Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaat somalit pahoinpitelijöinä!

Vierailija
07.06.2010 |

Lintsillä käytiin eilen toinenkin tappelu, jossa 4-14-vuotiaat somalit pahoinpitelivät kahta 11-vuotiasta tyttöä ja 7-vuotiasta poikaa.

Tuntemani somaliäiti kertoi, että somalikulttuurissa poikaa ei saa kieltää (=kasvattaa). Tulos on sitten tämä...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä näköjään uskalla lapsiaan päästää yksin mihinkään, jos 11-vuotiaitakin jo pahoinpidellään

Vierailija
22/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylilapset ja pienet kyllä eivät kuulu tähän... tosin käytännössä niitä ohjataan ja hieman komennetaan...

Kyllä tosiasia on se että tähän jonojen ohitteluun jota on paljon lintsillä juuri somaleilla, pitäisi puuttua. Eli vaikka sitten järjestysmiehiä lisäämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi somalitytöt ovat ihan samasta puusta kuin ne pojatkin? Huivi toki erona, ei muu.

Vierailija
24/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jo hemmetti kumma jos joutuu alkaa 4 vuotiaita pikkusomaaleja pelkäämään.

Oma poikani on 5 vuotias, ja olisi outoa kuvitella että hän, pieni poika, liikkuisi jossain huligaanijengissä ilman aikuisia, pahoinpitelemässä ihmisiä!!

Tätä tää on tää nykypäivä!

Tervetuloa vaan kaikki vaan tänne Suomeen! Täällä me maksamme teille siitä, että opetatte meidänkin pikkulapset jo vaippaikäisinä pärjäämään itsekseen (=hakkaamaan toisia kaduilla).

Kuinkakohan pian astuvat aseet mukaan kahakoihin?

Vierailija
25/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Olin itse paikalla nimittäin.

Vierailija
26/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut alueella, jossa asui myös paljon somaleita. Olin järkyttynyt heidät tavastaan ajatella. Ei käsi kädestä vaan henki kädestä. Joukolla vaan kimppuun ja hakataan teharille. Ilmeisesti joku suomalainen koski somalialaiseen poikaan, kun tämä kiilasi. Tällöin somalialaiset ajattelee, että heillä on oikeus vaikka tappaa heihin koskenut ihminen ja tietenkin kaverit auttaa hakkaamisessa ja potkimisessa.

Olen nähnyt monta tapausta jossa suomalainen makaa puolustuskyvyttömänä maassa ja joukko somalialaisia miehiä potkii tätä rajusti joka puolelle. Heistä se oikeasti oikeutettua, jos joku suomalinen koskee heihin. Ei tarvitse kuin ohimennen hipaista, niin saattaa saada koko jenkin kimppuunsa.

Varsinkin sielä pääkaupunkiseudulla kannataisi jo herätä ja alkaa miettimään mitä tälle ongelmalle tehdään. Lapset pitää ilmeisesti opettaa puolustamaan itseään ja ilman kunnon porukkaa ei mihinkään lähdetä.

Harmi vaan, että suomalaiset saa tuomion. Ei somalialaisia rangaista mistään. Eihän heitä edes erota toisistaan ja rasismiin voi aina vedota.

Vierailija
27/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ

LISÄÄ VAAN, MEHÄN NIIN TYKÄTÄÄN NIISTÄ!

Mä oon pyytänyt jo kauan mieheltä että lähetään helvettiin suomesta. Täällä alkaa olla kaupunkikuvassa enemmän tummaihosia kun valkoihosia. Ei kai kukaan täällä enää halua asua kaikkien ******* kanssa

Vierailija
28/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ

Mä oon pyytänyt jo kauan mieheltä että lähetään helvettiin suomesta. Täällä alkaa olla kaupunkikuvassa enemmän tummaihosia kun valkoihosia. Ei kai kukaan täällä enää halua asua kaikkien ******* kanssa

Mihin maahan ajattelitte lähteä? Eiköhän suurimmaksi osaksi muualla maailmassa ole tummia maahanmuutajia enemmän väestöä kohti kuin Suomessa?!

Vierailija
29/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä täällä maalla vaan ole yhtään mustaihoista. ONNEKSI!!!

Vierailija
30/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristissä, että miehesi suostuisi vaatimukseesi.

Vierailija
31/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ

Täällä Hämeessa eism. ei ole somalin somalia. Venäläisiä tosin jokunen.

Vierailija
32/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsillä käytiin eilen toinenkin tappelu, jossa 4-14-vuotiaat somalit pahoinpitelivät kahta 11-vuotiasta tyttöä ja 7-vuotiasta poikaa.

Tuntemani somaliäiti kertoi, että somalikulttuurissa poikaa ei saa kieltää (=kasvattaa). Tulos on sitten tämä...

Vierailija
33/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni joutui koulussa tappeluun somalitaustaisen pojan kanssa, ja kyllä pojan vanhemmat kovasti lastaan kielsivät ja tilanteeseen puuttuivat.

Vierailija
34/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni joutui koulussa tappeluun somalitaustaisen pojan kanssa, ja kyllä pojan vanhemmat kovasti lastaan kielsivät ja tilanteeseen puuttuivat.

Vierailija
35/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon ulkomaalaisia, mutta vähemmän kuin Turussa. Ehkä kanta-hämeessä on sitten vähemmän.

Vierailija
36/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään kaikki mamut aiheuta ongelmia. Ongelmallisin ryhmä tuntuu olevan nuo somalit. Onko niitä muka Tampereella paljon?

Itse asun etelä-hämesssä ja täällä ei ole yhtään somalia. Venäläisiä, virolaisia, vietnamilaisia jne. sitäkin enemmän. Niistä ei ole paljoa harmia.

Vierailija
37/37 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko vanhemmatkin somalialaisia? Asuuko teilläpäin paljon somaleita?

Voi olla että, pelkäsivät koska tämä oli yksin, että suomalaiset hyökkäävät poikansa kimppuun tai vastaava.

Somalialaiset yleensä tappelevat aina joukolla ei ikinä mies miestä vastaan. Ehkä kielsivät, koska tämä poika oli yksin ja hänelle olisi saattanut heidän ajattelumallin mukaan käydä huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän