Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vaunuista

Vierailija
07.06.2010 |

Eli olen katsonut noita Hartan Topline X ja sitten Emmaljunga (en mitään erityistä merkkiä) vaunuja. Noi Hartan vaunut olis halvemmat, mutta kokemuksia noista vaunuista kaipaisin. Eli jos jollakulla on kokemuksia jommista kummista tai kummistakin niin kiitollisena ottaisian vastaan mielipiteitä. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavat, laadukkaat, kestävät, talvioloissakin mahtavat ja vieläkin kierrätyskelpoiset kärryt, ostettu 2001 ja nyt meillä kolmannella käytössä. Malli on Coronado Duo, eli vaunukoppa ja ratasistuin erikseen. Ilmakumipyörät, säätöaisa jne... Suosittelen. Tosin en ole uusimpiin malleihin tutustunut, mutta merkki on hyvä.

Vierailija
2/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tuplat ja yhdistelmät) emmaljungat ollu ja molempiin olen pettynyt. eli en voi niitä suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollu emmaljunga naljällä lapsella (ostettu 03) ja rattaat varmasti kunnoltaan menisi vielä monelle. Mitään vikaa en ole löytänyt tai ei ole yksinkertaisesti tullut. kankaita tietysi olen joutunut pesemään mut tekniikka pelaa moitteettomasti. Ihanan kevyt pukata ja muuutenkin rakastan laatua. Ei tarvitse joka lapselle uusia hankkia. Nyt toki tilan puutteen vuoksi laittaisin pois ku nuorin jo kohta 3v, eikä niitä ole yli vuoteen tarvittu ku tuplarattaat käytössä. Mies ei vain raskisi luopua hyvistä rattaista jos vaikka se vauva joskus tulisi. Tuossa ne eteisen seinustalla seisoo ja pölyttyy. =)

Vierailija
4/4 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista tähän mennessä.. :) On niin iso hankinta että sksi kokemuksia kaipailen. Tämän ja edellisen lapsen välille tulee niin monta vuotta että edelliset jo myyty pois. Silloin ostin lisäksi aika hintavat matkarattaat ilmakumipyörillä, jotka olivat oikea murheenkryyni ja kauppa ei suostunut kuin kerran korjaamaan vian, vaikka sama vika tuli uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi