mitä viedä ysiluokan opelle,poika ei suostu viemään mitään,
Kommentit (7)
Parasta taatusti olisi sen kukan kanssa, että kädestä pitäen kiität huolenpidosta ja toivotat opelle hyvää kesää.
Ope
harvemmin ne lapset itse mitään vie, vanhemmiltahan se lahja aina on. Mielestäni sen voi myös äiti antaa. Kiitokseksi lapsen opettamisesta.
Muistan kun toisella luokalla äitini pakotti viemään opettajalle suklaarasian jouluna. En vienyt, rasia meni suoraan taloyhtiön roskikseen ja koko joulujuhla jäi väliin.
Ekatoka-luokan opettajani oli sadisti kiusaaja.
Muistan kun toisella luokalla äitini pakotti viemään opettajalle suklaarasian jouluna. En vienyt, rasia meni suoraan taloyhtiön roskikseen ja koko joulujuhla jäi väliin.
Ekatoka-luokan opettajani oli sadisti kiusaaja.
Me menemme yhdessä kevätjuhlaan, koko alakoulun ajan, yläkoululaisella ei ole ollut juhlaa, vain todistuksen jako.
ihmeessä opettajia pitäisi jokaisen muistaa?? en ole kateellinen mietin vaan tässä itsekseni että olisipa kätevintä olla joko eka luokan tai ysi luokan opettaja..saisi eniten lahjuksia? :) en ole opettaja vaan kotipalvelussa hoitajana. me ei edes saada ottaa itselle suklaarasiaa jouluna vaikka asiakas tarjoisi. miksi? no siksi kun on epäeettistä ja omaiset saattaa vaikka ajatella että on varastettu. yhteiseksi hoitajien kesken syötäväksi olen ottanut vastaan.
ei yläasteella opeille viedä kuule yhtään mitään!
Mitä jos itse ihan vain suusanallisesti kiittäisit opettajaa pitkästä pinnasta ;)