttujen kanssa, niin silloin siis olen jo käynyt aikasemmin paskalla ja siis näin ollen jo pessyt sen paskaperseeni. Pitääkö sitä persettä jatkuvasti huljuttaa? Ja sitäpaitsi, jos yhtään tunnet naisen anatomiaa (epäilen) niin pillupesussa peseytyy kyllä se persevakokin. Onko nyt asia ok, vai vieläkö sua kiristää tässä asiassa joku?

Vierailija
14/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perse pyyhitään paperilla "oikeaoppisesti" takaa ylöspäin, niin paperin mukana leviää kakkaa vakoa pitkin ylös. Näin ollen perse on pestävä takapuolelta ja pillu etupuolelta. Pillupesussa peseytyy persvako? Sinulla vissiin etupuolella persvako ja paskankin pyyhit pilluun päin?

Loppupäätelmänä, että minä miehenä tunnen naisen anatomiaa paremmin kuin sinä. Hupaisaa :)

Ja sitäpaitsi, jos yhtään tunnet naisen anatomiaa (epäilen) niin pillupesussa peseytyy kyllä se persevakokin. Onko nyt asia ok, vai vieläkö sua kiristää tässä asiassa joku?

Vierailija
15/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole nykyaikaisen normivessan mahdollisuudet vielä avautuneet kaikille. Kyllä normaaliin hygieniaan ehdottomasti kuuluu vesipesu aina tarpeiden teon jälkeen. Tulossa kyllä on aika kun ensin maalla ja sitten pikkuhiljaa myös kaupungeissa joudutaan siirtymään kuivakäymälöihin ja silloin tuoksahdellaan ruotsalaiselle ja vihreälle puolueelle kuin ennen vanhaan. Riippumatta pyyhkäistäänkö myötä tai vastasukaan. Mutta ehkä olemmekin silloin askeleen lähempänä luontoa ja tunnistamme toisemme vaikka pimeässä hajun perusteella.

Vierailija
16/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse sentäs. Tarkoitin, että (minä ainakin) usein naiset pesevät pillunsa wc-pöntöllä jalat levällään käsisuihkulla. (jos siis tekevät sen muutoinkin kuin vaikka suihkussa) Kädellä siitä sitten pesevät pimppansa ja myöskin se käsi yltää sitä kautta sinne persevakoon. Tietämyksestäsi päätellen et todellakaan tunne naisten anatomiaa tai tapoja, koska olet mies ja vielä hirvittävän tyhjäpäinen sellainen. Ja jos, joku tässä on hupaisaa niin sinä. :) Hauskaa kesän jatkoa ja antoisia hetkiä kirjallisuuden parissa, jotka koskevat naisten anatomiaa ja tapoja pestä pillu/perse.

Vierailija
17/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takakautta ja olen mies. Miten naisen persvako eroaa miehen persvaosta? Onko persereikä eri kohdassa? Toki jos paperilla pyyhkii pilluun päin, niin persvakoon ei juuri mitään hajua jää. Tarkoitatko persvaolla välilihaa? Nimittäin häntäluuhun asti peseminen käsi alakautta vaatii melkoista akrobatiaa. Suihkutteletko taka- vai etupuolelta? Ota huomioon sellainen asia myös, että jotkut naiset ovat ns. takapilluisia. Silloin peppureikä on aika lähellä pillunreikää.

Voi perse sentäs. Tarkoitin, että (minä ainakin) usein naiset pesevät pillunsa wc-pöntöllä jalat levällään käsisuihkulla. (jos siis tekevät sen muutoinkin kuin vaikka suihkussa) Kädellä siitä sitten pesevät pimppansa ja myöskin se käsi yltää sitä kautta sinne persevakoon. Tietämyksestäsi päätellen et todellakaan tunne naisten anatomiaa tai tapoja, koska olet mies ja vielä hirvittävän tyhjäpäinen sellainen. Ja jos, joku tässä on hupaisaa niin sinä. :) Hauskaa kesän jatkoa ja antoisia hetkiä kirjallisuuden parissa, jotka koskevat naisten anatomiaa ja tapoja pestä pillu/perse.

Vierailija
18/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimooni. Hän pesee persvaon takakautta. Joten siinä samalla se ei "peseydy". Oletko tehnyt paljonkin taustatutkimusta, mitä kautta ystäväsi pesevät persvakonsa? Miksi puhut monikossa NAISTEN anatomiasta ja NAISTEN tavoista? En minä voi tietää sinun tavoistasi, mutta meillä pestään perse takakautta. Millä perusteella olen tyhjäpää? Siksikö kun sinä peset persvaon etukautta?

Tietämyksestäsi päätellen et todellakaan tunne naisten anatomiaa tai tapoja, koska olet mies ja vielä hirvittävän tyhjäpäinen sellainen. Ja jos, joku tässä on hupaisaa niin sinä. :) Hauskaa kesän jatkoa ja antoisia hetkiä kirjallisuuden parissa, jotka koskevat naisten anatomiaa ja tapoja pestä pillu/perse.

Vierailija
19/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen persvakoni takakautta ja olen mies. Miten naisen persvako eroaa miehen persvaosta?

En ole se edellinen kirjoittaja, mutta minä kyllä hoidan pöntöllä kaikki operaatiot etukautta. koordinaatiota riittää sen verran, että pyyhmikisliike pysähtyy ennen pillua ja käsikin taipuu pesemään koko tarvittavan alueen.

Miehillä ehkä on siinä edessä jotain roikkumassa, ja takasuunta on luontevampi lähestymistapa?

Suihkussa, seisaallaan tulee pestyä eri alueeet eri suunnista.

Vierailija
20/31 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖNTÖLLÄ OLLESSA!!! Olisi mielenkiintoista seurata rouvaasi pesemässä perse pöntöllä takakautta! Mikä sua oikein riepoo? Sä olet ihan sekopää kun alat väkisin vääntämään kaiken ihan nurinkurin. Keskity sinä nyt siihen vain, että miten ite peset ittesi ja anna muiden hoitaa asiat toisinpäin jos siltä tuntuu! Prkle kun ei tajua tollasia. Onko vaimo muistanu antaa sitä persettä kun noin kiukuttaa miten kukakin perseensä pesee???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi